Philips Hue pakket | Eneco Community
vraag

Philips Hue pakket

• 23 januari 2019
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 7 reacties
Op 28 november 2018 heb ik het contract met 4 jaar verlengd.
Wij zouden het volgende cadeau ontvangen:
Toon inclusief installatie en het Philips Hue pakket met 2 lampen en bridge t.w.v. 159,00 euro.
Op 19 december 2018 is het nieuwe contract ingegaan.
Op 9 januari is Toon geinstalleerd.
Het Hue pakket heb ik tot op heden niet ontvangen.
Vanmorgen zegge en schrijven 1 uur aan de telefoon gehangen met Eneco.
Werd van het kastje naar de muur gestuurd, met als gevolg dat ik nog niet weet waar ik aan toe ben.
Ik zou nu eigenlijk heel graag willen weten wanneer we dit pakket eindelijk een keer gaan ontvangen.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@MarijkeK

Allereerst excuses dat je hiervoor zo lang aan de telefoon met ons hebt gezeten. Ik zie dat een collega vanochtend om 10.21 een verzoek heeft uitgestuurd, naar de afdeling die dit voor je uit gaat zoeken, zij maken het zo snel mogelijk in orde voor je..
Klopt. Als het goed is naar Toon After Sales.
Nu heeft een kennis van mij die ook hetzelfde contract heeft afgesloten met bijgehorend cadeau vanmiddag contact gehad met deze afdeling. Maar werd ook weer van het kastje naar de muur gestuurd. Met eerst de mededeling dat ze geen Hue pakket krijgt. En daarna dat het nog 2 maanden kan duren.
Wanneer ik via Eneco een Huepakket aanschaf en betaal heb ik deze binnen een week binnen. Dus het lijkt mij dat dit Hue pakket ook nu binnen een week naar ons verzonden kan worden.
Bij afsluiting contract zou het pakket na 14 dagen (bedenktijd) verzonden worden. Daarna was het uitverkocht, toen zou het begin januari worden. Toen zou het 5 dagen na installatie Toon verzonden worden. Steeds een andere smoes.

Reageer