Hotfix Toon op Tablet app voor iOS | Eneco Community

Hotfix Toon op Tablet app voor iOS

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

37 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Helaas hebben we het niet gered om het optelissue mee te nemen in deze hotfix. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Bedankt voor je tip en de terugkoppeling!
@Brandje,

Helaas hebben we het niet gered om het optelissue mee te nemen in deze hotfix. Sorry voor het ongemak.

Aii jammer, vandaar dat ik het in je release-notes miste.
Dan zal deze maand weer ouderwets zelf de waardes moeten optellen.
Dus dan mag ik toch verwachten dat het in de volgende update zit??
Hoi Danielle,

Kan je op m´n eerdere vraag nog een reactie geven?
Is er ook een Toon op tablet voor windows internet explorer of chrome, zoals toonopafstand.eneco.nl ?
Is er ook een Toon op tablet voor windows internet explorer of chrome, zoals toonopafstand.eneco.nl ?

Helaas Guus,

Dat is er niet. Er wordt veel naar de Win uitvoering van Toon op Afstand gevraagd, maar er zijn nog geen aanwijzingen dat dat komt.

Je zal het voorlopig met de web versie (in de oude versie nog) van Toon op Afstand moeten doen!
Hoe kan ik met de slimme eneco/fibaro stekker het aantal kwu per dag zien?
Met alleen een tablet draaiend op IOS of Androit
Jammer dat de toon zoiets niet bijhoudt
Nee, helaas voor jou dan, zie je daar alleen het momentale verbruik.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

De ontwikkelaars zijn nog druk in de weer met het issue. Het is nog niet te zeggen wanneer de oplossing uitgerold wordt.
@Brandje,

De ontwikkelaars zijn nog druk in de weer met het issue. Het is nog niet te zeggen wanneer de oplossing uitgerold wordt.

Hoi Danielle,

Top dat je nog even reageert, al ben ik met je antwoord niet blij!
Dan weet ik dat ik in ieder geval nog even door moet gaan met handmatig optellen van de dagresultaten.
Ik houd de vinger aan de pols en ik (of eerder jij uiteraard hopelijk) kom er later wel op terug!