Openhaardstand via Triggi

Nu Triggi is uitgebreid met de Toon temperaturen, is een van de eerste Triggs een openhaard stand geworden. Dit is hem geworden:

ALS buitentemp < 15
ALS Toon huiskamer temp > 22.5
ALS vroeger dan 22:00
DAN Toon instellen op 23 graden
DAN haardlamp aan en dimmen

Niet alleen handig voor de bovenverdieping maar ook voor het warm houden van de vloerverwarming.

11 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
mvaneck wrote:

Nu Triggi is uitgebreid met de Toon temperaturen, is een van de eerste Triggs een openhaard stand geworden. Dit is hem geworden:

ALS buitentemp < 15
ALS Toon huiskamer temp > 22.5
ALS vroeger dan 22:00
DAN Toon instellen op 23 graden
DAN haardlamp aan en dimmen

Niet alleen handig voor de bovenverdieping maar ook voor het warm houden van de vloerverwarming.

Ja, je kan echt leuke dingen doen met Triggi.
Reputatie 4
Badge +1
Wat een handige trigg!
Zou je de shared trigg met mij willen delen? Dan kan ik hem wellicht zo maken dat hij als featured trigg in de Triggi app komt! En hem op onze social media delen met je naam erbij als je dat leuk zou vinden! 🙂

Groetjes Jelmer (online marketeer bij Triggi)
Jelmer wrote:

Wat een handige trigg!
Zou je de shared trigg met mij willen delen? Dan kan ik hem wellicht zo maken dat hij als featured trigg in de Triggi app komt! En hem op onze social media delen met je naam erbij als je dat leuk zou vinden! 🙂

Groetjes Jelmer (online marketeer bij Triggi)

Hi Jelmer, hierbij de share is inmiddels enigsinds aangepast. Kijk maar even of je er iets mee kunt...

Groetjes, Menno

https://share.triggi.com/SysAYcMXG
Reputatie 4
Badge +1
Heel erg bedankt Menno! Ik ga kijken wat ik er mee kan.
Alvast een fijne jaarwisseling! 🙂

Groetjes Jelmer
Reputatie 4
Badge +1
Het heeft even moeten wachten in verband met de drukte maar ik heb de jouw idee als voorbeeld trigg in de app gezet @mvaneck!
Zie trigg: De 'haardstand' voor jouw thermostaat 🔥 https://share.triggi.com/SysAYcMXG

Ook heb ik er twee beelden bij gemaakt. Ik zal ze ook op onze social media en het forum verspreiden!

Wellicht ook leuk voor jullie @JBB @Brandje @mAiden.

Fijn weekend voor zo allemaal 😁

Hoi Jelmer,

Als er een openhaard vraag komt, dan kunnen we mooi hiernaar verwijzen.
Reputatie 4
Badge +1
Brandje wrote:

Hoi Jelmer,

Als er een openhaard vraag komt, dan kunnen we mooi hiernaar verwijzen.

Zeker. Vooral doen! 😁
Badge
Uiteraard (naarmate Toon en Olisto steeds geavanceerder wordt), kan deze trigg nog leuker werken. Wat dacht je van een gezellig haardmuziekje ?
Reputatie 4
Badge +1
Dat is iets wat we zeker in de toekomst willen kunnen. Of een afspeellijst die aan gaat als je thuis komt bijvoorbeeld @mvaneck!
Badge
Maar moet ik mijn radiatoren in de woonkamer dan dicht draaien? Ik snap hem nog niet helemaal? wij willen ook een houtkachel maar zouden het fijn vinden als de douche warm blijft
Badge
jorikveldkamp wrote:

Maar moet ik mijn radiatoren in de woonkamer dan dicht draaien? Ik snap hem nog niet helemaal? wij willen ook een houtkachel maar zouden het fijn vinden als de douche warm blijft

Hi Jorik, om dit goed te laten werken zal je thermostatische radiatorkranen in de woonkamer moeten installeren. Als je die vast inregelt op bijv 22 graden, dan werkt de haardstand uitstekend en blijft je badkamer op temperatuur. Bedenk ook dat de huidige ketels nauwelijks bijstoken als de retourtemperatuur hoog is (weinig warmtevraag).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen