Geen weergave van verbruik stadsverwarming na update Toon app | Eneco Community
vraag

Geen weergave van verbruik stadsverwarming na update Toon app

• 5 april 2019
  • 14 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Energiekeling (level 11)
  • 21 reacties
Hallo iedereen.

Gisteren kreeg de Toon app een update en daar stond bij dat stadsverwarming in de app terug is...

Misschien een stomme vraag (het schijnt dat deze niet bestaan) maar ik zie na de update geen enkel verschil in de app en zie ook geen warmte verbruik. Ik kan hier alleen m’n stroom verbruik zien (en gas maar dat hebben we niet)

Zie ik iets over het hoofd?

14 Reacties

Reputatie 6
Badge
@Derek

Heel scherp van je opgemerkt. Momenteel wordt er een update uitgevoerd aan de app. Dit kan enkele uren duren. Wil je dit voor nu nog even afwachten? Ik ben benieuwd of je vraag nog staat, zodra de update klaar is.

Verder ben ik wel benieuwd naar wat jij nu momenteel ziet. Wil je hiervan alvast screenshots met ons delen?

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge +1
Ah dan ligt het niet aan mij. 😉 Dan wacht ik het rustig af en check af en toe de app.

Thanks voor het antwoord. 👍🏼

Dit is hoe m’n app er nu uit ziet.

Reputatie 6
Badge
@Derek

Laat je het ons weten als je morgen nog steeds geen warmteverbruik kan zien? Dan kijken we verder.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge +1
Yes zal ik doen. 👍🏼
Reputatie 1
Badge +1
Goedemorgen.

Ter info.

Nog geen verandering.
Reputatie 3
Badge
@Derek

Bedankt voor je terugkoppeling. Het is heel vreemd dat het warmte verbruik niet doorkomt op de app na de update. Zie je het warmteverbruik wel doorkomen op je Toon?

Groet, Emel
Reputatie 1
Badge +1
Ik kan de huidige temperatuur stand zien maar verbruik niet. Stadsverwarming i.c.m. Toon, daar was iets mee. 😉

Dus nee die zie ik niet.
Reputatie 1
Badge +1
Daarom vond ik het sowieso al bijzonder. Want ten eerste hebben klanten met stadsverwarming over het algemeen geen Toon. (uitzonderingen daargelaten) en ten tweede als ze er één hebben kunnen ze geen warmte verbruik zien omdat Toon niet werkt i.c.m. stadsverwarming.

Reputatie 3
Badge
@Derek

Je bent goed op de hoogte 😊. Toon is op dit moment technisch niet geschikt voor woningen met stadswarmte om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Doordat het warmte verbruik op je Toon niet doorkomt zie je deze ook niet terug in de app. Ik zie ook dat je tijdens het afsluiten van het abonnement op Toon, op de hoogte bent gebracht van de nadelen. Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groet, Emel
Reputatie 1
Badge +1
Ja en nee. 😄

De initiële vraag over die app staat nog steeds.

“Stadsverwarming in de app is terug”

Ok, waar dan? Of geldt dit niet voor mij?
Reputatie 3
Badge
@Derek

De Toon app haalt de informatie uit je Toon. Zolang het warmte verbruik niet doorkomt op je Toon zal je deze ook niet terug zien in de app.

Groet, Emel
Reputatie 1
Badge +1
Maar hoe gaan gebruikers met stadsverwarming dan hun warmte verbruik in de app zien? Zoals in de update wordt aangegeven.
Reputatie 3
Badge
@Derek

Wij hebben destijds bij een kleine groep klanten Toon warmte geïnstalleerd. Na vele installaties is gebleken dat het erg lastig blijkt om Toon te kunnen installeren bij woningen met warmte.Dit is ook de reden waarom we zijn gestopt met het aanbieden van Toon Warmte. Stadsverwarming in de app is terug voor klanten waarbij wij de Toon destijds hebben geïnstalleerd.

Groet, Emel
Reputatie 1
Badge +1
Ahaaa. Kijk. Duidelijk.

Dat had misschien een handige aanvulling geweest voor de tekst bij de app update.

Ik heb in ieder geval geen vragen meer. 😉

Dank. 😊

Reageer