Slimme stekker verwijderen uit Toon | Eneco Community
beantwoord

Slimme stekker verwijderen uit Toon

• 26 januari 2019
  • 9 reacties
  • 294 Bekeken

Na het verwijderen van de slimme stekker en op de juiste manier ontkoppeld hebt blijft de stekker zichtbaar. Hoe kan ik deze verwijderen

mvrg
Cor
icon

Beste antwoord door TinaC 28 januari 2019, 15:19

@C.J. Pont

De 3 niet beschikbare stekkers zijn verwijdert. Kan je dit controleren?

Groet,

Tina
Bekijk origineel

9 Reacties

Hoi Cor,

Als de oude slimme stekker blijft “hangen” is een harde reset meestal voldoende.
Bedankt voor je reactie Maar dat heb ik gedaan zinder succes
Dat is vervelend!
Dan zal je even moeten wachten tot een moderator eventueel op afstand een software ontwikkelaar inschakelt.
Reputatie 5
Badge
@C.J. Pont

Welkom op het Toon forum! Goed dat je de stappen al hebt ondernomen om het probleem op te lossen. Soms is een extra zetje nodig vanuit de softwarebeheerder om de slimme stekker te verwijderen.

Wil je de externe toegang aanzetten op Toon via het menu > Toon Support > externe toegang klantenservice > aan? Zodra je dit hebt gedaan, stuur ik een bericht naar de softwarebeheerder om dit op te lossen.

Geef je me een seintje zodra je dit hebt gedaan?

Groet,
Mitchel
hi Mitchel Ik heb deze aangezet.Er staan3 niet beschikbare stekkers in die Ik niet kan verwijderen.

alvast bedankt voor je hulp
gr Cor
Reputatie 5
Badge +1
@C.J. Pont

Bedankt voor het aanzetten. De softwarebeheerders zijn door ons geïnformeerd. We houden je op de hoogte.

Groet,
Tina
Reputatie 5
Badge +1
@C.J. Pont

De 3 niet beschikbare stekkers zijn verwijdert. Kan je dit controleren?

Groet,

Tina
Hi Tina

Ja Klasse bedankt.

Kan dit nogmaals voorkomen of is dit nu hersteld?

Groeten

Cor
Reputatie 5
Badge +1
@C.J. Pont

Ik ga er vanuit dat dit iets eenmaligs is geweest. Anders weet je ons te vinden 😉

Groet,

Tina

Reageer