Wanneer ontvang ik het welkomstcadeau? | Eneco Community
vraag

Wanneer ontvang ik het welkomstcadeau?

• 24 november 2012
  • 58 reacties
  • 5487 Bekeken

Toon eerste bericht

58 Reacties

Beste S. Hoogeveen,

Welkom op de communitty! Er is helaas iets mis gegaan met de codes. Uiterlijk dinsdag hoor je deze te krijgen, mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag.

Groet,

Folkert

Nou het is inmiddels dinsdag de postbode heeft zijn ronde gedaan en wat denk je geen post van Eneco met daarin de bestel code. En nee ook nog steeds niets ontvangen via mail.
vermoedelijk ook weer een loze belofte. Echt slecht dit ben er helemaal klaar mee.
Reputatie 7
Badge +6
@S. Hoogeveen,

Jouw frustratie kan ik mij zeker voorstellen. Vervelend zeg dat je nog geen mail hebt ontvangen van de actiecodes! Sorry voor het ongemak. Ik ga er gauw achteraan zodat we je nu wel echt snel gaan voorzien van de code zodat je verder kunt.
Reputatie 7
Badge +9
@Danielle :

Welkom terug, fijne vakantie gehad? Hopelijk beetje genoten van alle rust? 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden,

Dankje! Ja ik heb zeker een fijne vakantie gehad. Leuk dat je het vraagt! 🙂
@S. Hoogeveen,

Jouw frustratie kan ik mij zeker voorstellen. Vervelend zeg dat je nog geen mail hebt ontvangen van de actiecodes! Sorry voor het ongemak. Ik ga er gauw achteraan zodat we je nu wel echt snel gaan voorzien van de code zodat je verder kunt.

Hallo Eneco,
Is er nu eindelijk meer duidelijkheid over de bestel code's die ik hoor te krijgen?
Ik wacht volgende week nog af krijg ik dan nog niet wat mij volgens het contract toekomt zeg ik mijn overkomst op.
Reputatie 7
Badge +6
@S. Hoogeveen,

Ik heb er nog geen terugkoppeling van ontvangen van de verantwoordelijke die over de actiecodes gaat. Wel verwacht ik dat je volgende week de mail ontvangt. Nogmaals excuses!

Reageer