Geen updates ontvangen | Eneco Community

Geen updates ontvangen

Hallo,
Sinds ik de Toon heb, een jaar geleden, is deze nog niet geupdate met nieuwe software.
Ik krijg wel een bericht dat er een software update beschikbaat is, echter
de procedure om deze te installeren klopt niet. Ik heb nergens de mogelijkheid/knop
om nieuwe software te downloaden/installeren.

5 Reacties

Badge +5
jwhvanbeers wrote:

Hallo,
Sinds ik de Toon heb, een jaar geleden, is deze nog niet geupdate met nieuwe software.
de procedure om deze te installeren klopt niet. Ik heb nergens de mogelijkheid/knop

Welke versie je nu hebt kan ik niet zien maar in het menu via software komt een button zichtbaar met de tekst "Update". Die aanklikken en rustig toon zijn werk laten doen. Kan wel even duren voor dat het klaar is.
Nu is er versie 4.4.21

Edit: Mocht de update niet willen starten, haal dan even de router van spanning en direct daarna de keteladapter bij je CV ketel gedurende 30 minuten.
Flinke kans dat het updaten van start gaat.
Badge +5
Yobotje wrote:

jwhvanbeers wrote:

Hallo,

Welke versie je nu hebt kan ik niet zien maar in het menu via software komt een button zichtbaar met de tekst "Update". Die aanklikken en rustig toon zijn werk laten doen. Kan wel even duren voor dat het klaar is.
Nu is er versie 4.4.21

Edit: Mocht de update niet willen starten, haal dan even de router van spanning en direct daarna de keteladapter bij je CV ketel gedurende 30 minuten.
Flinke kans dat het updaten van start gaat.

Foutje! De keteladapter gedurende 1 minuut en NIET 30! Excuus voor de foute weergave.
Ohhhh ohhhhh laat ik het ff aan je over en het gaat meteen verkeerd.
Geen duim deze keer Theo!
Badge +5
Tja, ik was zo gehaast je voor te zijn en dan krijg je dit ???
Zo zie je maar.
Groet, Theo.
Dat is een mooi excuus Theo!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen