Toon thermostaat niet met Toon Security te koppelen, maar wel met woonveilig | Eneco Community
beantwoord

Toon thermostaat niet met Toon Security te koppelen, maar wel met woonveilig

• 11 februari 2019
  • 71 reacties
  • 1929 Bekeken

Toon eerste bericht

71 Reacties

Badge
Hallo net weer aangemeld maar weer geen goed resultaat.
Hij doet nog steeds hetzelfde.

Gr Eef
Reputatie 6
Badge +1
@Hveener

Dat is jammer. Heb je eerst Toon security verwijdert en daarna opnieuw gekoppeld? En het activeren van de nachtmodus werkt nog steeds niet?

Ik koppel dit dan weer terug en dan onderzoeken we het verder.

Groeten,
Tina
Badge
Hallo,

We blijven het proberen.
De Toon security was verdwenen heb toen weer met barcode ingesteld maar dus niet het gewenste resultaat.
Ook de nacht modus werkt niet goed.
Had nog ook een Hue koppeling maar die is ook weg.
Kan de bridge ontkoppelen maar er gebeurt niets.

Gr Eef
Reputatie 6
Badge +1
@Hveener

Wat Toon security betreft ga ik de softwarebeheerders informeren dat het koppelen na de reset geen oplossing is van het probleem. Heb je hulp nodig met het koppelen van de bridge?
Badge
Ja want ik kan hem zelf ontkoppelen maar als ik op de toets ontkoppelen druk gebeurt er niets.
De Philips Hue heeft nog steeds een groen vinkje.

Gr Eef
Reputatie 6
Badge +1
@Hveener

Dus de bridge blijft gekoppeld en daar zie je het groene vinkje? Ik geef dit dan ook door. Zodra we een terugkoppeling krijgen houden we je op de hoogte.

Fijne avond.
Tina
Reputatie 7
Badge +2
@Hveener

Het advies voor nu is om de Thuiswacht opnieuw te installeren. Hiervoor dien je eerst het kleine reset knopje van de Thuiswacht 10 seconden ingedrukt te houden tot het horen van een piepje. Ook zal je de Thuiswacht via de Toons Security app dienen te verwijderen. Uiteraard na de reset en verwijdering weer herinstalleren. Laat je het ons weten als het gelukt is?

Groet. Urgel
Badge
Hallo,

Ik heb de thuiswacht gereset en ook de via de bedienoptie op de Toon weg gehaald.
Daarna Thuiswacht geïnstalleerd en de bedienoptie met de barcode weer op de Toon geïnstalleerd.
Maar wederom lukt het weer niet.
Erg vervelend ben ik nu de enigste met dit probleem.

Gr Eef
Reputatie 7
Badge +2
@Hveener

Momenteel ben je de enige met dit probleem, waardoor het wat langer kan duren om de oorzaak te achterhalen. Heb je voor nu de stappen uitgevoerd, zoals ik in mijn eerdere bericht had aangegeven? Ik deel de uitkomst hiervan ook weer met de softwarebeheerders.

Groet. Urgel
Badge
Zoals beschreven heb ik het uitgevoerd.

Gr Eef
Reputatie 7
Badge +2
@Hveener

Dank je wel hiervoor. Voor nu wachten we de reactie van de softwarebeheerders weer af. 💪🏾

Groet. Urgel
Reputatie 5
Badge
@Hveener en als je het niet met de barcode doet maar via de link? Ik zeg uit mijn hoofd dat dat ook kan...
Badge
Ja de barcode stuurt je naar de link.
Daarna moet je eigen wachtwoord instellen en heb je de bediening functie op je Toon staan.
Maar als nachtmodus is geselecteerd gaat hij naar 27 sec weer naar gedeactiveerd mode.

Afwachten maar.
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Hveener

Ik kom met nieuws 🙂. Is het een doorbraak? Wie weet, daar komen we dan gauw genoeg achter 😉. Voor nu is de vraag of je in het bezit bent van 2 of meer camera's (inclusief camera's van Somfy)? Ik hoor het graag.

Groet. Urgel
Badge
Hallo,

Nee allen camera van Thuiswacht.

Gr Eef
Reputatie 7
Badge +2
@Hveener

Dank voor je bericht. Kun je ook aangeven om hoeveel camera's het gaat?

Groet. Urgel
Badge
Hallo,

Het is er maar 1

Gr Eef
Reputatie 5
Badge
@Hveener

Dank je wel voor je bericht. Ik heb een reactie gekregen van de softwarebeheerders. Wil je de onderstaande stappen uitvoeren?

• Open de Toon Security app, en druk op de naam van de huidig geopende site (huis)
  • Er verschijnt nu een lijst van alle sites, selecteer een van de ongebruikte sites
  • Druk vervolgens op de menuknop rechts onderin > Mijn Woning> Verwijderen
  • Doe hetzelfde met de andere onnodige site. Alleen de site 'Huis alarm' mag overblijven.

Mocht je geen andere sites zien, ontvangen we graag een screenshot van het scherm waar de sites zichtbaar moeten zijn. Hou je ons op de hoogte?

Groet, Emel
Badge
Hallo,

Goed nieuws het werkt het probleem was dus de ongebruikte sites .
Bedankt voor alle moeite.

Groeten Eef Kraaykamp
Reputatie 5
Badge
@Hveener

Dat is zeker goed nieuws 😊. Ik ben blij dat het nu naar behoren werkt. Jij ook bedankt voor je medewerking.

Groet, Emel
Badge
Graag gedaan en fijne Paasdagen.

Gr Eef

Reageer