Waar kan ik een klacht indienen? | Eneco Community
beantwoord

Waar kan ik een klacht indienen?

• 4 januari 2019
  • 6 reacties
  • 573 Bekeken

Hoi,
als klant van Eneco voor de afgelopen 17 jaar wil ik contact opnemen met Eneco voor een klacht.
helaas is op de website noch op de not een telefoonnummer te vinden voor klachten.
wie kent het wel?

bedankt
icon

Beste antwoord door Erica 4 januari 2019, 15:04

@P. Plazier wat ontzettend jammer om te lezen dat je een klacht wenst in te dienen bij ons. Is het iets waar ik als moderator bij kan helpen? Dan lees ik dit graag.

Er is geen apart telefoonnummer of e-mailadres om direct terecht te komen bij onze afdeling Klachtenmanagement. Er kan gebeld worden naar ons algemene telefoonnummer óf je kunt ervoor kiezen om een e-mail te sturen naar klantenservice@eneco.com.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@P. Plazier wat ontzettend jammer om te lezen dat je een klacht wenst in te dienen bij ons. Is het iets waar ik als moderator bij kan helpen? Dan lees ik dit graag.

Er is geen apart telefoonnummer of e-mailadres om direct terecht te komen bij onze afdeling Klachtenmanagement. Er kan gebeld worden naar ons algemene telefoonnummer óf je kunt ervoor kiezen om een e-mail te sturen naar klantenservice@eneco.com.
Erica,
Bedankt voor je reactie.
ik ga mailen.

misschien kan je aan de webbeheerder doorgeven dat de contactpagina niet bereikbaar is.

Paul
Reputatie 5
Badge +5
@P. Plazier tot je dienst. Hopelijk zijn de ongenoegens snel uit de lucht! Wat betreft de contactpagina, dit is bekend inderdaad. Bedankt voor het signaal 🙂
Klantnummer klantnummer verwijderd door moderator
Op 02-01-2019 einddatum
Op mail van beëindiging geen reactie binnen reactie termijn ontvangen
Contact dan maar via Messenger: Eneco meldt incasso handhaven, komt vanzelf een keer goed
Maandelijks incasso januari 2019 heeft Eneco gedaan
Geen eindnota ontvangen
Weer herhaald verzoek mail
Weer geen reactie binnen 5 dagen
Wordt er nu ook voor februari 2019 weer automatisch geïnd ?
Wat is gebruikelijk bij Eneco?
Hoi,
als klant van Eneco voor de afgelopen 17 jaar wil ik contact opnemen met Eneco voor een klacht.
helaas is op de website noch op de not een telefoonnummer te vinden voor klachten.
wie kent het wel?

bedankt

En heb je antwoord gekregen op je vraag per mail? Ik heb al 2x gemaild. Ik namelijk niet, behalve de stand reactie "we proberen binnen
5 dagen te beantwoord" (klantnummer *verwijderd door moderator*)
Reputatie 5
Badge +5
@Fam Van Essen goed dat je dit deelt via het forum van Eneco. Ik snap dat je graag antwoord wenst op de door jou gestelde vraag. Helaas is het ook op ons e-mail kanaal drukker dan verwacht. Hierdoor is het niet altijd haalbaar binnen de gestelde 5 werkdagen te antwoorden. Sorry.

Ik heb jouw vraag erbij gepakt en ik kan deze ook via deze weg beantwoorden. De afmelding van de levering voor gas en stroom is gedaan op 02-01-2019. De eindnota volgt automatisch binnen maximaal 6 weken. Na de jaarnota heb je nog een termijn betaald. Op de eindnota worden alle betaalde termijnen verrekend op basis van het werkelijke verbruik gebaseerd op de meterstanden. Dit vanaf de jaarnota tot de afmelddatum.

Reageer