Uitproberen NEO COOLCAM Z-wave

Is er iemand die interesse heeft in het uitproberen van een NEO COOLCAM Z-wave.
Ik heb een kleine voorraad van deze Z-wave pluggen.

Werking is gelijk aan de Fibaro Wallplug, alleen een stuk goekoper

Je kunt er één van mij lenen om te kijken of deze aan de wensen voldoen.

Laat maar weten.

9 Reacties

Badge
Ik gebruikt de Slimme stekker van Coolman in combinatie met Toon.

Heb er toevallig van de week 1 gekocht op marktplaats.

Werkt perfect installatie was zo gebeurd.

EDIT:

https://link.marktplaats.nl/m1302397082
Link van waar ik hem van gekocht heb.
Henkie wrote:

Ik gebruikt de Slimme stekker van Coolman in combinatie met Toon.

Heb er toevallig van de week 1 gekocht op marktplaats.

Werkt perfect installatie was zo gebeurd.

EDIT:

https://link.marktplaats.nl/m1302397082
Link van waar ik hem van gekocht heb.

Heb je flink betaald.
De meeste forumleden en ik zelf kopen de Coolcam in China voor rond de €22.
Voorbeelden genoeg op het forum.
Badge
@Brandje,

Dat wist ik van te voren, maar ben liever 10 eu meer kwijt dat het goede product heb binnen een dag. Als dat 3 weken moet wachten en als nog de verkeerde krijgt met bijvoorbeeld platte stekkers of de Wifi versie.
Jammer dat je dat denkt.
Al mijn bestellingen zijn binnen 10 dagen binnen.
Voor een aanzienlijk lagere prijs wil ik best wel even wachten....
Verkeerde leveringen heb ik gelukkig niet gehad.

En nog veel belangrijker: er zit via AliExpress een kopersbescherming, pas als je je betaling vrijgeeft, na ontvangst van je bestelling, word je geld pas vrijgegeven.
Reputatie 4
Badge
Vorige week nog 1 voor 19.20 gekocht gisteren binnen gehad. Werken perfect.
En op je Toon2 is er nu eigenlijk geen enkele beperking meer in tegenstelling tot Toon1.
Reputatie 4
Badge
Brandje wrote:

En op je Toon2 is er nu eigenlijk geen enkele beperking meer in tegenstelling tot Toon1.

De toon 2 werkt goed, maar de toon tablet crashed weer nu alle stekkers aangesloten zijn onder de 10 stekkers werkt de tablet app prima, lag dus niet aan de toon 1. Hoop nog steeds dat ze de nieuwe app gaan uitbreiden en dat de ap het wel aankan om diverse grafieken weer te geven. Daar heb je de stekkers toch voor. Of gaat eneco alleen voor de aan uit functie
Ja ik weet dat het crashen van jouw tablet bij teveel stekkers.
Ik bedoelde meer dat toen ik 14 stekkers op m’n Toon1 had was de performance bagger.
Nu ze weg zijn en op Toon2 zitten gaat het idd als een speer.
Maar mijn Toon1 is nog steeds actief en aangesloten en ik merk nu duidelijk dat de performance op Toon1 zonder slimme stekkers weer perfect is.

Voor wat betreft de App op dr  iPad weet je het antwoord al. Zolang het enigszins werkt mag je blij zijn; een echte verbetering/ondersteuning komt er niet meer.
De smartphone is het enige waar op in gezet wordt. En wie weet nu er Toon2 is dat de vroegere functionaliteit binnen de hybride App daar wel uitgebreid wordt.
Reputatie 6
Badge
Hey @m_jong,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat de app crashed als alle stekker zijn aangesloten. Dit is een issue dat bij de software ontwikkelaars ligt. Zodra er meer bekend is dat zal dat of duidelijk worden in een nieuwe update of communiceren we dat via de site of het forum.

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen