Toon thermostaat niet met Toon Security te koppelen, maar wel met woonveilig | Eneco Community
beantwoord

Toon thermostaat niet met Toon Security te koppelen, maar wel met woonveilig

Reputatie 2
Badge +2
Hoi mensen van Toon,

Graag had ik gehoopt dat Toon Thermostaat en Toon Security al een koppeling met elkaar hadden gehad. Dit is niet het geval, en als dit nooit het geval gaat worden hoor ik dit graag, dan stop ik met Toon Security. .

This namelijk van het zelfde merk, maar gaan wel een samenwerkingsverband aan met Woonveilig (BEEDJE RAAR) Het had Toon gesierd als ze dit eerst met hun eigen merk hadden gedaan.

Hoop dat hier toch snel verandering in gaat komen zodat het samen werkt anders stop ik met toon security.

Groet Jordy
icon

Beste antwoord door Emel 18 april 2019, 17:30

@Hveener

Dank je wel voor je bericht. Ik heb een reactie gekregen van de softwarebeheerders. Wil je de onderstaande stappen uitvoeren?

• Open de Toon Security app, en druk op de naam van de huidig geopende site (huis)
  • Er verschijnt nu een lijst van alle sites, selecteer een van de ongebruikte sites
  • Druk vervolgens op de menuknop rechts onderin > Mijn Woning> Verwijderen
  • Doe hetzelfde met de andere onnodige site. Alleen de site 'Huis alarm' mag overblijven.

Mocht je geen andere sites zien, ontvangen we graag een screenshot van het scherm waar de sites zichtbaar moeten zijn. Hou je ons op de hoogte?

Groet, Emel

Bekijk origineel

71 Reacties

Reputatie 5
Badge
Bij mij is ie gewoon gekoppeld met Toon. Heb je wel de nieuwste software? Volgens mij is het vanaf 5.0 mogelijk.
Reputatie 2
Badge +2
Bij mij is ie gewoon gekoppeld met Toon. Heb je wel de nieuwste software? Volgens mij is het vanaf 5.0 mogelijk.

hoe bedoel jij dan ?

op waar de nieuwste software?

Groet Jordy
Reputatie 5
Badge
Waar je ook stekkers en de hue kan koppelen. Ik kan de Toon Security dus gewoon via de Toon bedienen.
Reputatie 2
Badge +2
Dus je toon security werkt via die weg hier gewoon samen ?
Reputatie 5
Badge
Ja gewoon via de toon de bedienen. Let op, (nog?) niet via de app
Als je toon sw 5.0 of hoger hebt vind je dit indetdaad terug in het menu lampen/slimme stekkers

Reputatie 2
Badge +2
Als je toon sw 5.0 of hoger hebt vind je dit indetdaad terug in het menu lampen/slimme stekkers

jou toon ziet er anders uit !!
Reputatie 2
Badge +2
en mijn toon zit op software 4.27.7 en er is geen update!!
Hier hangt een toon2. Die ziet er iets anders uit

Reputatie 7
Badge +6
@jordyscheepmaker

De uitrol van de update is tijdelijk stop gezet. We hopen deze zo snel mogelijk weer te kunnen hervatten.
.
@jordyscheepmaker

De uitrol van de update is tijdelijk stop gezet. We hopen deze zo snel mogelijk weer te kunnen hervatten.

Ai dat verklaard alles
Reputatie 2
Badge +2
@jordyscheepmaker

Wat was er verkeerd aan de uitrol dan ging het niet goed ??
Reputatie 7
Badge +6
@jordyscheepmaker

Het is nogal een grote update, ik heb hem bij wijze van uitzondering aan je toegekend, maar het advies is wel om morgen pas je Toon bij te werken, zodat Toon de tijd krijgt om de update volledig binnen te halen.
Wanneer je dit meteen doet heb je kans dat de update mislukt.
Reputatie 2
Badge +2
@jordyscheepmaker

Het is nogal een grote update, ik heb hem bij wijze van uitzondering aan je toegekend, maar het advies is wel om morgen pas je Toon bij te werken, zodat Toon de tijd krijgt om de update volledig binnen te halen.

oke ik ga hem dan morgen updaten !!
Reputatie 2
Badge +2

@jordyscheepmaker

oke ik ga hem dan morgen updaten !!

Thanks !!
Reputatie 2
Badge +2
@jordyscheepmaker

This dat ik super snel internet heb. Wilde het risico wagen maar update is binnen en alarm is gekoppeld.

Viel reuze mee updaten was met 15 minuten klaar..

Thanks !!
Reputatie 7
Badge +6
@jordyscheepmaker

Goed om te lezen dat het gelukt is!
Reputatie 2
Badge +2
@jordyscheepmaker

Goed om te lezen dat het gelukt is!

Alleen 1 tip kachel gaat niet uit als alarm aan gaat. Dit zou ik wel willen.

Groet
Badge
Heb ook de verbinding van Toon security aan de Toon thermostaat gekoppeld.
Maar het werkt nog niet helemaal Toon heeft wel 5.0 en hoger maar als ik de icoon op scherm bevestigd dan kom ik in de instelling van Toon security en kan ik hem inschakelen maar na twee seconde schiet hij weer terug in de geactiveerde stand.
Heeft iemand dezelfde problemen dan hoor ik dit graag.

Gr Eef Kraaykamp
Badge
Heb ook de verbinding van Toon security aan de Toon thermostaat gekoppeld.
Maar het werkt nog niet helemaal Toon heeft wel 5.0 en hoger maar als ik de icoon op scherm bevestigd dan kom ik in de instelling van Toon security en kan ik hem inschakelen maar na twee seconde schiet hij weer terug in de gedeactiveerde stand.
Heeft iemand dezelfde problemen dan hoor ik dit graag.

Gr Eef Kraaykamp
Reputatie 6
Badge +1
Hi @Hveener ,

Welkom op het forum! Graag ga ik voor je na wat ik voor je kan betekenen. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel en de externe toegang aanzetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN ?

Groeten Chantal
Badge
Hi @Hveener ,

Welkom op het forum! Graag ga ik voor je na wat ik voor je kan betekenen. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel en de externe toegang aanzetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN ?

Groeten Chantal

Hallo Chantal heb klantnummer ingevuld bij mijn profiel en externe toegang op Toon aangezet.

Gr Eef Kraaykamp
Reputatie 6
Badge
@Hveener

Hartelijk dank voor het aanzetten van de externe toegang tot je Toon en toevoegen van je klantnummer aan je profiel . Het is mij nog niet volledig duidelijk waar je tegenaan loopt. Heb je voor mij een screenshot van wat je bedoelt of de melding die je krijgt?

Groet. Urgel
Badge
Hallo ik heb wat foto's gemaakt.
Allereerst kies ik de slotje op de Toon thermostaat foto 1.
Dan selecteer ik slotje dicht foto 2.
Dan toets ik mijn pincode in foto 3.
Dan krijg ik de melding met de seconden dat mijn keuze wordt ingesteld foto 4.
Maar valt dan weer i gedeactiveerd mode foto

Reputatie 6
Badge
@Hveener

Als je het slotje selecteert, selecteer je dan het slotje voor de nachtmodus of het dichte slotje voor de activatie? Sinds wanneer doet deze issue zich bij jou voor?

Groet. Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen