Hue white ambiance in scenes? | Eneco Community
vraag

Hue white ambiance in scenes?

• 14 april 2018
  • 5 reacties
  • 578 Bekeken

Na al een tijd niets meer gehoord te hebben over wanneer, of dat er überhaubt ondersteuning komt voor het besturen van Hue white ambiance, ben ik toch wel benieuwd.
Is er al nieuws en kan ik iets testen misschien?

Groet, KeesM

5 Reacties

Hoi Kees,

Ik heb niets voorbij zien komen.
Helaas is deze mogelijkheid er nog niet.
Gelukkig biedt de App Olisto een prima alternatief.
Zeker nu de laatste versie zelfs transitie (overgangs instelling) heeft.

Reputatie 7
Badge +6
@KeesM

Op dit moment wordt het nog niet ondersteund. Er wordt aan gewerkt om dit in een van de volgende updates beschikbaar te maken.
@Brandje,

Olista kun ik niet, maar ik kan mijn lampen wel via de HUE-app die White Ambiance lampen wel aansturen, maar ik wil het juist vanuit de Toon-thermostaat kunnen.

Ik wacht dan maar even op de nieuwe update. Enig idee wanneer die zou kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik wacht dan maar even op de nieuwe update. Enig idee wanneer die zou kunnen komen.

Door Folkert is niet gezegd dat het in de volgende update zou zitten, maar in een van de volgende updates, op dit moment word er nog aan gewerkt. Wil je het echt op Toon kunnen, dan zou je geduld moeten hebben totdat dit word gelanceerd. Anders is Olisto een perfecte alternatief, koppeling met Toon is ook perfect te noemen.
Hoi Kees,

Dat begrijp ik; maar onbekend maakt onbemind.
Olisto is gratis; loopt gewoon via Toon®️, maar de mogelijkheden zijn vele malen groter, omdat je echte tijdkeuze kan maken, scenes dus.
Bij Hue is alleen de koppeling met bv zonsondergang; dat is veels te beperkt.

En idd net wat @mAiden zegt, wanneer en in welke update is de vraag. De reden heb ik Kees al eens in een vorige reactie uitgelegd.
In de eerst volgende update zit deze voorziening in ieder geval nog niet.

Reageer