Hotfix 2.3.36 | Eneco Community

Hotfix 2.3.36



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Als je tussen bericht 22 en 23 kijkt zie je 19 miunten staan.
Toen ik op nr 22 reageerde stond de tijd op 25 minuten..........
Dus vond ik het wel snel als je het hele forum had gelezen over wanneer je aan de beurt zou zijn voor een update, want dat advies gaf ik je toch.............

En aangezien ik ongeveer de reden weet; gaf ik die reden niet.
Ik ben van mening dat je altijd de juiste reden moet weten voordat je dat hier ventileert.
Ik weet bv wel dat degenen die naar de 1e klantenavond zijn geweest allemaal in één van de eerste batches zitten.

Is het zo weer een beetje duidelijker?
Reputatie 4
Badge
Als je tussen bericht 22 en 23 kijkt zie je 19 miunten staan.
Toen ik op nr 22 reageerde stond de tijd op 25 minuten..........
Dus vond ik het wel snel als je het hele forum had gelezen over wanneer je aan de beurt zou zijn voor een update,
Zo als ik al ongeveer zei, ik loop niet alleen deze avond daar naar te kijken. Ik heb ook uit nieuwsgierigheid al een paar berichten gelezen hier op het forum die mijn intresse wekte. Dus vergeet die 25 minuten.

Maar het is iets duidelijker.
Prima!
Maar nogmaals er is al eens over wanneer je aan de beurt bent een discussie geweest. 
Bij vorige updates duurde het soms 2 weken en meer. 
Het schijnt nu sneller te gaan. 

Wie weer ben je morgen aan de beurt!
Reputatie 4
Badge
Prima!
Maar nogmaals er is al eens over wanneer je aan de beurt bent een discussie geweest. 
Bij vorige updates duurde het soms 2 weken en meer. 
Het schijnt nu sneller te gaan. 

Wie weer ben je morgen aan de beurt!
Okee duidelijk, maar wat ik al zei, die discussie ben ik niet tegen gekomen. Vandaar dat ik vroeg hoe de update werd uitgerold.
Je kan tenslotte niet alles lezen en onthouden op het forum.
Oké, ga ik maar even zoeken voor je.
Een aardige discussie over wanneer kom ik nu aan de beurt vind je hier:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/software-update-2-2-lancering-toon-app-4839/

Je schreef al eerder dat je niet het hele forum had gezien/gelezen.
Ik dacht als ik een verwijzing noem, dan gaat ie wel even de zoekfunctie gebruiken.
Heb ik nu even voor je gedaan.
Maar volgens mij is er nog een discussie geweest.
Reputatie 4
Badge
Ik gaat het even lezen, thnx
Graag gedaan!!:)
Hoi Joep,

Wat mij opvalt aan deze update, dat bij de optie Systeem/Internet voorafgaand aan deze update bij de optie "Internet" staat: "verbonden met het internet"
Normaal staat daar "verbonden met het servicecenter"

Is dat vanuit Eneco een soort schakelaar?
Want nu staat de optie keurig weer op: "verbonden met het servicecenter"


@moderators!!!

Vandaag stelde ik deze (bovengenoemde) vraag!!
Kan één van jullie daar antwoord op geven?
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan!!:)
Ik heb weer wat te lezen zie ik he...pieuw 🙂

Ik heb weer wat te lezen zie ik he...pieuw :)



Ja zeker en dan zie je dat er allerlei meningen genoemd worden en dat het met die update bijna 3 weken heeft geduurd.
Maar dat was een uitgebreide update, dus dat een ieder 'm snel wilde hebben was wel begrijpelijk.
Voor deze minor hotfix is de snelheid van het update belang zeer gering.
Toon werkt toch verder prima; alleen voor een volgend onderhoud van de Eneco server zou je de update wel binnen moeten hebben.
Reputatie 4
Badge
Ik wacht geduldig af. Maar zijn ze niet een paar stappen overgeslagen? Ik heb nu versie 2.3.29 en de nieuwe is 2.3.36
Of staat dat ook weer ergens op het forum verstopt  :)
Ik wacht geduldig af. Maar zijn ze niet een paar stappen overgeslagen? Ik heb nu versie 2.3.29 en de nieuwe is 2.3.36
Of staat dat ook weer ergens op het forum verstopt  :)


Naar mijn weten is dat nergens genoemd of behandeld simpel weg omdat bijna een ieder weet dat de tussen nrs door de software ontwikkelaar worden gebruikt, voordat een definitieve uitrol plaats vindt!!
Dus zijn de tussen liggende nrs test versies..............................

En op het forum wordt niets verstopt, je moet het weten te vinden..............
Of anders uiteraard de zoekfunctie gebruiken.
Reputatie 4
Badge
Ook weer duidelijk.
Ook weer duidelijk.


Goed zo; heb ik toch weer m'n best gedaan; denk je wel even aan het duimpje......:o
Reputatie 4
Badge
denk je wel even aan het duimpje......:o
Maar natuurlijk
denk je wel even aan het duimpje......:o
Maar natuurlijk


Tja roepen "ja natuurlijk" daar heb ik niets aan.
Want dan denk je er vermoedelijk aan.
Ik lees liever "ja" ik heb erop gedrukt.
Reputatie 4
Badge
denk je wel even aan het duimpje......:o
Maar natuurlijk


Tja roepen "ja natuurlijk" daar heb ik niets aan.
Want dan denk je er vermoedelijk aan.
Ik lees liever "ja" ik heb erop gedrukt.
Maar je vraag was denk je eraan :D

Maar ik heb er op geklikt hoor.
Je bent een kanjer!
Reputatie 4
Badge
Je bent een kanjer!
Weet ik 😮
Oké, ik ga naar bed!
Reputatie 4
Badge
Oké, ik ga naar bed!
Weltrusten...
Dank je!!!
Reputatie 4
Badge
Dank je!!!
Graag gedaan, en denk aan het duimpje 😮
Reputatie 7
Badge +7
goede middag allen,

ik ben benieuwd hoe Toon met de nieuwe hotfix draaid .
bij die hem al hebben geinstalleerd.
Reputatie 6
Badge +1
denk je wel even aan het duimpje......:o
Maar natuurlijk


Tja roepen "ja natuurlijk" daar heb ik niets aan.
Want dan denk je er vermoedelijk aan.
Ik lees liever "ja" ik heb erop gedrukt.


ben je duimpjes aan het sparen?