Sticky

Welkom bij de Eneco Community!


Stefan
Reputatie 2
Badge+2
  • Community Manager
  • 297 reacties
Leuk dat je ons bezoekt! De Eneco Community staat live sinds begin 2012. Het is destijds opgericht als platform voor Eneco klanten om met elkaar te praten over duurzame onderwerpen. Momenteel heeft het Eneco Forum zo'n 7000 leden, 4300 topics en bijna 62.000 reacties. Kortom; de community bruist van energie.

Iedere klant van Eneco is welkom op de community. Heb je alleen een vraag? Geen probleem! De moderators en de forumleden helpen je graag op weg. Ook mag je andere klanten helpen en voorzien van advies. We willen je graag leren kennen. Hier kun je jezelf voorstellen aan ons en andere communityleden.

Wist je dat er ook regelmatig leuke activiteiten worden georganiseerd op de Eneco Community?
  • Meedenksessies; samen met andere forumleden, kun je meedenken over actuele onderwerpen binnen Eneco. Tijdens de vorige meedenksessie hebben klanten feedback kunnen geven op de nieuwe verhuisbrief. Na het verwerken van deze feedback, lag de aangepaste verhuisbrief binnen een paar weken op de deurmat van onze klanten. Ben je ook geïnteresseerd? Zodra er een meedenksessie start, is het mogelijk om jezelf aan te melden via een topic op het Eneco Forum.
  • Activiteiten voor klanten; jullie zijn waardevolle klanten voor ons. Daarom worden er regelmatig forumleden gevraagd om deel te nemen aan activiteiten binnen Eneco. Laatst hebben er twaalf klanten gejureerd tijdens de Toon Hackaton. Het uitgebreide verslag lees je hier.
Door regelmatig een kijkje te nemen op de Eneco Community blijf je op de hoogte van de recente activiteiten. Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust in dit topic. We helpen je graag op weg!

19 Reacties
jvp
Reputatie 3
Badge+1
Stomme vraag?

Waarom staat dit topic ergens tussen andere topics in en niet bovenaan. Volgens mij doe je iemand bij de "voordeur" welkom heten. Niet bíjna bij de "achterdeur"

Grapje 🙂 maar misschien wijs om dit specifieke topic als vast eerste topic in de forum zetten.
Folkert
Reputatie 4
Badge+6
@jvp

Goed punt! Ik heb dit topic sticky gemaakt.
jvp
Reputatie 3
Badge+1
Maar hij blijft nog wel ergens halverwege te staan. Het zou mooi zijn, als dit topic gewoon helemaal boven aan het forum komt te staan. Ook in de zoekopdrachten. Maar dat zal wel een site aanpassing moeten worden.
Stefan
Reputatie 2
Badge+2
Hi jvp,

Dit topic staat nu aan de zijkant bij 'Uitgelichte topics', bedankt voor het meedenken 🙂

Groeten, Stefan
R.K.J. den Hertogh
Gelieve mijn account op het forum direct te verwijderen, aangezien ik er geen gebruik meer van maak.
EvavdZ
Reputatie 2
Badge+4
@R.K.J. den Hertogh,

Wat jammer dat je de Community verlaat.

We kunnen je account verwijderen, maar je kan er ook voor kiezen om het account te laten staan. Als je dan in de toekomst misschien toch weer gebruik wil maken van ons forum, hoef je geen nieuw account aan te maken. We vernemen graag wat je voorkeur heeft.
R.K.J. den Hertogh
Gelieve mijn account nu direct te verwijderen!
F.C.T.M. Schaaf
Beste,

Misschien hoort het hier niet thuis maar aangezien ik elke dag werk en pas rond 6 uur thuis ben kan ik geen contact opnemen met service desk. Ik heb dit jaar een abonnement afgesloten waarin ik gratis een monteur zou krijgen om de ketel te controleren, de beste man of vrouw zou contact opnemen om een afspraak in te plannen, dit is nooit gebeurd... Nu loopt mijn contract bijna af en heb nog steeds niets gehoord. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes,
Brandje
F.C.T.M. Schaaf wrote:

Beste,

Misschien hoort het hier niet thuis maar aangezien ik elke dag werk en pas rond 6 uur thuis ben kan ik geen contact opnemen met service desk.



Inderdaad; je had je vraag beter hier kunnen plaatsen:

https://forum.eneco.nl/service-onderhoud-geisers-boilers-cv-ketels-123
M. Pagrach
Ben nu idd 1 mnd lid bi het forum en het heeft me geholpen doordat ik enige probleempjes kende in het begin met de TOON. Ben goed geinformeerd hoe ik verder kon, en inmiddels is alles opgelost.
Brandje
Dat is het mooie van het forum!
Als het maar even kan proberen de leden elkaar hier te helpen; van info te voorzien; oplossingen te bedenken; enz.
hevrom1
Ik heb een verbetert rendement ketel vaillnt.
Sinds 2 weken heb ik de toom. De ketel reageert niet meer zo goed als voorheen. Hebben jullie daar ook ervaring mee.
Ik vereed graag jullie bevindingenen evt adviezen of anders
M. Pagrach
Probeer eens een reset bij je cv ketel door de stekker er uit te halen voor ca 30 sec van de sensor van de TOON
M. Pagrach
De TOON start dan opnieuw op, geef de Toon de tijd om te herstarten,
W. Hoogstad
Goeden dag wie kan mij uit leggen hoe triggi werkt ik kom er niet uit
Gr Willem
Brandje
W. Hoogstad wrote:

Goeden dag wie kan mij uit leggen hoe triggi werkt ik kom er niet uit
Gr Willem



Heb je de App Triggi geïnstalleerd op je smartphone?
Wil je de App gebruiken om bv slimme stekkers via Toon te schakelen?
M. Pagrach
Ik kan je helaas daar niets over uitleggen ik raad je aan om via Whatsapp Eneco te benaderen het nummer is 0613220600
je krijgt vrijwel direct antwoord en is goedkoper dan minuten lang het 0900 nummer te bellen. Sukses
W. Hoogstad
Ok Bedankt hiervoor en ga appen met eneco
Brandje
W. Hoogstad wrote:

Ok Bedankt hiervoor en ga appen met eneco



Dan heb je een verkeerd advies gekregen.
Triggi en Eneco hebben verder niets met elkaar te maken en je zal dan ook van Eneco geen support krijgen.

Reageer