Login Toon verlopen (Olisto kanaal) | Eneco Community
beantwoord

Login Toon verlopen (Olisto kanaal)

Reputatie 3
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 166 reacties
Sinds vandaag regelmatig deze melding in Olisto.

Als ik dan opnieuw inlog dan lijkt het goed te gaan. Maar even later toch weer deze melding. Heb al bericht achtergelaten bij Olisto maar heb nog geen reactie gekregen.
Wat is er aan de hand?
Hebben andere Olisto gwrbuikers hier ook last van?
icon

Beste antwoord door mpleizr 18 januari 2019, 19:59

wellicht overbodig, maar mocht het kanaal niet direct connecten kun je via het het toonkanaal naar beneden scrollen en klikkrn op een trigg die je onder toon heb ingesteld. Daarna is toon direct weer online

Bekijk origineel

17 Reacties

Hoi @A. Bonte
Dezelfde melding van een ander forumleden zag ik na de update sw versie 5.0.4
Speelt dat ook bij jou?

Ps zelf heb ik ook rode uitroeptekens bij sommige Triggs staan. Ik wacht het zelf even af.
Reputatie 1
Badge +1
Ook hier werkte google home en toon niet meer ik heb opnieuw verbonden en nu werkt het weer
Reputatie 2
Badge +3
Probleem heb ik ook. Vandaag al 4 keer Toon kanaal in Olisto opnieuw geactiveerd. Denk dat de oorzaak bij Eneco ligt. Kon niet meer inloggen bij mijn eneco (web), mijn eneco (app), Toon (app) en Toon op tablet (ja gebruik ik nog steeds...) met mijn gebruikersnaam.......... Kon wel inloggen met mijn E-mail adres. Ondanks dat ook weer bij Olisto eruit gegooid. Opnieuw Toon kanaal activeren.
Probleem speelde hier gisteravond al op. Toon draaide al een dag op 5.0.4 zonder enkele connectie issue’s. Na opnieuw inloggen (2x) werkte het weer
Reputatie 3
Badge +3
Vermoed inderdaad dat het met de 5.0.4 versie heeft te maken.
Heb inmiddels al 5 keer opnieuw ingelogd.
Maar telkens naar verloop van tijd dezelfde melding.
Hoop op een snelle oplossing.
Ik heb nogal wat triggs...
Ik heb net 3 keer vergeefs geprobeerd te koppelen, pas de 4e keer was er weer een werkend Toon®️ kanaal.
Reputatie 4
Badge +2
Was hier idd ook hopelijk snel opgelost .

Jammer dat je ook geen pop-up melding hiervan krijgt in je notificatiebalk. Ik zit namelijk niet de hele dag op de olisto app .

Gelukkg neemt Domoticz het over die heeft wel gewoon verbinding met Toon en de slimme stekkers .

Goeie tip voor Olisto PietertjeZ. 👍
Want zeker als je niet thuis bent en vertrouwt op je Triggs dan ben je in ieder geval tijdig op de hoogte. 👌
Reputatie 3
Badge +3
Helaas wordt de verbinding met het Toon kanaal telkens weer verbroken.
Het lijkt alsof alles goed werkt maar als je na een tijdje de Olisto app afsluit en dan weer opent heb ik toch weer een uitroepteken staan bij het Toon kanaal.
Vanuit Olisto blijft het helaas erg stil.
Reputatie 3
Badge +3
Voor de zekerheid nogmaals gecontroleerd maar ook nu is de verbinding weer verbroken. Denk dat het na (ongeveer) een halfuur weer fout gaat.
Hebben de mensen die eerder hebben gemeld dat ze weer verbinding hadden dit nog steeds?

@Frank van Olisto zouden jullie hier naar willen kijken aub? Ik heb een groot aantal Triggs die met het Toon kanaal werken en die het nu dus allemaal niet doenbb
Ik denk niet dat het wat uit maakt, maar ik heb in ieder geval bij Olisto een melding gedaan.
Er staat daar dat de 2 hulpverleners pas maandag weer online zijn😳😢
Ik heb net toch een reactie gekregen via het hulp kanaal Olisto.
Er was een storing bij Olosto en die is dus inmiddels verholpen. 👌👌👍👍

Bij mij zijn alle rode uitroeptekens verdwenen.
wellicht overbodig, maar mocht het kanaal niet direct connecten kun je via het het toonkanaal naar beneden scrollen en klikkrn op een trigg die je onder toon heb ingesteld. Daarna is toon direct weer online
Reputatie 3
Badge +3
Heb zojuist ook de reactie van Olisto gehad waarin ze aangeven een storing te hebben gehad die nu opgelost zou moeten zijn.
Bij mij waren de uitroeptekens niet vanzelf verdwenen.
Dus maar opnieuw ingelogd en maat eens kijken of het goed blijft gaan.
Ook de top van @mpleizr toegepast.
Zal over een uurtje nog eens kijken of alles nog draait.
Fijn weekend allemaal!!
Reputatie 3
Badge +3
Ruim een uur voorbij en alles werkt nog!!
Morgen nog eens checken
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Ik heb net toch een reactie gekregen via het hulp kanaal Olisto.
Er was een storing bij Olosto en die is dus inmiddels verholpen. 👌👌👍👍

Bij mij zijn alle rode uitroeptekens verdwenen.

Dat is goed om te lezen.
Reputatie 3
Badge +3
Ben blij te kunnen melden dat ook na een nacht en ochtend alles nog stabiel draait.
Case closed.
Fijm weekend!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen