Hotfix 2.3.36 | Eneco Community

Hotfix 2.3.36

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
goede middag allen,

ik ben benieuwd hoe Toon met de nieuwe hotfix draaid .
bij die hem al hebben geinstalleerd.

Ik weet het nog niet. Ik kom morgen thuis en dan kan ik kijken ofdat Tóon om een update schreeuwd. :)
Via de afstandapp zie ik niet ofdat hij al bij mij wordt aangeboden (al hoop ik natuurlijk van wel ).

Ik zie wel dat het nog steeds  20,5 graden binnen is, al vind ik dit persoonlijk heel erg hoog. Als de hele week de kachel  niet heeft gebrand. Maar de gas en Electra waardes zijn wel goed en up to date. 😕
ben je duimpjes aan het sparen?

Ja, dat is vragen naar de bekende weg!
Ik neem aan dat JIJ op het duimpje voor mij hebt gedrukt?
Reputatie 4
Badge

Niet alleen maar duimpjes sparen, maar af en toe ook eens eentje weg geven :rolleyes:
Je weet mijn duimpje hier wel te vinden toch 🙂
Reputatie 7
Badge +7

Niet alleen maar duimpjes sparen, maar af en toe ook eens eentje weg geven :rolleyes:
Je weet mijn duimpje hier wel te vinden toch :)

Een duimpje moeten we wel verdienen toch ? :D
Reputatie 4
Badge

Ik vind dat ik er wel eentje heb verdient hoor 😮
Reputatie 7
Badge +7

Ik vind dat ik er wel eentje heb verdient hoor :o

Zeker wel ja , als je zelf gas kunt terug leveren 🆒
Reputatie 4
Badge

Zeker wel ja , als je zelf gas kunt terug leveren 🆒
Ik bedoel maar :o

Dus klikken maar...
Reputatie 6
Badge +1
ben je duimpjes aan het sparen?

Ja, dat is vragen naar de bekende weg!

al meerdere malen. Krijg alleen zelf zo weinig duimpjes en wel graag om een nieuwe badge hebben.
Reputatie 6
Badge +1
Thuis, maar Tóon had bij mij geen update. En masseren helpt ook  niet. We wachten dus maar weer lekker af 😞
Reputatie 4
Badge
Hier ook nog aan het wachten.
Reputatie 4
Badge
lees hier dat men een update heeft uitgerold de laatste dagen maar zit zelf nog op versie 2.3.29 is men nog bezig met het uitrollen van de update of ben ik weer zo ongeduldig. 😮
Reputatie 6
Badge +1
lees hier dat men een update heeft uitgerold de laatste dagen maar zit zelf nog op versie 2.3.29 is men nog bezig met het uitrollen van de update of ben ik weer zo ongeduldig. :o

nem is nog bezig. ik heb hem ook nog niet gehad. De verwachting is dat eind deze week iedereen de nieuwe update heeft. Let op verwachting!
lees hier dat men een update heeft uitgerold de laatste dagen maar zit zelf nog op versie 2.3.29 is men nog bezig met het uitrollen van de update of ben ik weer zo ongeduldig. :o

@ljr75,

Ja je bent ongeduldig, maar troost je de update stelt niet veel voor.
Lees bericht nr 1 van de moderator nog maar even.
Daar staat een korte info in en ook het tijdspad in...................
Reputatie 4
Badge
Gelukkig ben je niet de enige die ongeduldig is 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Gelukkig ben je niet de enige die ongeduldig is :)

brandje heeft geluk, zit (bijna) altijd bij de 1e lichting. Ik helaas ergens in het midden
Reputatie 4
Badge
Dan zal ik de laatste zijn 🆒
Ik heb geduld.

brandje heeft geluk, zit (bijna) altijd bij de 1e lichting. Ik helaas ergens in het midden

Hoi Jürgen,

Nee, dat heeft niets met geluk te maken, toen de klantenavond ter sprake kwam zijn er diverse forummers die snel een nieuwe versie testen in de vroege batches gezet.
Reputatie 6
Badge +1

Hoi Jürgen,

Nee, dat heeft niets met geluk te maken, toen de klantenavond ter sprake kwam zijn er diverse forummers die snel een nieuwe versie testen in de vroege batches gezet.

Wil ik ook! Ik hou wel van (uit) testen. Test veel producten voor bedrijven, alleen dan op gehandicapt vriendelijkheid.
Reputatie 4
Badge
Ik wacht wel tot jullie het getest hebben. 🙂
Wil ik ook! Ik hou wel van (uit) testen. Test veel producten voor bedrijven, alleen dan op gehandicapt vriendelijkheid.

Je zal nog maximaal een weekje moeten wachten. 
En nogmaals de update stelt niets voor. 
Eigenlijk mis je bijna niets, behalve dus wat de moderator in z'n 1e bericht vertelt. 
Reputatie 4
Badge
Als je niet op vakantie gaat merk je nog niks. En je bent net terug toch :)
Eer je weer op vakantie gaat heb je de update wel binnen.
Reputatie 6
Badge +1
Als je niet op vakantie gaat merk je nog niks. En je bent net terug toch :)
Eer je weer op vakantie gaat heb je de update wel binnen.

dat zal best, want mijn volgende vakantie staat nog zeker niet gepland. Maar ik hou graag de zaken uptodate. Ook Tóon. Vandaar dat ik altijd zit te springen, als ér een nieuwe update aan het uitrollen is. Maar nogmaals, we blijven geduldig wachten 😞. Heb volgens mij ook geen andere keus.

Edit: de mail valt nu net binnen, nu nog de update zelf.

Edit2: en daar is de update. Even installeren en voetnoot aanpassen en klaar is de Tóon weer. Thks!
Hoi Jürgen,

En, en .....merk je nu verschil??
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jürgen,

En, en .....merk je nu verschil??

nee, maar als jij dat zegt dan is dat ook meestal wel. Ik ben nu wel benieuwd ofdat in het tablad gas, de waardes wel komen zonder een reset( bij de vorige update hebben we toon nog een keer moeten resetten, weet je nog wel )
nee, maar als jij dat zegt dan is dat ook meestal wel. Ik ben nu wel benieuwd ofdat in het tablad gas, de waardes wel komen zonder een reset( bij de vorige update hebben we toon nog een keer moeten resetten, weet je nog wel )

Klopt, nu is extra resetten niet nodig. 
En een extra soft reset kan natuurlijk nooit kwaad.