Met Triggi stel je schakelschema’s in (aan/uit) voor slimme stekkers die gekoppeld zijn aan Toon | Eneco Community

Met Triggi stel je schakelschema’s in (aan/uit) voor slimme stekkers die gekoppeld zijn aan Toon

Toon eerste bericht

54 Reacties

Reputatie 1
Badge +2
Sorry Brandje, druk mij misschien iets te negatief uit. Ben zéér enthousist over zowel TOON als Triggi, en weet drommels goed hoeveel tijd Frank in zijn project steekt, en wat zij hooen te bereiken: RESPECT ‼️
😎
Oké duidelijk!
Jij hebt nu eenmaal die ervaring en dat viel ff tegen uiteraard.
Maar Frank kennende komt er nog wel een reactie. Mark my Words!
maar zoals je begriipt......geen respons, vandaar dit platFORUM

? Excuses! We proberen inderdaad binnen 24 uur een reactie te sturen maar op drukke dagen (en in het weekend) wil het wel eens uitlopen. Jammer dat je vraag bij ons is blijven liggen. We krijgen hem inderdaad vaker en het is een functionaliteit die in de pijplijn zit. We gaan organisatie en sorteren van triggs en knoppen zeker oppakken. Ik kan helaas nog niet zeggen op welke manier en wanneer. Maar het heeft zeker onze aandacht!

Oh en voor de duidelijkheid: Triggi is niet "mijn" project hoor. We zitten hier met 16 kanjers snoeihard te werken. Ik ben nu eenmaal Chef Vragen Beantwoorden Van Gebruikers dus het meest zichtbaar. Maar de groep is groter!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen
Hoi Chef Vragen Beantwoorden,😉

Bedankt dat je het weer snel hebt opgepakt en voor duidelijkheid hebt gezorgd.

Reageer