Aanvragen Zon software | Eneco Community
beantwoord

Aanvragen Zon software

Badge
  • Liefhebber (level 10)
  • 50 reacties
Is het mogelijk dat de zon op Toon software wordt gepusht. Kan ik kijken of ik het werkend kan krijgen.
icon

Beste antwoord door TinaC 23 mei 2019, 15:58

@mansie

Oh dat verandert de zaak. De software staat klaar. De update vindt je terug via Menu > Instellingen > Energiemeting.

Veel succes, Tina
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@mansie

Om gebruik te maken van de Zon op Toon software heb je een kWh module nodig. Deze zorgt ervoor dat de opwek en teruglevering wordt uitgelezen en geregistreerd. De kan je telefonisch aanvragen via de Klantenservice. Op onze site vindt je meer informatie.

Groeten, Tina
Badge
Deze kWh meter heb ik zelf geïnstalleerd. Vandaar dat ik alleen de software nodig hebt. Hopelijk is dit mogelijk
Reputatie 6
Badge +2
Kwestie van 1 bit omgooien in de configuratiefile van je toon. Moet je er wel bij kunnen ...
Reputatie 5
Badge +1
@mansie

Oh dat verandert de zaak. De software staat klaar. De update vindt je terug via Menu > Instellingen > Energiemeting.

Veel succes, Tina
Badge
Krijg helaas een melding dat de meetmodule geen Zon-energie ondersteuning heeft.
Is het mogelijk om hier een andere voor te krijgen?
Idd dat kan een reden zijn.
Als je een abo hebt dan stuurt Eneco je een nieuwe meetmodule toe.
Reputatie 6
Badge
@mansie

Ik heb zojuist een nieuwe meetmodule voor je besteld. Deze heb je uiterlijk met 10 werkdagen binnen.

Groet, Urgel
Badge
Super. Bedankt voor de service.
Reputatie 6
Badge
Graag gedaan @mansie 😀.

Veel plezier met de inzichten die je straks hebt op Toon.

Groet, Urgel
Badge
Alles is geïnstalleerd. Werkt als een zonnetje ☀️.
Reputatie 6
Badge +1
@mansie

Wat goed om te horen dat alles als een zonnetje werkt. Heel veel zonnige dagen gewenst!

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen