vraag

Warmtewinner op de app

Reputatie 5
Badge
  • Kind aan huis (level 12)
  • 285 reacties
Beste Mods,

Ik heb de Warmtewinner hangen en nu het weer wat kouder wordt, begint deze ook weer te werken. Alleen is de app hier niet voor ingericht. Op de Toon zie je een speciaal tekentje als de Warmtewinner warmte aan het winnen is (op de plek waar ook het vlammetje zichtbaar is als cv aan staat). In de app is dit echter niet zichtbaar. Dit zou echter wel handig zijn, zodat ik ook op afstand kan zien of de Warmtewinner zijn werk doet. Komt dit er nog aan?

Verder kan ik op Toon (en via de afstandsbediening) ook de ventilatiestanden bedienen. Op Toon kan ik hem op 1, 2 of 3 zetten en op de afstandsbediening daarnaast ook nog op een "tijdelijke 3". Allereerst zou de "tijdelijke 3" ook een handige stand zijn op de Toon zelf. Tijdens het koken kan je hem dan hier op zetten en dan hoef je hem niet weer handmatig uit te zetten (wat nu soms wel eens vergeten wordt). Op de app kan ik helemaal niks bedienen m.b.t. de Warmtewinner. Lampen en stekkers zijn ook te bedienen (indien geïnstalleerd, dus alleen zichtbaar als je stekkers of lampen gekoppeld hebt), dus ik neem aan dat dit ook voor de app te realiseren zou moeten zijn voor de Warmtewinner (en dan bij voorkeur de 4 standen). Graag hoor ik of dit mogelijk is, of dit gaat komen en zo ja, wanneer dit komt. Dit lijkt mij niet meer dan logisch, zeker aangezien het feit de Warmtewinner alleen geplaatst wordt in combinatie met Toon.

Groeten,
Ralf

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Helemaal gelijk @RalfR!!

Een must voor de toekomst om het product nog completer te maken!
Ook dat deze te bedienen word d.m.v. Olisto.

Zo kan de afzuiging wat harder gaan als de luchtvochtigheid wat hoger is.
Of juist niet als de ramen open staan.

Zie hier volop ontwikkel mogelijkheden in voor @Eneco!
Reputatie 6
Badge
@RalfR

Hartelijk dank voor je vraag en een goede is het ook! Om transparant hierin te zijn, voor nu zijn er geen plannen om Eneco Warmtewinner functionaliteiten in de Toon App te verwerken. Wel heb ik de vraag uitgezet of dit in de toekomst tot de mogelijkheden behoort. Dit antwoord heb je dus nog tegoed.

Groet, Urgel
Reputatie 5
Badge
@Urgel Dank voor je reactie. Ik hoop echt dat dit opgepakt wordt. E.e.a. zit al verplicht aan elkaar, echter de voordelen die te behalen zijn, worden nu niet gepakt. Ik hoop dat je met positief nieuws terug komt...
Reputatie 5
Badge
@Urgel al iets gehoord?
Reputatie 7
Badge +6
@RalfR

Er zijn hier geen plannen voor momenteel. We hebben het wel als wens neergezet, maar dit wordt niet op korte termijn opgepakt, of het in de toekomst wordt opgepakt is nu niet te zeggen.
Reputatie 5
Badge
@Folkert en @Urgel ik vind dit wel erg teleurstellend... een product verbinden met Toon en er dan vervolgens niks mee doen.
Reputatie 5
Badge
@Folkert en @Urgel, via de mail heb ik een reactie gehad dat het geen prioriteit heeft, aangezien er weinig Warmtewinners zijn... Wel gaven zij aan dat het functies waarvan het niet meer dan logisch lijkt dat deze nog beschikbaar komen voor de Toon/Toon app (zie ook https://forum.toon.nl/inzicht-besparen-23/warmtewinner-1303/index4.html#post42170). Willen jullie hier nog eens aandacht voor vragen bij de ontwikkelaars? Zeker ook als zaken zoals @Ton van Rijn weergeeft, ook haalbaar worden middels een koppeling met Olisto, @Frank van Olisto.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen