En nu gaan we aan de Philips Hue | Eneco Community
vraag

En nu gaan we aan de Philips Hue

Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Via Toon gebruik ik eigenlijk nooit, de APP wel met scenes. En Alexa stuur ik aan via Triggi aan om het licht uit te zetten voor het naar bed gaan.
Reputatie 5
Badge +1
Daar ben ik weer.met het zweet op m'n hoofd. Wat een gedoe maar 't werkt. Ik heb 3 sets van elk 2 spots met afstandsbediening / dimmers want ik wil elke van de drie setjes apart kunnen bedienen. Dat lukte totdat ik met de Hue app aan de gang ging. Als ik de Hue werkend had, dan deden de dimmers 't niet en als ik de dimmers opnieuw pairde met de spots dan was de Hue app ze weer kwijt, ik werd er gek van. Enfin 't werkt nu en ik vindt helemaal GEWELDIG.. Echt mooi dat je witte spots in allerlei kleuren ofwel graden Kelvin kunt zetten zodat jein de keuken (daar hangen ze) lekker kunt werken met de helder licht ofwel 's avonds de boel in een gelig "kaarslicht" kunt zetten. Nu ga ik stoeien met Triggi ende Hue app. Ben wel trots op mezelf dat ik de dimmers succesvol heb vervangen voor schakelaars en dat het nog werkt ook. Het is m'n alledaagse werk niet. Maar netjes een striptang gekocht en alles keurig afgewerkt. Bijgaand een foto en leuk dat jullie zo meeleven.

Hoi Ray,

Het doet me plezier dat het je gelukt is!
Ja de instelling met de verschillende kleuren wit daar zijn wij ook voor gevallen.

Mooie foto hoor!

Suc6 morgen met de Triggi koppeling.
Reputatie 5
Badge +1
Brandje wrote:

Hoi Ray,

Mooie foto hoor!

Daar heb jij me bij geïnspireerd.
RayDelft wrote:

Brandje wrote:

Hoi Ray,

Mooie foto hoor!

Daar heb jij me bij geïnspireerd.

Graag gedaan!
Dit wordt vast hét begin voor nog meer Hue uitbreiding!
Voor straks Zzzzzzz
Reputatie 4
Badge +1
Die lichtstrippen zijn ook wel handig en sfeervol
Knoppen is zo 2016, ik gebruik zoveel mogelijk sensoren,
super handig, timer op 1 minuut bij geen beweging.

Oh ja op de wc met een boekje moet ik wel af en toe mijn
hoofd bewegen 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen