12000 liter gasverbruik na de software update 2.3 | Eneco Community
beantwoord

12000 liter gasverbruik na de software update 2.3

• 13 maart 2013
  • 9 reacties
  • 2448 Bekeken

ik heb gisteren de nieuwe update gedaan van toon
na deze update staat er op het scherm dagverbruik 12000 liter gas.
Lijkt mij erg veel
Wie heeft dit ook en heeft daar een oplossing voor

Gr Ton
icon

Beste antwoord door VdB 13 maart 2013, 08:35

Lijkt mij erg veel

Gr Ton

Zoals al eerder gemeld en ook in de release notes van update 2.3 te lezen is wordt in versie 2.3 op het hoofdscherm het totale gasverbruik (cumulatief) vanaf 0.00 uur weergegeven.

Dit betekend dus dat je 12 m3 gas verbruikt heb. Gezien de temperatuur en de wind is dit waarschijnlijk wel realistisch.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Lijkt mij erg veel

Gr Ton

Zoals al eerder gemeld en ook in de release notes van update 2.3 te lezen is wordt in versie 2.3 op het hoofdscherm het totale gasverbruik (cumulatief) vanaf 0.00 uur weergegeven.

Dit betekend dus dat je 12 m3 gas verbruikt heb. Gezien de temperatuur en de wind is dit waarschijnlijk wel realistisch.
Reputatie 3
Badge
Is al een draadje over. Bij mij was een reset niet voldoende. De meteradapter resetten hielp bij mij. duurde nog wel even enkele minuten voor hij naar 0 ging.
Reputatie 3
Badge
Hier ook, las het topic verkeerd. bij mij was na de update even een abnormale gasstand te zien. deze was dus na reset adapter in meterkast wel weer ok.
Ik heb geen reset gedaan. Gewoon de volgende dag gaf gas keurig het aantal liters gebruikt na 0.00 uur aan. 
Gister kwam ik aan de 11,9 m3 of te wel 11900 liter
Vandaag zit ik nu aan 2300 liter; ben pas na 15:00 uur gaan stoken.
Ben er nu wel aan gewend en het bevalt eigenlijk wel.
Reputatie 3
Badge
getallen in m3 klinken wel beter dan in liters per uur.
Badge
Vandaag zit ik nu aan 2300 liter; ben pas na 15:00 uur gaan stoken.
Ben er nu wel aan gewend en het bevalt eigenlijk wel.

Het zijn dure (stook) dagen! Gisteren 10000 liter!
Ik had in januari 16 dagen met een verbruik van 37333333333 haha, daarna was het wel weer vrij normaal.
Reputatie 2
Badge +1
@tonvdlee

Ik heb je topic verplaatst naar “Thermostaat Toon” zodat het makkelijker terug te vinden is.

Leuk dat je de weg naar het forum hebt gevonden. VdB heeft je vraag beantwoord. Als er nog onduidelijkheden zijn dan horen we dat graag. Ik hoop je nog vaker terug te zien op het forum!