Hotfix Toon op Tablet app voor iOS | Eneco Community

Hotfix Toon op Tablet app voor iOS

Reputatie 7
Badge +6
Er is vanmiddag een update voor de Toon op Tablet app voor iOS beschikbaar. Android had geen bugs, vandaar dat daar geen update voor is.

In versie 1.4.1 zijn de volgende issues opgelost:

• Maandgrafiek geeft maand dubbel weer.
• Tekst van een geopende tip in het scherm Mijn tips is niet leesbaar.
• Privacy voorwaarden zijn gewijzigd.
• Verkeerde tekst op pagina Toon Coach in Rondleiding.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

37 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje en @Jvp,

Bedankt voor de toelichting.
We hebben het probleem kunnen achterhalen en er wordt met spoed aan gewerkt. Als er nieuws is dan kom ik er op terug.
Badge +5
Hallo Danielle, even getest: na het inschakelen van een van de Hue lampen crasht de app.
Vervolgens na te hebben afgesloten dmv dubbel drukken op de home knop etc komt deze melding terwijl er geen andere verbindingen ingelogd zijn. Dit laatste is me overigens al eerder gebeurd nog vóór de hotfix.
De app is nu helemaal niet meer op te starten!:@
Hij crasht direct na opstarten.

Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Bedankt voor de melding. Ik heb het doorgespeeld naar de softwarebeheerders. Ik houd je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Nog even een vraag:
Krijg je een melding als je de app opstart?
Badge +5
@Yobotje,

Nog even een vraag:

Nee Danielle, hij gaat Als normaal van start en crasht tijdens binnenhalen van gegegevens.
Nu om 19:00 uur start hij nog steeds met het ronddraaiende dingetje en sluit vervolgens af, nou ja hij verdwijnt eigenlijk.
Als ik dan kijk naar geopende apps dan staat hij met de melding zoals op de foto eerder is weergegeven.

Het verwijderen van de app en opnieuw installeren gaat goed TOT er een Hue lamp ingeschakeld wordt, dan crasht hij weer en krijg ik na het bekijken van geopende apps de inlogprocedure te zien die vanzelf crasht. Na afsluiten en opnieuw openen komt de melding van het maximum aantal verbindingen.

Er zit duidelijk een bug in deze Hotfix die verband houdt met Hue.
Als je Hue hebt in combinatie met Toon dan wil ik adviseren deze Hotfix niet te installeren.
Er is vanmiddag een update voor de Toon op Tablet app voor iOs beschikbaar. Android had geen bugs, vandaar dat daar geen update voor is.

Hoi Danielle,

Begrijp ik hier uit dat de onjuiste optelling van het dagelijkse verbruik gemonitord op een slimme stekker naar het maandtotaal dus nog steeds aanwezig is?
Reputatie 6
Badge +1
@Yobotje,

Nog even een vraag:

Nee Danielle, hij gaat Als normaal van start en crasht tijdens binnenhalen van gegegevens.
Nu om 19:00 uur start hij nog steeds met het ronddraaiende dingetje en sluit vervolgens af, nou ja hij verdwijnt eigenlijk.
Als ik dan kijk naar geopende apps dan staat hij met de melding zoals op de foto eerder is weergegeven.

Het verwijderen van de app en opnieuw installeren gaat goed TOT er een Hue lamp ingeschakeld wordt, dan crasht hij weer en krijg ik na het bekijken van geopende apps de inlogprocedure te zien die vanzelf crasht. Na afsluiten en opnieuw openen komt de melding van het maximum aantal verbindingen.

Er zit duidelijk een bug in deze Hotfix die verband houdt met Hue.
Als je Hue hebt in combinatie met Toon dan wil ik adviseren deze Hotfix niet te installeren.

Hier ook hetzelfde. Als je de hue lampen durft de schakelen gaat het iss hier ook fout in de app.
Badge +5
Hoi Jürgen, geen Hotfix maar Flutfix:@
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje en @Jvp,

Hoeveel Hue lampen gebruiken jullie?
Badge +5
@Yobotje en @Jvp,

Hoeveel Hue lampen gebruiken jullie?

4 Stuks Danielle, er komt een 5e bij.:P
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb er ook 4. 3 hue lampen en 1 hue spotje.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Het probleem met de onjuiste kosten voor de slimme stekkers op de Tablet App is opgelost. De fix zat niet in deze update, maar in een update aan onze kant van de systemen. Ervaar je nog verschil in kosten van de Slimme Stekkers op Toon in vergelijking met de app?
Reputatie 1
Badge
Dit probleem heb ik nu ook op de tablet. Tijdens het opstarten van de app crasht deze en ik kom dus ook niet verder mee. Nieuwe hotfix?
@Brandje,

Het probleem met de onjuiste kosten voor de slimme stekkers op de Tablet App is opgelost. De fix zat niet in deze update, maar in een update aan onze kant van de systemen. Ervaar je nog verschil in kosten van de Slimme Stekkers op Toon in vergelijking met de app?

Hoi Danielle,

Deze vraag van jou is mij totaal ontgaan!
Ik zal zo spoedig mogelijk de dagstanden van de slimme stekkers met de totaalstanden vergelijken.
Je hoort van mij!
@Brandje,

Hoi Danielle,

Zoals beloofd heb ik de maand april 2015 (weer) handmatig, voor controle, opgeteld.
Zie bijgevoegd excel-bestandje.

Er is dus duidelijk tov de vorige keren een verbetering in jullie systemen opgetreden.
Ik heb nu nog een verschil van 2,43 kWh; dus mijn dag-weergave opgeteld is dus 2,43 kWh hoger dan de maand-weergave!

Wil je daar nog naar laten kijken?
Voor de zekerheid heb ik de externe klanttoegang op Aan gezet.

Ik hoor graag van je!

Badge +5
Dit probleem heb ik nu ook op de tablet. Tijdens het opstarten van de app crasht deze en ik kom dus ook niet verder mee. Nieuwe hotfix?

Er is nog geen nieuwe Hotfix maar wellicht kan @Danielle er iets over vermelden.
Btw: Ik neem aan dat je ook de Hue op de tablet hebt.
Reputatie 7
Badge +6
@AHH en @Allen,

We zijn bezig met een nieuwe hotfix voor iOS om het crashen van de app i.c.m. Hue lampen op te lossen. We verwachten dat de update binnen 3 weken uitgerold wordt. Meer informatie volgt nog.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Bedankt voor het bestand! 🙂
In de nieuwe update 1.4.2 van de Toon op Tablet app voor iOS wordt dit probleem ook meegenomen. Nog even geduld en het verschil zal niet meer voorkomen.
Oke Danielle, dank voor de melding; ik wacht af!
Badge +5
@AHH en @Allen,

We zijn bezig met een nieuwe hotfix voor iOS om het crashen van de app i.c.m. Hue lampen op te lossen. We verwachten dat de update binnen 3 weken uitgerold wordt. Meer informatie volgt nog.

Bedankt Danielle.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Vandaag komt er een nieuwe hotfix uit voor Toon op Tablet iOS versie 1.4.2.

De volgende issues zijn hierin opgelost:

- Wiebelend icoontje in Home blijft bewegen als dialoog al bekeken is.
- Badgets (nummertjes bij app icoon en in de app bij menu en tabje Mijn Tips) blijven zichtbaar als dialoog al bekeken is.
- App crasht bij klanten met Hue-lampen.

Toon op Tablet werkt dan weer naar behoren. 🙂
@Allen,

- Badgets (nummertjes bij app icoon en in de app bij menu en tabje Mijn Tips) blijven zichtbaar als dialoog al bekeken is.

Toon op Tablet werkt dan weer naar behoren. :)

Hoi Danielle,

Bedankt voor deze aankondiging.

Zit hierin ook verwerkt het optelopbleem van het dagelijkse verbruik van de slimme meter??

21 dagen geleden kondigde je dat aan en het staat nu niet in de release-notes.

Ps: Pfffff 13.000 posts al weer............:D
Badge +5
@Allen,

Toon op Tablet werkt dan weer naar behoren. :)

Danielle bedankt voor je feedback, ik zal hem downloaden zodra het kan.;)

Hoi Danielle,

Bedankt voor deze aankondiging.

Zit hierin ook verwerkt het optelopbleem van het dagelijkse verbruik van de slimme meter??

21 dagen geleden kondigde je dat aan en het staat nu niet in de release-notes.

Ps: Pfffff 13.000 posts al weer............:D

Hoi Danielle,

De update is binnen en werkt prima, maar of het dagelijkse verbruik nu goed is opgeteld weet ik nog niet.
Heb je al een antwoord op mijn eerdere vraag hierover Danielle??
Badge +5
Er is vanmiddag een update voor de Toon op Tablet app voor iOS beschikbaar. Android had geen bugs, vandaar dat daar geen update voor is.

Hoi Danielle, de update werkt goed ook met Hue!
Wat me opvalt dat hij wel langere tijd nodig heeft om te laden nadat de Hue lampen bedient zijn geweest via de Toon op Tablet app.

Tip: Niet te snel het ophalen van gegevens uit Toon onderbreken tijdens het oranje scherm maar gewoon even wat langer wachten tot het oranje scherm vervangen wordt door de actuele info.
Het werkt verder naar wens.;)