-
-
In een stroomversnelling (level 14)
-
315 reacties
Beste Mods,
Ik heb de Warmtewinner hangen en nu het weer wat kouder wordt, begint deze ook weer te werken. Alleen is de app hier niet voor ingericht. Op de Toon zie je een speciaal tekentje als de Warmtewinner warmte aan het winnen is (op de plek waar ook het vlammetje zichtbaar is als cv aan staat). In de app is dit echter niet zichtbaar. Dit zou echter wel handig zijn, zodat ik ook op afstand kan zien of de Warmtewinner zijn werk doet. Komt dit er nog aan?
Verder kan ik op Toon (en via de afstandsbediening) ook de ventilatiestanden bedienen. Op Toon kan ik hem op 1, 2 of 3 zetten en op de afstandsbediening daarnaast ook nog op een "tijdelijke 3". Allereerst zou de "tijdelijke 3" ook een handige stand zijn op de Toon zelf. Tijdens het koken kan je hem dan hier op zetten en dan hoef je hem niet weer handmatig uit te zetten (wat nu soms wel eens vergeten wordt). Op de app kan ik helemaal niks bedienen m.b.t. de Warmtewinner. Lampen en stekkers zijn ook te bedienen (indien geïnstalleerd, dus alleen zichtbaar als je stekkers of lampen gekoppeld hebt), dus ik neem aan dat dit ook voor de app te realiseren zou moeten zijn voor de Warmtewinner (en dan bij voorkeur de 4 standen). Graag hoor ik of dit mogelijk is, of dit gaat komen en zo ja, wanneer dit komt. Dit lijkt mij niet meer dan logisch, zeker aangezien het feit de Warmtewinner alleen geplaatst wordt in combinatie met Toon.
Groeten,
Ralf