Alternatief voor Fibaro Wall Plug | Eneco Community

Alternatief voor Fibaro Wall Plug

• 29 augustus 2017
  • 419 reacties
  • 25914 Bekeken

Toon eerste bericht

419 Reacties

Goed dat je dit deelt Ton. Alleen jammer van die 10amp (2300w) Past wel weer goed binnen mijn Alexa en google home.
Goed dat je dit deelt Ton. Alleen jammer van die 10amp (2300w) Past wel weer goed binnen mijn Alexa en google home.

Graag gedaan Mark. ?
Ik voelde aan dat er wel belangstelling zou zijn, en ook omdat het via de WiFi loopt. Inmiddels heb ik met extra korting over 2 dagen ‘m in bestelling staan.
Reputatie 6
Badge +4
mmm.. Als ik deze selecteer kost die 28 euro 😞
mmm.. Als ik deze selecteer kost die 28 euro :(

Hoi Edwin,
Als ik selecteer is ie 18 en straks met de verjaardagskorting met Ali 16

En @EdwinKort, ik heb even op de laptop gekeken voor je; als je deze link neemt?

* Verwijderd door moderator in verband met de huisregels*

Lukt het dan?
Hier vanuit de app zijn er nog wel goedkopere @EdwinKort

Toch maar 1 toegevoegd aan mijn winkelwagen. €16

Klopt Mark; de grootste korting krijg je via de mobiele App. Misschien dat Edwin daar geen rekening mee houdt.
Het is toch een koopje voor die prijs.
Reputatie 6
Badge +4
O ja... Ik bekeek het via de computer. Ga zo eens kijken via de app.
Reputatie 6
Badge +3
de grootste korting krijg je via de mobiele App. .
Maakt geen barst uit. De website geeft mij dezelfde (lage) prijs. Cookies een keer uitzetten helpt wellicht.
Reputatie 6
Badge +4

En @EdwinKort, ik heb even op de laptop gekeken voor je; als je deze link neemt?

* Verwijderd door moderator in verband met de huisregels*

Lukt het dan?

Kan je die link per om sturen? Is namelijk verwijderd

Kan je die link per om sturen? Is namelijk verwijderd

Hoi @EdwinKort

Uiteraard!?
Ik stuur je een pbtje.
Maar bedoel je nu de blauwe (voor Toon) of de grijze (voor WiFi) Coolcam?

Je ziet dan dat er morgen een (uitverkoop en andere )actie gaat lopen, waarbij je via de smartphone de hoogste korting krijgt.
Ik hoor het wel.
Reputatie 6
Badge +4
Eerst maar eens proberen via Toon. Later uit te breiden naar Domoticz.
Nou Edwin dat zal je goed bevallen; ik en vele anderen zijn er inmiddels behoorlijk enthousiast over.
Reputatie 7
Badge +9
Eerst maar eens proberen via Toon. Later uit te breiden naar Domoticz.

Als je ze gekoppeld heb aan Toon, Toon is gekoppeld aan Domoticz, worden ze automatisch herkend door Domoticz. 😉
Reputatie 6
Badge +4

Als je ze gekoppeld heb aan Toon, Toon is gekoppeld aan Domoticz, worden ze automatisch herkend door Domoticz. ;)

Kijk, dat is helemaal mooi 🙂
Vandaag is de verjaardags uitverkoop gestart.
En idd nu de bestelling geplaatst en door al dat gegoochel met bonnen enz, ging van €45 er toch nog €7 van af. Dus Kassa!

De WiFi uitvoering slimme stekker zit ook bij deze bestelling.

Ik ben benieuwd!??
Reputatie 6
Badge +4

Als je ze gekoppeld heb aan Toon, Toon is gekoppeld aan Domoticz, worden ze automatisch herkend door Domoticz. ;)

Kijk, dat is helemaal mooi :)

Toch maar eentje besteld. Nog niet de WIFI uitvoering.
Reputatie 4
Badge
ze weer 4 erbij besteld voor €19.32 per stuk wel appart van elkaar i.v.m risico doane kosten 🙂.

kan zown stekker ook een wasmachine aan ?
Ja idd de douane kan een belemmerende fase zijn. Bij mij zit een inbouw slimme stekker (€33) nu 5 dagen in die fase. Zegt overigens ook niets. De vorige 2 slimme stekkers (€38) kwamen er ook gewoon door.

De piek is dacht ik 3K; ik kijk nog even voor je.
Hoi @m_jong

Ik heb de technische specificaties even voor je gefotografeerd.

Dus idd 3K (2990)
Reputatie 4
Badge
Hoi @m_jong

Ik heb de technische specificaties even voor je gefotografeerd.

Dus idd 3K (2990)

dan ga ik het uitproberen zodra ze binnen zijn om er 1 op de wasmachine aan te sluiten. bedankt brandje, zodra ik een paar wasjes gedraait hev b zal ik het posten of de stekker heel blijft 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Ik heb er hier ook 1 zonder problemen op de wasmachine.
Hoi @m_jong

Ik heb er 1 op de boiler al heeeeel lang zitten; met meestal een verbruik van 2300 Watt, geeft geen enkel probleem.
Heeft iemand een goede tip m.b.t een betaalbare slimme stekker waarmee ik een tafellamp kan dimmen en aan/uit mee kan zetten? de tafellamp heeft een grote bijpassende gloeilamp. Hue is dan niet de oplossing. Dit heb ik wel voor de eetkamer lampen. Kaku is ook geen oplossing voor mij. Ik wil domoticz gaab gebruiken wellicht met z wave plus.
Reputatie 7
Badge +9
Heeft iemand een goede tip m.b.t een betaalbare slimme stekker waarmee ik een tafellamp kan dimmen en aan/uit mee kan zetten? de tafellamp heeft een grote bijpassende gloeilamp. Hue is dan niet de oplossing. Dit heb ik wel voor de eetkamer lampen. Kaku is ook geen oplossing voor mij. Ik wil domoticz gaab gebruiken wellicht met z wave plus.

@Jorahu,

Aan/Uit stekkers: Kan je prima de alternatieve nemen, die hier meerdere keren zijn benoemd. Deze koppel je aan Toon. Als Domoticz ook gekoppeld is aan Toon, worden deze stekkers automatisch in Domoticz gevonden.

Wil je ook echt gaan dimmen, dan moet je gaan denken aan:
Z-Wave dimmers, deze zijn ook te bestellen in China, maar of ze koppelbaar zijn aan Toon, durf ik niet te zeggen.

Mocht je dit alles willen koppelen, rechtstreeks aan Domoticz, dan dien je een Z-Wave USB Stick te halen, anders is het niet te koppelen.

Reageer