Vanavond 9/10 in Kassa op TV: Problemen Slimme Meters | Eneco Community

Vanavond 9/10 in Kassa op TV: Problemen Slimme Meters

• 9 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 1091 Bekeken

Heb je op Toon problemen met je Simme meters?
Kassa heeft inmiddels 3000 klachten gekregen:

Kijken dus; cq even terugkijken!!?
Zie ook het oude forum, waar ook aandacht aan deze materie is gegeven.

5 Reacties

Ben benieuwd, volg ook al dit topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1805059
Nou m.i. is het duidelijk; het uitlezen van de standen door Netbeheer is nog steeds een probleem bij menige slimme meter gebruiker.
Het monitoren om later geschat verbruik te kunnen weerspreken is nog steeds actueel.

Heb je een meter die onjuist registreert is het ook zaak om de Netbeheerder te bewegen een nieuwe Slimme meter te plaatsen, sommigen hadden een klacht ingediend en beloofd werd door Netbeheer daar een persoonlijke accountmanager aan te koppelen.
Voorbeelden gaven aan dat dat niet altijd gebeurt.

Wordt vervolgd, meldde Antoinette en hoe dan ook zou ik zeggen: monitoren!!
Gezien @Brandje, bedankt voor de tip.👍🏼
D

e problemen met slimme meters zijn in 2019 nog steeds niet opgelost. Alleen stroom is met 40% gestegen t.o.z 2018. Ik wilde hem niet eens het is me opgedrongen omdat anders geen gebruik meer kan maken van de daluren. Waar ik bang voor was lijkt het geval. Komt bij Enoco is een van de duurste is geworden Ze hadden een goede klantenservice, .maar sinds eneco te koop staat zijn de KWH prijzen erg gestegen! Voor evt. betere verkoop?

Maar de problemen met slimme meter zijn anno 2019 nog niet opgelost.
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/ook-problemen-met-slimme-meters-die-nu-geplaatst-worden/?fbclid=IwAR17FuYvNG817m8U7STZbsAmjJcfexYhKz_ozeHuJP100vmdIJ3MgXWhvXc

KWH prijzen 2018 en 2019

KWH Prijzen zijn wat gedaald maar de nota niet.

Prijs Daling Eneco per juli 2019 ?????
Reputatie 6
Badge +3
@dolf snap je zelf je post nog? Ik begrijp er alleen uit dat je klaagt over de slimme meter maar wat je precies wil zeggen met die energietarieven (die per leverancier verschillend zijn en jij bent vrij om je leverancier te kiezen) begrijp ik niet. Heeft niks met slimme meter problemen te maken toch.

Het avrotros artikelen waar je naar wijst is een vragende artikel. Zo van "heb je er nog last van denk je? check dan eerst dit even". Ze stellen in feite dat het niet bestaat en dat eigenlijk het probleem bij jezelf gezocht moet worden.

Reageer