Hotfix 2.3.36 | Eneco Community

Hotfix 2.3.36

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Zouden nu de problemen met de app van weer en verkeer, zoals aflopen weekend, ook tot verleden tijd behoren met deze hotfix?
😕want bovengenoemde storing heeft ook iets te maken met de Eneco service centrale, waar Tóon mee communiceerd.
Klopt, dat schrijft Joep in z'n openingswoord van dit topic. 
Het heeft te maken met de koppeling van Toon met het serviceccenter!
Reputatie 6
Badge +1
@brandje,

bij mij geeft hij dus geen gasverbruik aan in tablad gas. ( zelfde als toen. Tabblad gas niet, grafiek gas l). Ik moet hem dus weer even softresetten.
Ik ga kijken...................
@brandje,

bij mij geeft hij dus geen gasverbruik aan in tablad gas. ( zelfde als toen. Tabblad gas niet, grafiek gas l). Ik moet hem dus weer even softresetten.

Ja zeg, dat is dom van mij uiteraard!!
Ik heb vorige week al de update gedaan en ik heb even terug zitten denken, maar ik heb daarna geen softreset gedaan!
Toon startte toen op na update en alles doorlopen en geen rara dingen toen gevonden!
Reputatie 6
Badge +1
@brandje,

Ja zeg, dat is dom van mij uiteraard!!
Ik heb vorige week al de update gedaan en ik heb even terug zitten denken, maar ik heb daarna geen softreset gedaan!
Toon startte toen op na update en alles doorlopen en geen rara dingen toen gevonden!

maar bij jou dus ook geen weergave. En hoeveel sterren geeft jou adapter. Bij mij nu 1 terwijl ik altijd 5 hebbend en een repeater er tussen heb zitten.
Hoi Jürgen,

Ik heb 5 sterren.
Ik meen me te herinneren dat ik vlakna de update ook een paar sterren minder had; in ieder geval is dat vanzelf hersteld.
Reputatie 4
Badge
Je heb kans dat hij na 0:00 uur weer wel het gas aangeeft. Hier nog geen update binnen.
Reputatie 4
Badge
Ik krijg wel net een mail binnen. Dan zal hij wel snel komen denk ik.
maar bij jou dus ook geen weergave. En hoeveel sterren geeft jou adapter. Bij mij nu 1 terwijl ik altijd 5 hebbend en een repeater er tussen heb zitten.

Jij schrijft: "bij mij geen weergave...."

Maar dat schreef ik toch niet.
Na de update is alles goed gegaan.
Reputatie 6
Badge +1

Jij schrijft: "bij mij geen weergave...."

Maar dat schreef ik toch niet.
Na de update is alles goed gegaan.

sorry verkeerd gelezen. En wat betreft de sterren adapter, kijk ik dat nog wel even aan.
Reputatie 4
Badge
Heb je het over de duvel, krijg net mijn update binnen, is nu aan het installeren.
sorry verkeerd gelezen. En wat betreft de sterren adapter, kijk ik dat nog wel even aan.

Oké, en je weet toch dat je je gasverbruik in liters vandaag even kwijt bent?
Vanavond on 0,00 wordt dat weer opnieuw opgebouwd. 
Maar jij als geroutineerde Toon gebruiker weet dat natuurlijk......
Reputatie 4
Badge
Geinstalleerd en alles werk nog gewoon, zie ook het gasverbruik nog.
Reputatie 6
Badge +1
Geinstalleerd en alles werk nog gewoon, zie ook het gasverbruik nog.

En bij jou adapter staan ook nog 5 sterren, of is dat nu ook (tijdelijk) minder?
Reputatie 4
Badge
Heb even gekeken en staan gewoon 5 sterren.
Reputatie 6
Badge +1
Thks voor je terugkoppeling 🙂
Reputatie 4
Badge
you're welcome 🙂
Thks voor je terugkoppeling :)

Hoi Jürgen,

Was de weergave van gas in liters nog gewoon zichtbaar na je update van vandaag?
Ik kon het van vorige week bij mij niet meer herinneren.
Bij eerdere updates ging die weergave weg en werd de volgende dag weer normaal.
Reputatie 6
Badge +1

Was de weergave van gas in liters nog gewoon zichtbaar na je update van vandaag?
Ik kon het van vorige week bij mij niet meer herinneren.
Bij eerdere updates ging die weergave weg en werd de volgende dag weer normaal.

Ja bij mij was alles gewoon nog zichtbaar in gasstand. Maar dat is bij mij altijd, hoe vaak ik ook reset. Dat  komt volgens mij omdat jij een domme meter hebt en ik een slimme. Ik denk dat toontjelager ook een slimme meter heeft. Ik heb begrepen dat bij slimme meters de stand gas wel behouden blijft. Toon werkt dan namelijk met standen en niet met pulsen.
Hoi Jürgen,

Of er vwb slimme of domme meters op dat gebied verschil is zou ik niet weten. 
Komt natuurlijk ook omdat ik gefocust ben op domme meters. 
Maar in ieder geval ben je nu voorzien van de laatste update en kunnen we we naar de volgende update toe leven. 
Reputatie 4
Badge
Ik denk dat toontjelager ook een slimme meter heeft.
Nee, ik heb ook een domme meter.
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk dat toontjelager ook een slimme meter heeft.
Nee, ik heb ook een domme meter.

oke dan gaat mijn stelling niet op. Maar na de update stonden de waardes nog gewoon het zelfde als voor de update. dat klopt wel.
Reputatie 7
Badge +7
Zo de hotfix ook geinstalleerd.
Eens kijken of alles goed blijft draaien , maar ik neem aan van wel.
Zo zeg, jij was laat aan de beurt..............