Gewijzigde Hue lamp namen worden niet automatisch overgenomen vanuit de Bridge | Eneco Community
beantwoord

Gewijzigde Hue lamp namen worden niet automatisch overgenomen vanuit de Bridge

Toon eerste bericht

31 Reacties

Hoi Theo,

Goed hè die Marco.
Wat een mooi groen kader zit er nu omheen he!

En aan het eind van de header staat nu een groen vinkje!
Reputatie 4
Badge
Hallo! Ik ben weer terug na een mega lang weekend vrij 🙂 Fijn om hier te lezen dat mijn actie de oplossing heeft geboden. Als jullie in de toekomst een discussie-topic willen laten omzetten naar een vraag-topic, spreek dan één van de moderators aan. Dan gaan we dat aan de achterkant regelen, zodat er alsnog een 'Beste antwoord' geselecteerd kan worden.
Reputatie 7
Badge +8
Yobotje wrote:

Yobotje wrote:

In verband met het integreren van HomeKit in mijn Hue lampen heb ik om het Siri niet al te moeilijk te maken de namen van de Hue lampen aangepast.
Het bedienen van 11 lampen via Siri gaat als een fluitje van een cent maar.....
Wat mij opvalt is dat deze namen na de app update niet automatisch aangepast worden in Toon.
Iemand een advies hierover?
Groet, Theo.
Mooi forum trouwens!?

Je ziet @Brandje @mAiden @Marco de ingreep van Marco is de oplossing.
Nu zie ik onder de reactie's de mogelijk het "Beste antwoord" te selecteren. Hij zit ook niet ergens meer verstopt.
@Marco bedankt! ?

Ik heb het idee dat "Beste Antwoord" ook alleen mogelijk is, bij een "Vraag" topic.
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden,

Dat klopt! 🙂
Badge +5
Marco wrote:

Hallo! Ik ben weer terug na een mega lang weekend vrij 🙂 Fijn om hier te lezen dat mijn actie de oplossing heeft geboden. Als jullie in de toekomst een discussie-topic willen laten omzetten naar een vraag-topic, spreek dan één van de moderators aan. Dan gaan we dat aan de achterkant regelen, zodat er alsnog een 'Beste antwoord' geselecteerd kan worden.

Goed dat je dit aangeeft @Marco ?
Reputatie 7
Badge +8
Danielle wrote:

@mAiden,

Dat klopt! :)

Thanks voor de bevestiging Dani..

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen