Toon of anders?

Hoi allen,

Ik heb Toon en Hue systeem. Toon gebruik ik alleen voor de winter ivm eventueel later of niet thuis komen en verwarmen. Ook heb ik 1 rookmelset fibaro.

Hue gebruik ik voor verlichting alleen. Maar het toon kastje gebruik ik om alles uit te zetten in huis. Loop er langs en 1 knopje en alles is uit.

Ik wil in de toekomst ook een beveiliging systeem aanschaffen. Gaat om meldingen voordeur (terug praten naar aanbeller). Daarnaast krijgt elke ruimte de te dure fibaro.
Wil ook alle glazen ruimtes beveiligen bij inbraak cq inslaan ruit.

Iemand idee alles perfect te bundelen? Toon, Hue en aankomende en ruiten sensoren.
Wil 1 systeem die alles kan!

3 Reacties

Wil zelfs vooruit lopen dat er geen voordeur sleutel is. Inloggen door code En de codes worden gekoppeld aan user. Zie ik als vader dat mijn 2 kinderen op tijd binnnen komen.

Dus temperatuur, lichten, beveiliging en domotica rest. Welk systeem kan dat?
Reputatie 7
Badge +8
Winbonus wrote:

Wil zelfs vooruit lopen dat er geen voordeur sleutel is. Inloggen door code En de codes worden gekoppeld aan user. Zie ik als vader dat mijn 2 kinderen op tijd binnnen komen.

Dus temperatuur, lichten, beveiliging en domotica rest. Welk systeem kan dat?

Toon werk samen met Woonveilig. Kijk daar eens naar?

Wat treft de deur. op mij werk, programmeren we tegenwoordig tags, die bepaalde rechten krijgen, die alleen werk op bepaalde tijden.
Reputatie 6
Badge +4
Kijk eens bij Homey.

Fobaro Home centre Jan alles behalve je Toon sturen. Dit kan Homey weer wel.

En Homey heeft wat meer verbindings protocollen die het ondersteund.

Hou ons op de hoogte wat je allemaal gaat doe.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen