Hotfix 2.3.36 | Eneco Community

Hotfix 2.3.36

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Reputatie 4
Badge

Het is normaal dat er enige tijd een terugval is. 
Heeft te maken met het inleer proces. 
Dat inleer proces gaat trouwens constant door!

Dit inleer proces betreft toch met name wanneer te starten met verwarmen om de juiste temperatuur te bereiken op de juiste tijden? De huidige temperatuur is toch eenvoudigweg een waarde uit een temperatuursensor?

Op dit forum is door een moderator uitgelegd dat de sensor enige tijd beïnvloed wordt door de warmte van het scherm. 
Dus..... nogmaals geef Toon even inleertijd!

Ah, dat zou natuurlijk goed kunnen, bedankt voor je reactie, ik houd het even in de gaten.

Hoi Joost,

Het inleerproces zou nu zodanig moeten zijn ,dat de juiste temperatuur wordt weergegeven.
En wat is je conclusie nu?

Forum vervuiling?
Hij reageerd vanzelf wel, stuur anders een pm.
Reputatie 7
Badge +7

Het is normaal dat er enige tijd een terugval is. 
Heeft te maken met het inleer proces. 
Dat inleer proces gaat trouwens constant door!

Dit inleer proces betreft toch met name wanneer te starten met verwarmen om de juiste temperatuur te bereiken op de juiste tijden? De huidige temperatuur is toch eenvoudigweg een waarde uit een temperatuursensor?

Op dit forum is door een moderator uitgelegd dat de sensor enige tijd beïnvloed wordt door de warmte van het scherm. 

Ah, dat zou natuurlijk goed kunnen, bedankt voor je reactie, ik houd het even in de gaten.

Hoi Joost,

Het inleerproces zou nu zodanig moeten zijn ,dat de juiste temperatuur wordt weergegeven.
En wat is je conclusie nu?

Forum vervuiling?
Hij reageerd vanzelf wel, stuur anders een pm.

ja dit is dus forum vervuiling Toontjelager 
Reputatie 4
Badge

ja dit is dus forum vervuiling Toontjelager 

Na 4 dagen een reactie wat nergens op slaat wel.

[/quote]

Hoi Joostvanhassel,

Al eerder verzocht ik je te reageren ivm dit bericht.
In een ander topic is de invloed van de warmte van het scherm ook aan de orde geweest.
Deze dus: 

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/temperatuurstand-afhankelijk-keuze-programma-5908/#post36775

Dus ben ik benieuwd naar je toegezegde: "Ik houd het even in de gaten"

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen