Update 2.4.0 voor Olisto (vroegere Triggi) | Eneco Community

Update 2.4.0 voor Olisto (vroegere Triggi)

• Anonymous
  • 0 reacties
Vannacht heeft Olisto een mooie update gekregen die mij als fervent Hue gebruiker erg veel plezier doet.
Deze uit te voeren actie is nu mogelijk:

Dus transition is nu mogelijk.
Ook het laten uitvoeren van meerdere acties in 1 Trigg werkte vanavond perfect.
Ik kan mooi enige Triggs nu opruimen.
Goed werk mannen van Olisto.??? @Frank van Olisto@Jelmer@Tom Meijeraan

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
WoW, dat is geweldig. Van mij een aantal pluimen erbij.
Hi @Brandje, dank voor de complimenten! Hou er wel rekening mee dat dit nog een betaversie is en dus (nog) niet publiek beschikbaar. Wanneer dit in de publieke versie komt kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen. Maar dat zal niet heel lang duren ;-)

PS: Hoe kunnen we er voor zorgen dat de tag Triggi op dit forum wordt omgezet naar Olisto? 😉
Ja Menno dat kan je wel zeggen!!
Ik ben er erg blij mee.
Hi @Brandje, dank voor de complimenten! Hou er wel rekening mee dat dit nog een betaversie is en dus (nog) niet publiek beschikbaar. Wanneer dit in de publieke versie komt kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen. Maar dat zal niet heel lang duren ;-)

PS: Hoe kunnen we er voor zorgen dat de tag Triggi op dit forum wordt omgezet naar Olisto? ;-)

Uiteraard is het nog een beta Frank. Ik gok er op dat net als vorige keren jullie snel live gaan.

Het omzetten dat zal met moderator rechten gedaan moeten worden, denk ik.
Maar aan de andere kant zou wellicht InSided (de sw ontwikkelaar) hulp kunnen bieden.
Reputatie 4
Badge +1

PS: Hoe kunnen we er voor zorgen dat de tag Triggi op dit forum wordt omgezet naar Olisto? ;-)

Uiteraard is het nog een beta Frank. Ik gok er op dat net als vorige keren jullie snel live gaan.

Het omzetten dat zal met moderator rechten gedaan moeten worden, denk ik.
Maar aan de andere kant zou wellicht InSided (de sw ontwikkelaar) hulp kunnen bieden.

Door het actief gebruiken van de Olisto tag op het forum kunnen we hier natuurlijk zelf ook aan bijdragen! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen