Grote witte bericht balk op lockscreen | Eneco Community
vraag

Grote witte bericht balk op lockscreen

Reputatie 3
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 20 reacties
In 4.7 heb ik bovenin een grote witte bericht balk op m'n lockscreen met een vraag ketelinformatie in te vullen. Hoe krijg ik dat weg?

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Swets,

Deze verdwijnt pas wanneer je de gevraagde gegevens hebt ingevoerd. Daarvoor is deze balk ook ontwikkeld; om je eraan te herinneren dat een bepaalde handeling uitgevoerd kan worden.

Groet, Denise
Reputatie 3
Badge
Het sleutelwoord in je antwoord is ‘kan’. Wat nou als ik het niet wil? Kan je een bericht niet gewoon op gelezen zetten??
Reputatie 6
Badge +6
Ik kon het niet vinden . Dus ik denk dat je echt wat moet invullen ... .

En als je niet je eigen ketel wil invullen je kan ook zomaar wat neerzetten ...
Reputatie 7
Badge +8
Swets wrote:

Het sleutelwoord in je antwoord is ‘kan’. Wat nou als ik het niet wil? Kan je een bericht niet gewoon op gelezen zetten??

Nee, je kan niet even zeggen dat je het bericht gelezen heeft.. Pas na het invullen verdwijn deze..
Zie het als een yes or no opdracht van CMD.
Pas als je yes or no heb gedaan gaat CMD verder. Dit is in theorie hetzelfde, pas als je de ketel gegevens heb ingegeven, krijg de balk toestemming om te verdwijnen..

De wens om de balk aan/uit te schakelen is bekend bij Eneco, maar wanneer en of deze komt is compleet onbekend.
Reputatie 3
Badge
Lekkere usability weer.
Reputatie 3
Badge
Wat gebeurt er zodra mijn toon abonnement stopt aanstaande Zondag? Verdwijnt de melding dan wel?
Reputatie 7
Badge +8
Swets wrote:

Wat gebeurt er zodra mijn toon abonnement stopt aanstaande Zondag? Verdwijnt de melding dan wel?

Waarschijnlijk krijg je dan een andere balk, die van "kan geen verbinding maken met Service Center"
Reputatie 3
Badge
Manmanman wat een treurigheid die toon.
Reputatie 7
Badge +8
Swets wrote:

Manmanman wat een treurigheid die toon.

Vandaar dat de wens van het Aan/Uit schakelen van de balk ook is geopperd.. Veel klanten die Toon hebben, maar hun abonnement hebben opgezegd gaan hier tegen aanlopen.
Hoi Ricardo,

Er is een klein verschil hé.
Zolang de WiFi verbinding in stand blijft en de koppeling met het SC er is, is er niets aan de hand.
Dat staat verder los van het abo.
Brandje wrote:

Hoi Ricardo,
Zolang de WiFi verbinding in stand blijft.........

Inderdaad, er zijn ook mensen die er voor kiezen om de Wifi uit te zetten, 's nachts bijvoorbeeld. Dit resulteert sinds de 4.7 update dus in een constant terugkerende notificatiebalk op het lockscreen. Ik vind dit erg irritant en enorm storend, zeker omdat de Toon in het zicht hangt van de TV.

Ik hoop dan ook dat de wens om de notificatiebalk aan en uit te zetten snel geïmplementeerd wordt.
PatrickPR wrote:

Ik hoop dan ook dat de wens om de notificatiebalk aan en uit te zetten snel geïmplementeerd wordt.

Die wens is bekend Patrick, maar of dat er van komt, daar is geen zinnig antwoord op te geven.
Het is wat omslachtig, maar je kan uiteraard het uitschakelen van je WiFi parallel met het onderbreken van de stroom Toon module laten lopen.
En dan bedoel ik uiteraard geen Fibaro slimme stekker om dat uit te voeren.
In de nacht lopen wel vergelijkingen, maar daar maakte je waarschijnlijk toch al geen gebruik van.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen