vraag

Fibaro Koolmonoxidemelder

Fibaro heeft ook een Koolmonoxidemelder in dezelfde serie als de rookmelder van Toon. Is het binnenkort ook mogelijk om deze te koppelen met TOON?

Fibaro FGCD-001

13 Reacties

Het enige wat bekend is, is dat de wens bij Quby bekend is.
Wanneer het mogelijk zal zijn op Toon®️ is nog onbekend.
Het blijft jammer dat het zo lang moet duren voor een evt. koppeling Toon. juist dit soort zaken zijn belangrijker dan een VC!.

Hier hoopte ik echt op een koppeling. Ben nu hard aan het denken aan een ander type als vervanging voor de huidige.
Ja dat klopt Mark, vandaar dat ik uiteindelijk die met HomeKit ondersteuning heb gekocht.
Die is perfect te monitoren met de FibaroHome App.

Ziet er goed uit Ton. Zet me toch weer aan het denken 🙂
Inderdaad Mark!
Zolang het via Toon®️ (nog) niet werkt heb ik via de App op m’n  Iphone 6 S Plus toch de volledige beheersing van de CO melder.
Reputatie 6
Quby 1 maand terug: "De co2 melder ligt stil. Andere zaken hebben de prio. De melder wordt dus niet op korte termijn verwacht".
Ik ben natuurlijk de beroerdste niet, en zal er weer eens over beginnen 🙂

Ziet er goed uit Ton!

Groet Vinny
Reputatie 7
Badge +8
Vinny wrote:

Quby 1 maand terug: "De co2 melder ligt stil. Andere zaken hebben de prio. De melder wordt dus niet op korte termijn verwacht".
Ik ben natuurlijk de beroerdste niet, en zal er weer eens over beginnen 🙂

Ziet er goed uit Ton!

Groet Vinny

@Vinny,

Welke zaken hebben meer prio dan de veiligheid van de consument dan?!
Thanks voor het weer onder de aandacht brengen, had ik zelf ookal gedaan. 😎
Reputatie 6
@mAiden

We blijven allemaal zelf verantwoordelijk voor onze veiligheid Ricardo 😛
Ik kan niet in de agenda van Quby kijken helaas, maar er zijn een hoop dingen veranderd laatste tijd. We weten dat ze niet stil staan, en na het weekend klop ik weer aan. Meer vraag vanuit meerdere kanalen is altijd positief!

Ik wens iedereen een kater-vrij weekend toe, op het mooie weer van volgende week!

Vinny
@Ton van Rijn, sinds jouw pool van alweer 1 jaar geleden is er helemaal niks mee gedaan, behalve een nutteloze VC. Leuk alle ideeën voorstellingen van de Toon gebruikers, experts en ambassadeurs om het forum op gang te houden, maar niemand wordt hier door Quby serieus genomen. Tijd om toch voor iets anders te gaan kijken...
Leuke suggestie van jou @Brandje, die bieden steeds meer koppel mogelijkheden.

https://forum.toon.nl/suggesties-ideeen-en-verbeterpunten-27/de-nieuwe-fibaro-co-sensor-282
Hoi Pedro,

Idd die App van FibaroHome is gewoon gratis en biedt veel mogelijkheden.

Ook de Hue verluchting is gewoon zichtbaar.
Voor zo ver ik de laatste berichten van Quby ken, lag/ligt het project CO melder stil ivm idd de grotere prioriteit van andere zaken.
Dus dat @Vinny weer even voor ons aan de bel trekt is alleen maar gunstig.
Ik ben alleen nieuwsgierig welke Fibaro CO-melder gebruikt gaat worden voor koppeling aan Toon®️.
Zelf vermoed ik dat het de COmelder met HomeKit ondersteuning wordt.
Maar wanneer, that’s the question......?
Zelfs een simpele grafiekje van de temperatuurverloop in huis is nooit van gekomen, stelt je nou voor dat ze een apparaat zouden toevoegen op verzoek van de gebruikers... Thermostaatknoppen voor zoneregeling is ook z'n mooie voorbeeld.
Het vertrouw dat iets nieuws ooit zal komen op onze verzoek is al lang weg, we mogen al blij zijn dat Toon stabiel blijft draaien.
Reputatie 6
Badge +4
Vinny wrote:

@mAiden

We blijven allemaal zelf verantwoordelijk voor onze veiligheid Ricardo 😛
Ik kan niet in de agenda van Quby kijken helaas, maar er zijn een hoop dingen veranderd laatste tijd. We weten dat ze niet stil staan, en na het weekend klop ik weer aan. Meer vraag vanuit meerdere kanalen is altijd positief!

Ik wens iedereen een kater-vrij weekend toe, op het mooie weer van volgende week!

Vinny

Hoeveel kanalen zijn er nodig? Sommige zaken worden gebracht zonder dat er vraag voor is geweest en dat mag dan ook nog eens de flop van Toon genoemd worden.

Creeer en ontwikkel zaken waar behoefte aan is en een meerwaarde bieden. Zo bouw je verder.

Ook een fantastisch weekend @allemaal!
Als Toon klant nummer twee blijf ik dit product en warm hart toedragen en het abonnement betalen, maar ik mag ook zeggen dat de vc en grote flop is, de nieuwe Toon app vol met problemen, voor ons specifiek na ruim 1 jaar en twee maanden nog steeds geen weer info in de nacht en daar laat Eneco wel voor betalen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen