Hotfix 2.3.36 | Eneco Community

Hotfix 2.3.36


  • Anonymous
  • 0 reacties
Vanaf vandaag wordt er een hotfix uitgerold in de vorm van een nieuwe software update. Met deze update voorkomen wij dat uw Toon in de toekomst problemen heeft contact te maken met ons service center nadat deze voor bijvoorbeeld regulier onderhoud tijdelijk uit de lucht is geweest. Na recent onderhoud bleek dit probleem zich voor te doen waardoor bijna alle klanten tijdelijk geen gebruik konden maken van onder andere Toon op afstand. Daarnaast wordt in deze fix ook de bug opgelost die leidt tot een verkeerde weergave van het volgende thermostaatprogramma na invoering van een nieuw vakantieprogramma.

Naar verwachting heeft eind volgende week iedereen de update.
Iedereen ontvangt ook een e-mail ter informatie van de software update.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Ook weer duidelijk.


Goed zo; heb ik toch weer m'n best gedaan; denk je wel even aan het duimpje......:o
Reputatie 4
Badge
Ik heb hem nog niet binnen. Maar wel bericht gekregen.
Hoi Paul,

Wel even je voetnoot wijzigen he........................


Hoi Ton, Done !


Hoi Paul,

'k Ben trots op je!
Ook geïnstalleerd zonder "masseren"  🆒


'k Ook!!  

Uiteraard wel geprobeerd maar het lukte niet. 
We houden vol!!
Reputatie 4
Badge
Nog sterker, we zijn trots op je 😉
Nog sterker, we zijn trots op je ;)


Zo, zo!
Dan mag ik toch aannemen dat je op het duimpje hebt geklikt......
Reputatie 4
Badge


Zo, zo!
Dan mag ik toch aannemen dat je op het duimpje hebt geklikt......
Ik heb er gewoon pijn in mijn duim euh wijsvinger van...


Zo, zo!
Dan mag ik toch aannemen dat je op het duimpje hebt geklikt......
Ik heb er gewoon pijn in mijn duim euh wijsvinger van...


Goed zo, dan loopt m'n score lekker op!

Ohh, die pijn, is niet erg, nu gewoon ontspannen en gaan knijpen in een stress-balletje, deze oefeningen zorgen voor ontspanning.
En uiteraard het forum even met rust laten...................:p
Reputatie 4
Badge

En uiteraard het forum even met rust laten...................:p
Dat komt wel als ik met vakantie gaat.
Nou dat vind ik raar hoor, bijna iedereen is toch tegenwoordig overal bereikbaar en heeft ook internet of WiFi.
Dan moet je het toch op z'n minst ff volgen??

Maar dan niet reageren he, want dan gaat ten koste van duim en wijsvinger.
Reputatie 4
Badge
Vakantie is vakantie, dan wil ik niet denken aan dit soort dingen.
Oké, dat is duidelijk!
Reputatie 4
Badge
Vraag me af of de update per gebied wordt uitgerold, postcode etc. Zal vast wel, ik wacht wel af.
Die discussie hebben we al eens eerder gehad. 
Jouw veronderstelling is niet juist. 
Kijk maar eens bij eerdere updates!
Reputatie 4
Badge
Ik heb niet het hele forum gelezen, dus zal ik dat misschien over het hoofd gezien.


dus zal ik dat misschien over het hoofd gezien.



Dat moet haast wel.
Dat heb je snel gedaan in 25 minuten....................
Reputatie 4
Badge


dus zal ik dat misschien over het hoofd gezien.



Dat moet haast wel.
Dat heb je snel gedaan in 25 minuten....................
Volgens mij heb jij het over iets anders dan ik?
Nee, hoor het ging toch over wanneer je aan de beurt bent voor een update?
En jij ging het topic doorlezen
En ik zei dat heb je snel gedaaan in 25 minuten

Hierdoor raak je toch niet van de wijs, hoop ik......................
Reputatie 4
Badge
Nee, hoor het ging toch over wanneer je aan de beurt bent voor een update?
En jij ging het topic doorlezen
En ik zei dat heb je snel gedaaan in 25 minuten

Hierdoor raak je toch niet van de wijs, hoop ik......................
Ik loop al een paar daagjes mee hier op het forum, en dat is denk ik meer dan 25 minuten geweest :o
Maar ik heb het nog niet gevonden. En die update zie ik wel vanzelf verschijnen.

En nee niet van de wijs hoor, alleen begrijp ik het wel, maar snap het niet meer, begrijp je. 🙂
Als je tussen bericht 22 en 23 kijkt zie je 19 miunten staan.
Toen ik op nr 22 reageerde stond de tijd op 25 minuten..........
Dus vond ik het wel snel als je het hele forum had gelezen over wanneer je aan de beurt zou zijn voor een update, want dat advies gaf ik je toch.............

En aangezien ik ongeveer de reden weet; gaf ik die reden niet.
Ik ben van mening dat je altijd de juiste reden moet weten voordat je dat hier ventileert.
Ik weet bv wel dat degenen die naar de 1e klantenavond zijn geweest allemaal in één van de eerste batches zitten.

Is het zo weer een beetje duidelijker?
Reputatie 4
Badge
Als je tussen bericht 22 en 23 kijkt zie je 19 miunten staan.
Toen ik op nr 22 reageerde stond de tijd op 25 minuten..........
Dus vond ik het wel snel als je het hele forum had gelezen over wanneer je aan de beurt zou zijn voor een update,
Zo als ik al ongeveer zei, ik loop niet alleen deze avond daar naar te kijken. Ik heb ook uit nieuwsgierigheid al een paar berichten gelezen hier op het forum die mijn intresse wekte. Dus vergeet die 25 minuten.

Maar het is iets duidelijker.
Prima!
Maar nogmaals er is al eens over wanneer je aan de beurt bent een discussie geweest. 
Bij vorige updates duurde het soms 2 weken en meer. 
Het schijnt nu sneller te gaan. 

Wie weer ben je morgen aan de beurt!
Reputatie 4
Badge
Prima!
Maar nogmaals er is al eens over wanneer je aan de beurt bent een discussie geweest. 
Bij vorige updates duurde het soms 2 weken en meer. 
Het schijnt nu sneller te gaan. 

Wie weer ben je morgen aan de beurt!
Okee duidelijk, maar wat ik al zei, die discussie ben ik niet tegen gekomen. Vandaar dat ik vroeg hoe de update werd uitgerold.
Je kan tenslotte niet alles lezen en onthouden op het forum.
Oké, ga ik maar even zoeken voor je.
Een aardige discussie over wanneer kom ik nu aan de beurt vind je hier:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/software-update-2-2-lancering-toon-app-4839/

Je schreef al eerder dat je niet het hele forum had gezien/gelezen.
Ik dacht als ik een verwijzing noem, dan gaat ie wel even de zoekfunctie gebruiken.
Heb ik nu even voor je gedaan.
Maar volgens mij is er nog een discussie geweest.
Reputatie 4
Badge
Ik gaat het even lezen, thnx