Nieuwe test versie 2.1.6 van Triggi uitgerold | Eneco Community

Nieuwe test versie 2.1.6 van Triggi uitgerold

Het gaat goed weer een nieuwe versie.
Kleine bugs opgelost.
We gaan testen

19 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
sanzee1 wrote:

Brandje wrote:

Gewoon veel mee stoeien en je zal zien dat de mogelijkheden bijna eindeloos zijn.

Ja ga ik ook doen.
Het vreemde is alleen dat mijn Toon wel een stand slapen heeft 's-nachts, maar als er een Trigg is ingesteld, schakelt hij daarna schijnbaar niet over.

Heb ook een Trigg ingesteld als de temperatuur ingesteld wordt boven 21graden, dat hij hem dan lager zet ....... is wel handig met eigenwijze pubers in huis. 😋

Die trig heb ik ook. Werkt als een trein!

Reputatie 7
Badge +8
Hier vanmiddag ook ontvangen Ton. We gaan hem inderdaad testen. Ze willen hem al heel snel lanceren.
Reputatie 7
Badge +8
sanzee1 wrote:

Hallo allemaal

Ten eerste natuurlijk allemaal de beste wensen voor 2018.

Door dit forum nieuwsgierig geworden naar Triggi.
Gisteren een account aangemaakt en gelijk wat Triggs ingesteld.

Echter werkte het dus niet zoals ik zou verwachten.
Trigg: het is 1 jan en tijd tussen 0.001 en 01.45 en dan stel temperatuur in op 20 graden

Echter na 01.45 uur werd er dus niet terug geschakeld naar mijn Toon programma .....slapen.

Wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd ?

Dat klopt dat er niet werd teruggeschakeld. Triggi overruled inprincipe Toon z'n programma nu. Waarschijnlijk zat er geen slaapprogramma in je Toon, bleef hij op de 20gr staan.
Als je hem op slapen wou hebben, dan moest er nog een nieuwe trig bij als je het via Triggi wilde, bijvoorbeeld.

ALS

Het 01:46 is

DAN

Stel Toon in op Slapen.

Zo ziet dat eruit in, Triggi :

Oké duidelijk, dank je wel !
Brandje wrote:

Gewoon veel mee stoeien en je zal zien dat de mogelijkheden bijna eindeloos zijn.

Ja ga ik ook doen.
Het vreemde is alleen dat mijn Toon wel een stand slapen heeft 's-nachts, maar als er een Trigg is ingesteld, schakelt hij daarna schijnbaar niet over.

Heb ook een Trigg ingesteld als de temperatuur ingesteld wordt boven 21graden, dat hij hem dan lager zet ....... is wel handig met eigenwijze pubers in huis. 😋
Er zit ook niet zoveel in.
Wat kleine bugs, dus uitrol zal zeker snel gaan.
En het ziet er weer wat smaakvoller uit, vooral het locatie kaartje.

De versie werkt verder probleemloos??
Reputatie 2
Badge +1
@Brandje
Jij weet nogal veel hè, ik had een oudere versie Triggi met een trig voor zonsondergang met hue. Maanden niet naar omgekeken. Nu maar eens opnieuw gepakt, voor de toon functies nieuw account gemaakt omdat de vorige met Facebook werkte, niet handig als je meerdere devices wil koppelen. Het is nu versie 2.2.2 android, als ik nu een trig maak moet ik een naam ingeven zou alleen niet weten hoe en kom dus niet verder, ervaring mee?
Als je een Trigg hebt gemaakt en je bent er mee klaar dan geeft Triggi die net gemaakte Trigg toch zelf een naam.
Later kan je die hernoemen door de Trigg aan te raken en rechts boven zie je 3 stipjes waar je op kan klikken.
Zo iets dus:

Reputatie 2
Badge +1
Brandje wrote:

Als je een Trigg hebt gemaakt en je bent er mee klaar dan geeft Triggi die net gemaakte Trigg toch zelf een naam.
Later kan je die hernoemen door de Trigg aan te raken en rechts boven zie je 3 stipjes waar je op kan klikken.

Ben er inmiddels achter waarom het niet werkt, hue kanaal gekoppeld, en mijn hue zie ik Triggi als applicatie. Het kanaal heeft een vinkje en ik kan hem als dan conditie gebruiken, maar als ik bijv een kleur rieken aan m'n lampen verschijnt de conditie dus niet. En dus kan ik hem ook niet afmaken. Condities met bijv toon in dan kan ik wel afmaken. Vreemd iets, wordt er gek van. Hue ook al in mijn hue en Triggi ontkoppeld en weer gekoppeld, maar helpt niets
Bedoel je dat je deze keuzes niet hebt?

Reputatie 2
Badge +1
Brandje wrote:

Yep die heb ik wel, kan een groep kiezen en een kleur kiezen. Maar de conditie verschijnt dan niet onder de als zon onder dan.... . Heb met nog wat meer Triggs zitten spelen en alles werkt behalve als ik hue als conditie gebruik. En zoals gezegd hue kanaal ontkoppelen en weer koppelen helpt ook niet. Heb ook al ff een chatje naar Triggi gestuurd, maarja die zijn er maandag pas weer
Dat laatste is de beste methode, want dan kunnen ze gelijk mee kijken.
Je ziet dat in de eerdere foto dievik stuur ik “Als” de zon onder conditie heb en als “Dan” de Hue instelling.

Ik hoop dat je snel daar verder wordt geholpen.
Reputatie 2
Badge +3
rene2716 wrote:

Brandje wrote:

Yep die heb ik wel, kan een groep kiezen en een kleur kiezen. Maar de conditie verschijnt dan niet onder de als zon onder dan.... . Heb met nog wat meer Triggs zitten spelen en alles werkt behalve als ik hue als conditie gebruik. En zoals gezegd hue kanaal ontkoppelen en weer koppelen helpt ook niet. Heb ook al ff een chatje naar Triggi gestuurd, maarja die zijn er maandag pas weer

Volgens mij kun je met Hue geen condities maken/selecteren!! Aleen acties............

Willem
Reputatie 2
Badge +1
Wimmer23 wrote:

rene2716 wrote:

Brandje wrote:

Volgens mij kun je met Hue geen condities maken/selecteren!! Aleen acties............

Willem

What's in a name, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel toch?.......
Hallo allemaal

Ten eerste natuurlijk allemaal de beste wensen voor 2018.

Door dit forum nieuwsgierig geworden naar Triggi.
Gisteren een account aangemaakt en gelijk wat Triggs ingesteld.

Echter werkte het dus niet zoals ik zou verwachten.
Trigg: het is 1 jan en tijd tussen 0.001 en 01.45 en dan stel temperatuur in op 20 graden

Echter na 01.45 uur werd er dus niet terug geschakeld naar mijn Toon programma .....slapen.

Wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd ?
Dan maak je een 2e Trigg met 01:46 programma Aan.
Klopt Triggi is Als en Dan en keert niet terug naar de eerdere stand.
Daar moet je altijd even mee rekening houden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen