Home

Welkom bij de Eneco Community!

Tags:

StefanStefan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Stefan heeft ontvangen van andere leden.

Communitymanager
Reacties: 286
Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

28 mei 2015, 14:32

Leuk dat je ons bezoekt! De Eneco Community staat live sinds begin 2012. Het is destijds opgericht als platform voor Eneco klanten om met elkaar te praten over duurzame onderwerpen. Momenteel heeft het Eneco Forum zo'n 7000 leden, 4300 topics en bijna 62.000 reacties. Kortom; de community bruist van energie.

Iedere klant van Eneco is welkom op de community. Heb je alleen een vraag? Geen probleem! De moderators en de forumleden helpen je graag op weg. Ook mag je andere klanten helpen en voorzien van advies. We willen je graag leren kennen. Hier kun je jezelf voorstellen aan ons en andere communityleden.

Wist je dat er ook regelmatig leuke activiteiten worden georganiseerd op de Eneco Community?
  • Meedenksessies; samen met andere forumleden, kun je meedenken over actuele onderwerpen binnen Eneco. Tijdens de vorige meedenksessie hebben klanten feedback kunnen geven op de nieuwe verhuisbrief. Na het verwerken van deze feedback, lag de aangepaste verhuisbrief binnen een paar weken op de deurmat van onze klanten. Ben je ook geïnteresseerd? Zodra er een meedenksessie start, is het mogelijk om jezelf aan te melden via een topic op het Eneco Forum.
  • Activiteiten voor klanten; jullie zijn waardevolle klanten voor ons. Daarom worden er regelmatig forumleden gevraagd om deel te nemen aan activiteiten binnen Eneco. Laatst hebben er twaalf klanten gejureerd tijdens de Toon Hackaton. Het uitgebreide verslag lees je hier.
Door regelmatig een kijkje te nemen op de Eneco Community blijf je op de hoogte van de recente activiteiten. Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust in dit topic. We helpen je graag op weg!

Resultaten 1 tot en met 14 van 14
  • jvp

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jvp heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Reacties: 3391
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Helpende Hand

Helpende Hand

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

30 mei 2015, 09:38

Stomme vraag?

Waarom staat dit topic ergens tussen andere topics in en niet bovenaan. Volgens mij doe je iemand bij de "voordeur" welkom heten. Niet bíjna bij de "achterdeur"

Grapje :) maar misschien wijs om dit specifieke topic als vast eerste topic in de forum zetten.
    De groe(n)ten van Jürgen ;-). Config: Geen Toon meer, slimme meter; Kampstrup 162NTA en LG gasmeter.
  • FolkertFolkert

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 5096
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

30 mei 2015, 13:13

@jvp

Goed punt! Ik heb dit topic sticky gemaakt.
  • jvp

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jvp heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Reacties: 3391
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Helpende Hand

Helpende Hand

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

3 juni 2015, 07:59

Maar hij blijft nog wel ergens halverwege te staan. Het zou mooi zijn, als dit topic gewoon helemaal boven aan het forum komt te staan. Ook in de zoekopdrachten. Maar dat zal wel een site aanpassing moeten worden.
    De groe(n)ten van Jürgen ;-). Config: Geen Toon meer, slimme meter; Kampstrup 162NTA en LG gasmeter.
  • StefanStefan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Stefan heeft ontvangen van andere leden.

Communitymanager
    Reacties: 286
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

5 juni 2015, 11:34

Hi jvp,

Dit topic staat nu aan de zijkant bij 'Uitgelichte topics', bedankt voor het meedenken :)

Groeten, Stefan
  • R.K.J. den Hertogh
    Reacties: 6

20 augustus 2015, 19:50

Gelieve mijn account op het forum direct te verwijderen, aangezien ik er geen gebruik meer van maak.
  • EvavdZEvavdZ

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EvavdZ heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 822
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

21 augustus 2015, 09:24

@R.K.J. den Hertogh,

Wat jammer dat je de Community verlaat.

We kunnen je account verwijderen, maar je kan er ook voor kiezen om het account te laten staan. Als je dan in de toekomst misschien toch weer gebruik wil maken van ons forum, hoef je geen nieuw account aan te maken. We vernemen graag wat je voorkeur heeft.
  • R.K.J. den Hertogh
    Reacties: 6

21 augustus 2015, 11:46

Gelieve mijn account nu direct te verwijderen!
  • F.C.T.M. Schaaf

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten F.C.T.M. Schaaf heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

26 augustus 2015, 12:27

Beste,

Misschien hoort het hier niet thuis maar aangezien ik elke dag werk en pas rond 6 uur thuis ben kan ik geen contact opnemen met service desk. Ik heb dit jaar een abonnement afgesloten waarin ik gratis een monteur zou krijgen om de ketel te controleren, de beste man of vrouw zou contact opnemen om een afspraak in te plannen, dit is nooit gebeurd... Nu loopt mijn contract bijna af en heb nog steeds niets gehoord. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes,
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 27505
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

26 augustus 2015, 12:31

F.C.T.M. Schaaf wrote:

Beste,

Misschien hoort het hier niet thuis maar aangezien ik elke dag werk en pas rond 6 uur thuis ben kan ik geen contact opnemen met service desk.

Inderdaad; je had je vraag beter hier kunnen plaatsen:

https://forum.eneco.nl/service-onderhoud-geisers-boilers-cv-ketels-123
    Groet Ton; Toon® v. 3.7.7; Toon® Veldtester & Innovator; PV 1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 1 Rookmelder; 12 Hue
  • M. Pagrach

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten M. Pagrach heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
    Reacties: 16

20 november 2016, 18:56

Ben nu idd 1 mnd lid bi het forum en het heeft me geholpen doordat ik enige probleempjes kende in het begin met de TOON. Ben goed geinformeerd hoe ik verder kon, en inmiddels is alles opgelost.
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 27505
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

20 november 2016, 19:33

Dat is het mooie van het forum!
    Als het maar even kan proberen de leden elkaar hier te helpen; van info te voorzien; oplossingen te bedenken; enz.
    Groet Ton; Toon® v. 3.7.7; Toon® Veldtester & Innovator; PV 1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 1 Rookmelder; 12 Hue
  • hevrom1

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten hevrom1 heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

11 december 2016, 19:50

Ik heb een verbetert rendement ketel vaillnt.
    Sinds 2 weken heb ik de toom. De ketel reageert niet meer zo goed als voorheen. Hebben jullie daar ook ervaring mee.
    Ik vereed graag jullie bevindingenen evt adviezen of anders
  • M. Pagrach

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten M. Pagrach heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt

12 december 2016, 16:30

Probeer eens een reset bij je cv ketel door de stekker er uit te halen voor ca 30 sec van de sensor van de TOON
  • M. Pagrach

100 megawatt

12 december 2016, 16:33

De TOON start dan opnieuw op, geef de Toon de tijd om te herstarten,

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)