vraag

Vloerpomp aanschakelen bij aanschakelen CV

Hallo,

Ik zou graag willen dat TOON een optie in de applicatie zet voor het aansturen als je CV aan gaat.
Ik heb een slimme stekker, deze wil ik op mijn vloerverwarmingspomp zetten zodat als Toon mijn huis gaat verwarmen mijn pomp aan kan schakelen.
Als de cv niet aan schakelt kan ik in het programma van toon zetten dat deze elke dag 5 minuten gaat draaien.

Dus ik mis een koppeling van Toon dat ik iets kan aansturen als mijn cv aan schakelt.

Ik hoop dat dit snel te realiseren is.

Vriendelijke groet,

Mauries Bakker.

1 Reactie

Dat zou een optie kunnen zijn, maar er zijn vele male betere oplossingen voorhanden, want het gaat uiteindelijk om de sensor die je bevestigt op de aanvoerleiding naar je vloerunit.

Maar die tip hebben we je al gegeven in je andere topic.

Het implementeren van het schakelen via bv een scene van je slimme stekker op Toon kan je vergeten.
Eneco/Quby geeft zelf daarvoor dan ook de verwijzing naar Olisto.

Maar nogmaals er zijn vele male betere producten op de markt.
Voor andere leden die dit bericht ook lezen; een voorbeeld:

Uiteraard kan je zelf in deze schakelaar een scene maken wanneer en hoelang je de pomp los van je CV wil laten draaien.
Detecteert de sensor warm water in de leiding dan start de pomp uiteraard ook.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen