Firmware update meteradapter | Eneco Community
beantwoord

Firmware update meteradapter

Reputatie 3
Hoi!

Vandaag is hier de meterkastadapter en ton op zoon (of was t andersom?) module vervangen, die eh... Gaf een wel heel erg rooskleurig verbruik, -1100 watt :')

Anyway, nu stond er dus een fw update voor dat ding klaar. Bijwerken gaf melding "Bijwerken mislukt!" en Toon even boos.
... Maar de update staat er nu niet meer en het lijkt erop dat hij of wel geupdate is, of denkt dat dit zo is.

En nu? :P
Het lijkt te functioneren, maar is er een optie de firmware opnieuw te installeren om zeker te weten dat de firmware er goed instaat? Geen zin in gezeur op een later punt omdat er toch iets misgegaan is... 🙂
icon

Beste antwoord door Danielle 14 oktober 2016, 16:06

@MetalJesus,

De update is uiteindelijk goed gegaan zie ik, dus daar krijg je later ook geen problemen mee. 🙂

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@MetalJesus,

De update is uiteindelijk goed gegaan zie ik, dus daar krijg je later ook geen problemen mee. 🙂
Reputatie 3
Top, bedankt 🙂
Ik probeer mijn adapter op tedate. Maar lukt niet steeds wordt er gezegd. Dat ik het later moet proberen wat doe ik fout.
Welke firmware versie heeft je adapter nu dan?
Welke meters heb je nu domme of slimme meters?
Hij gooit me er steeds uit als ik de adapter binnen twee meter plaat ik heb het zelf tegen de toon gehouden en het domme meters en weet niet welke firmwate er op zit die adapter heb ik nooit upgradet
Het versienummer van je huidige adapter kun je aflezen op je Toon®️.
Menu/instellingen/software
3.5.4 en ik moet 35/00 voor de adapter maar dat weigert tie
35/00 ???
Kijk nog eens goed?
Ja dat staat er echt. Nieuw firmware 35/00
Oké, dat komt dus zeker van de door Toon®️ nog niet geaccepteerde adapter.

Geef Toon®️ eens een harde reset
Probeer de aanmelding opnieuw en inderdaad zo dicht mogelijk bij Toon®️
Indien gevraagd druk heeeel snel en heeeeel kort op het knopje van de adapter.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen