Is een Inruil actie een idee?

Eneco, is het een Toon inruilactie een idee?

121 Reacties

Badge
Blijkbaar niet, anders had Eneco inmiddels wel gereageerd neem ik aan.

Ik zit met dezelfde vraag; komt er een mogelijkheid tot (betaald) omruilen van de oude- voor de nieuwe Toon?
Berny wrote:

Eneco, is het een Toon inruilactie een idee?

Ja zeker Pedro vind ik ook.
Eneco is bekend met die wens; zegt uiteraard niets; ze houden tot begin oktober de boot af.
De laatste berichten zijn dat ze dan naar buiten treden met alles rondom Toon2
Ik ga maar vanuit dat het toch geen goed idee is. Ik kan geen ene idee van een forumlid noemen dat het ooit geïmplementeerd is geweest rondom Toon, dus deze zal ook geen uitzondering zijn.
Trouwens, waar zijn alle reacties dat hier onder deze topic waren? Vreemd...🤔 🙄
Je bedoelt een in inruilactie? Geïmplementeerd?
Het is genoemd op de presentatieavond van Toon2 maar Eneco neemt geen standpunt in ivm het begin okt verhaal.

Of bedoel je alle ideeen die in de loop der tijd gelanceerd zijn?
Alle ideeën van forumleden dat in de loop der jaren voorbij zijn gekomen.
In de presentatieavond ben ik niet geweest, dan weet ik ook niet wat er besproken werd qua inruilacties.
Berny wrote:

Alle ideeën van forumleden dat in de loop der jaren is zijn voorbij gekomen.
In de presentatieavond ben ik niet geweest, dan weet ik ook niet wat er besproken werd qua inruilacties.

Oke Pedro, die ideeën bedoel je. Ik stuur je een PB.
Op die presentatieavond is alleen geoperd dat men wellicht ook wil inruilen.
Dat is dus allemaal naar begin okt verschoven.
Reputatie 7
Badge +2
Op de presentatie avond eind mei werd gezegd dat we meer zouden horen in juli. Dat is ook gebeurd: in juli hoorden we dat we moeten wachten tot oktober voor meer info....🤔

Waarom het zo lang duurt? Niet genoeg voorraad Toon 2? Teveel oude Toons nog in de verkoopkanalen? Intern discussie over het vervangaanbod? Wie het weet mag het zeggen. Waarschijnlijk heeft het webevent in mei iets te vroeg plaatsgevonden....
Vraag ik mij ook af, weet het Eneco zelf waar ze mee bezig zijn?😂
Reputatie 7
Badge +2
Misschien dat de baas het wist... 😱?
Reputatie 6
Badge
Hey @Berny,

Wat leuk dat je interesse hebt in Toon 2. Zoals aangegeven kunnen wij op dit moment nog geen duidelijkheid geven over wat er precies ingeregeld zal worden voor de bestaande Toon gebruikers die interesse hebben in Toon 2. Dit zal naar verwachting in oktober gecommuniceerd worden.

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge +2
Ik vindt het gewoon ronduit frustrerend dat wij als Toon gebruikers van het 1e uur nu achter de feiten aanlopen. Nieuwe klanten krijgen wel een Toon 2 en kunnen er al mee aan de slag, wij helaas niet. Erg jammer.......... Wij hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van Toon, is dit niet wat waard?
Hoi Jacob,

Maar ook bestaande klanten kunnen een Toon2 krijgen als ze voor een meerjarig contract kiezen.
Dat doen de meesten hier. En sommigen shoppen op MP.
Verder is het (helaas nog) wachten op nadere info die vermoedelijk in oktober op de site wordt geplaatst.?
Reputatie 1
Badge
Ik vind dat Eneco best een speciaal aanbod aan bestaande klanten om de ( Toon 1 ) om te ruilen voor de Toon 2 kan doen.☺
Reputatie 7
Badge +2
dmiddag wrote:

Ik vind dat Eneco best een speciaal aanbod aan bestaande klanten om de ( Toon 1 ) om te ruilen voor de Toon 2 kan doen.☺

Actuele prijs voor een Toon 2 op marktplaats is 100,-. Eneco zal daar niet in de buurt komen denk ik.... Dus.....
dmiddag wrote:

Hoi @dmiddag

Jazeker, op zo’n aanbod zitten veel Toon1 klanten te wachten.
Hopelijk komt er in oktober nader bericht op de Enecosite te staan.
Maar heb je de andere mogelijkheden ook niet overwogen?
Zelf heb ik het idee dat inruil er namelijk gewoon niet komt?
Een toezegging is er voor zover ik weet in ieder geval niet geweest.
Reputatie 3
Badge +2
Ik kan me voorstellen dat Eneco niet zit te wachten op een lading oude Toon thermostaten. Wat wel een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat ze een mooie korting zouden kunnen geven.
Kijk dat is mijn gevoelen ook.
Wat moeten ze met die oude meuk, toch Jacob?
Maar of het dan een korting wordt......
Dan zou het alsnog een soort inruil zijn.....
Reputatie 3
Badge +2
Dat klopt, maar dan zitten ze iig niet met al die oude "meuk" zoals jij dat zo treffend zegt! Eneco waardeert haar klanten altijd wel en ze zullen ook vast wel iets bedenken om die tegemoet te komen toch? 😉
Nou dat mag ik wel hopen....
Ik hoop tenminste niet dat de publicatie van alle info rondom Toon2 weer wordt uitgesteld....
Badge +2
Ik heb ook gewoon mijn contract meerjarig verlengt en de nieuwe Toon hangt al aan de muur. Dat kwam mij goed uit omdat ik toch stukjes zon had genomen. Maar ja, ik ben wel benieuwd waar Eneco nog mee gaat komen qua aanbieding/promotie.
Iemand nog interesse in een "oude" Toon? 😁
Reputatie 1
Badge
Ik zou een inruil akte ook heel leuk vinden. Maar ik vind niet per se dat ik daar recht op heb. Ik snap ook niet waarom iedereen hier denk daar recht op te hebben.

Als je een nieuwe telefoon koopt en 6 maanden later komt een nieuw model uit van dezelfde fabrikant verwacht je toch ook niet dat je met korting de nieuwe kan krijgen? Waarom wel met een thermostaat dan?

Begrijp me niet verkeerd. Ik zou ook best korting willen op een nieuw apparaat. Maar ik zou het ook alleszins redelijk vinden als ik een nieuw apparaat gewoon moet kopen voor het volle pond.

Owja en voor iemand er mee komt: het argument dat je voor Toon ook abbo kosten betaald gaat ook niet op wat mij betreft. Dat doe je met een telefoon ook.
gaat er nog een moderator antwoorden of er in oktober ook echt reactie komt? @ChantalS
Reputatie 6
Badge
@harmroest

We zijn bezig om alles goed op een rijtje te zetten zodat er geen misverstanden zijn, Zodra we dit hebben gedaan zullen we een bericht posten. We hebben nog steeds oktober op het oog.

Groeten Chantal
ik ben benieuwd, begin oktober? 😋
Mijn verwachting (begin oktober) gaat dus vermoedelijk aardig uitkomen.
Nog ff dus!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen