Wat vind jij van de Toon productvideo? | Eneco Community

Wat vind jij van de Toon productvideo?

• 18 april 2012
  • 5 reacties
  • 1093 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud-Moderator
  • 2785 reacties
Enige tijd geleden lieten we al onze klanten weten dat we dit voorjaar met een revolutionaire thermostaat genaamd Toon komen. Om je alvast een indruk van Toon te geven hebben we de eigenschappen in een aantrekkelijke video vastgelegd. Die is inmiddels al ruim 100.000 keer bekeken.

Wat vind je van deze video? Was hij duidelijk genoeg over de functionaliteiten van Toon? Werd je door de video geïnspireerd om Toon alvast te reserveren?

5 Reacties

Reputatie 3
Badge
Heb je in mijn andere topic ook het filmpje van de website van Bright.nl gezien? Daar kon je echt de werking van zien in mijn ogen.
Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het filmpje leuk het geeft duidelijk weer waar het product voor bedoelt is. Inzicht in je verbruik en het draagt bij aan de bewustwording van ons energie verbruik. Toen ik het filmpje voor de eerste keer zag was ik meteen verkocht. Hierbij blijkt maar dat in mijn geval de marketing afdeling van Eneco goed bezig is geweest 🙂
Reputatie 3
Badge
Ik ben zelf heel benieuwd naar de echte werking van dit apparaat. Op een website waarvan ik de naam ivm reclame niet zal noemen is iemand die een review heeft gemaakt waarbij de praktijk al stuk dichterbij komt.

PERSOONLIJK vind ik het onzin dat een bekende nederlander roept dat TOON zoveel veranderd. Iedereen kan ook zonder Toon besparen maar zal niet ontkennen dat je meer inzicht kunt krijgen. Ik had graag meer echte werking gezien.

Ik koop toon omdat ik wel van een gadet hou en ook wel benieuwd ben naar de kosten die je maakt, maar iedereen die ik om mij heen de video laat zien die door Eneco zelf is ontworpen ziet het nut er nog steeds niet van in terwijl ik bij de website van een ander toch meer informatie krijg.
Leuke Video een pakkende deun dat blijft plakken!

Wat ik jammer vind aan Toon is dat hij aan de muur moet hangen !!
Das helemaal niet nodig.
Honeywell heeft ook draadloze modellen.

Dit kan enigzinds goed opgelost worden als men een exacte interface zou maken voor de iphone dat het zelfde laat zien als op de display.

Het gemak in iedere kamer , en de extra info zou draadloos beter overeenkomen met deze spot ..
Ik was na het zien ook direct verkocht. En wilde de gehele wereld vertellen van Toon..
Maar helaas bleek de droom mooier van de realitiet!!

Daarna hoor je dat je huidige slimme meter niet slim genoeg is en dat het je dus een extra €75 gaat kosten om er een te nemen met een uitgang..
Maar goed ik dwaal af..

Het filmpje is prima ..Wel mis ik voorbeelden op de site wat voor grafieken zijn er mogelijk en dus hoe worden de verzamelde gegevens benut.
ps de extra diensten zijn wel erg gaaf, zoals weer, en fille erg cool..!

Reageer