Home

Vraag: Onderhoud CV-ketel

A.J. Hellemons Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten A.J. Hellemons heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
Reacties: 1

10 januari 2017, 20:40

hoeveel keer moet de cv nagekeken worden
ik dacht een keer per jaar zeker voor ouderen cv
Resultaten 1 tot en met 3 van 3
  • ppj

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten ppj heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 339
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Gespreksmaster

Gespreksmaster

11 januari 2017, 00:14

A.J. Hellemons wrote:

hoeveel keer moet de cv nagekeken worden
    ik dacht een keer per jaar zeker voor ouderen cv

Dat ligt een beetje aan type en merk cv-ketel.

Bij geen gesloten cv-ketels is het advies tenminste 1 x per jaar.
    Bij een gesloten cv-ketel: eenmaal per 1-2 jaar, afhankelijk van merk.

Beste is in ieder geval bij een gesloten cv-ketel tenminste 1 x per 1,5 jaar.

ppj
    slimme meters, intergas HRE cv-ketel, Toon, 900 kWh / 80 m3 per jaar
  • RodneyRodney

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Rodney heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 273
    Toon-expert

Toon-expert

11 januari 2017, 12:30

Hallo @A.J. Hellemons,

Goed je op ons forum te treffen, van harte welkom! De frequentie van onderhoud aan je ketel is afhankelijk van het type ketel zelf en vanuit ons bekeken watvoor type onderhoudscontract je daarvoor eventueel afgesloten hebt. Voor meer informatie en mogelijk het maken van een afspraak raad ik je aan contact op te nemen met ons Installatiebedrijf. Deze collega's zijn verantwoordelijk voor onze huurapparaten en kunnen je eventueel een aanbod voor onderhoud doen mits daar nog geen sprake van is. Je kunt hen rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 088 895 5000.

Groet,

Rodney
  • A.J. Hellemons Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten A.J. Hellemons heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

11 januari 2017, 20:05

ik woon in een huurwoning van woonbron eneco heeft het onderhoud dus ik hoef daar voor niet te bellen

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)