Firmware update | Eneco Community
vraag

Firmware update

Goedendag,

Ik heb sinds vandaag een toon aan De muur hangen en er zit firmware 3.7.9 op, maar er staat niet achter dat ik hem kan update. Hoe kan ik dit doen?

4 Reacties

Er is een speciaal topic om dat aan te vragen.
Zie:

https://forum.eneco.nl/software-en-hardware-updates-166/is-mijn-toon-up-to-date-18075/index47.html#post210547
Reputatie 2
@Witte134

Welkom op de Eneco Community. Wat leuk om te lezen dat je gebruik gaat maken van de Toon. Klopt het dat je geen abonnement hebt op Toon? Wil je mij via een privé bericht de displaycode toesturen zodat ik een en ander voor je kan nakijken? Displaycode vind je via Menu> Instellingen> Productversie of anders op de doos van de Toon.

Ik hoor het graag van je!

Groet,
Emel
Oké dankje.

Ik zal vanmiddag erna kijken.
Reputatie 5
Badge +1
@Witte134

Je hebt mijn collega @Emel de displaycode toegestuurd. De reden dat je de nieuwe softwareversie niet kan updaten is omdat Toon niet verbonden is met internet. Dit kan via Menu > Instellingen > Internet > WiFi . Zodra Toon verbonden is met het Service Center verschijnt er achter de oude software versie een update knop.

Ben je geïnteresseerd in een Toon abonnement? De eerste drie maanden zijn op dit moment gratis. Hiervoor kan je deze link gebruiken Aanvragen Toon abonnement.

Groeten,
Tina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen