Toon zon ook op de wifi van mijn zonne inveter | Eneco Community
vraag

Toon zon ook op de wifi van mijn zonne inveter

Heb toon in huis kan ik deze ook koppelen met mijn zonne inveter omdat deze ook een Wi-Fi signaal geeft

3 Reacties

Helaas dat is niet mogelijk.
Toon®️ kan alleen functioneren met de uitbreiding Zon op Toon®️ en de daarbij behorende kWh-verbruiksmodule.
Je kan op Toon®️ niet zo maar aan een willekeurige meetmodule of Toon aan een ander WiFi signaal in je woning koppelen anders dan aan een modem voor internetverkeer.

Mijn advies is investeer in deze (Zon op Toon) mooie uitbreiding en je hebt alles, dus totale verbruik; opwek; teruglevering en verbruik eigen opwek op 1 apparaat inzichtelijk inclusief grafieken en overzicht prestatie niveau.
Nog bedankt voor het antwoord.had via marktplaats een stekker voor zon op toon gekocht. Maar als ik alles lees heb ik hier niets aan
Graag gedaan!👍
Investeren in een kWh-verbruiksmeter in je groepenkast dat is de methode.
Je kan en mag dat uiteraard ook zelf doen; voorbeelden hier genoeg op het forum.

Nog een fijne avond. 😀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen