Wat vind jij van Eneco als energieleverancier? | Eneco Community

Wat vind jij van Eneco als energieleverancier?

Toon eerste bericht

58 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Zwaan,

Bedankt voor de terugkoppeling.
De aanvraag en de contractbevestiging wat gekoppeld is aan jouw klantnummer, was zonder slimme meter zichtbaar. Vandaar mijn reactie en vandaar dat dat niet is doorgekomen bij de netbeheerder.

Gelukkig is de aanvraag nu in orde en zal er binnenkort een reactie komen van Stedin. Je hoeft er verder niets voor te doen en ik hoop dat je gevoel over ons binnenkort goed zal zijn.
Beste Danielle,

Wederom bedankt voor uw reactie (dat is trouwens iets dat ik wel waardeer ;-))
Ik heb mij er zo ondertussen maar bij neergelegd, jammer van de 5 a 6  weken vertraging!

Vraag mij alleen af wie bij mij het contract van 28/5 heeft afgesloten, die heeft nl. zitten pitten. Iets meer zorgvuldigheid bij een nieuwe klant was wel op zijn plaats geweest.
Badge
Tsja, ik had achterna spijt van mijn 3 jarig kontrakt, dat doe ik dus nooit meer.
Aan het eind van mijn kontrakt stap ik over, daar ik op verschillende vergelijkings sites forse besparingen zie staan.
Gewoon ieder jaar een andere leverancier met een nieuw aktie tarief met een scherpe gasprijs en lage vastrecht.
In het verleden ook al veel te lang bij Essent, de toenmalige regionale monopolist, gezeten.

Wat stroomprijs is boeit mij volledig niet en natuurlijk geen slimme meter!
Overstappen is goed voor het milieu van mijn portemonnee en levert wel net zoveel op als 6 zonnepanelen.
Tsja, ik had achterna spijt van mijn 3 jarig kontrakt, dat doe ik dus nooit meer.
Aan het eind van mijn kontrakt stap ik over, daar ik op verschillende vergelijkings sites forse besparingen zie staan.
Gewoon ieder jaar een andere leverancier met een nieuw aktie tarief met een scherpe gasprijs en lage vastrecht.
In het verleden ook al veel te lang bij Essent, de toenmalige regionale monopolist, gezeten.

Wat stroomprijs is boeit mij volledig niet en natuurlijk geen slimme meter!
Overstappen is goed voor het milieu van mijn portemonnee en levert wel net zoveel op als 6 zonnepanelen.

Nou gelijk heb je hoor; we zijn niet boos...............
Die vrije keuze na 3 jaar heb je nou eenmaal.
Maar misschien kan en wil je eerder over.............
Je nieuwe leverancier wil soms heeeel graag je boete bij Eneco voor je betalen.
Badge
Maar misschien kan en wil je eerder over..............
Ik zit er wel over te denken.
Besparen doe je niet alleen door wat aan je verbruik te doen, zonnestroom te produceren, maar ook door kosten te reduceren.
Kijk het is crisis, in Den Haag proberen ze te bezuinigen.
Wij moeten ze daarbij helpen door zelf te bezuinigen en zo min mogelijk uit te geven.

Je nieuwe leverancier wil soms heeeel graag je boete bij Eneco voor je betalen.
Dat is nog wel ff uitkijken, sommigen doen het wel en anderen weer niet.
Aan boetes ben ik bij Eneco 2x €50 kwijt.
Reputatie 7
Badge +7
En dan maar weer kijken wat je jaar afrekening is .
bij je volgende goedkope  energie leverancier:rolleyes:
Badge
En dan maar weer kijken wat je jaar afrekening is .
bij je volgende goedkope  energie leverancier:rolleyes:

Je probeert alleen maar angstgevoelens op te wekken.
Wie niet waagt blijft maagd!

Je probeert alleen maar angstgevoelens op te wekken.

Die angst gevoelens heb je zelf in de hand.
Gewoon je verbruik monitoren en je weet waar je aan toe bent. 

Reageer