Welkomspremie niet op contract | Eneco Community
vraag

Welkomspremie niet op contract

• 5 december 2017
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
vreemd, ik kom deze week als nieuwe klant bij Eneco Consumenten. Dit betekende voor mij een welkomspremie van € 235,00 Nu krijg ik mijn contract en daar staat niets in vermeld.

Ben ik nou in de maling genomen of komt dit nog in een aparte brief. (lijkt mij niet)?

hoe lossen we dit op?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
@LCN

Dit is echt het voordeligste aanbod wat we je momenteel kunnen doen. Zoals mijn collega Erica al aangaf, bestaat er (particulier) geen welkomstpremie van €235, deze mogelijkheid is er dus niet.

Groet, Denise
In een voorafgesprek per telefoon eerder de maanden daarvoor. En het blijft onzin dat je pas een een welkomspremmie krijgt als je hoge tarieven gaat betalen. uuhhhh?? Want u stelt; "Dit is een overeenkomst gericht op lage tarieven. " dus geen premie. Geeft u mij dan de korting van het opvolgende lagere tarief van 235,00. Dit is fairplay.
Reputatie 5
Badge +5
@LCN

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over ons aanbod. Je hebt van ons een 3-jarig Premium contract aangeboden gekregen. Dit is een overeenkomst gericht op lage tarieven.

Hierbij is en wordt geen welkomstpremie weggegeven. Dit is dan ook inderdaad niet terug te vinden in het contract of te lezen in de aantekening van de betreffende medewerker. Overigens liggen de kortingen die wij vergeven bij bepaalde contracten lager dan 235 euro. Dit is dus momenteel geen bestaande welkomstpremie binnen Eneco.

Op 5 december is er telefonisch contact geweest lees ik, dit met betrekking tot het contract en de bijbehorende tarieven. Binnen dit gesprek is het verschil uitgelegd tussen de oude, zakelijke, overeenkomst en het nieuwe particuliere contract. Hier is ook niet gesproken over een welkomstpremie lees ik. Kun je mij nog toelichten wanneer dit is aangeboden en via welke weg?

Groet, Erica

Reageer