Trouwe klanten belonen. Als Nuon het kan dan zeker ook Eneco. | Eneco Community

Trouwe klanten belonen. Als Nuon het kan dan zeker ook Eneco.

• 12 oktober 2014
  • 18 reacties
  • 1893 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Nuon heeft het begrepen dat trouwe klanten een belangrijk deel uitmaakt van een stabiele gezonde bedrijfsvoering en beloont trouwe klanten met korting(en). Nu Eneco nog of anders gewoon overstappen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

18 Reacties

Badge +5
Nuon heeft het begrepen dat trouwe klanten een belangrijk deel uitmaakt van een stabiele gezonde bedrijfsvoering en beloont trouwe klanten met korting(en). Nu Eneco nog of anders gewoon overstappen.

Hallo Eneco Consument, wat bedoel je concreet?
Als je op de site van NUON lees dan wordt daar ook over een korting voor vaste klanten gemoppert:

https://forum.nuon.nl/energie-3/vaste-klant-nuon-goede-aanbieding-krijgen-zonbonus-1057
In dit bericht klagen ze dat er veel klanten weglopen; naar Eneco misschien ivm die mooie Toon:

http://www.bnr.nl/nieuws/903742-1408/nuon-gaat-klanten-betalen-om-te-blijven
Wel heeft NUON een loyaliteitsprogramma:

https://www.nuonexclusief.nl/exclusief/over

Maar korting op de prijs voor gas en stroom zie ik daar niet.

Wel vergelijkbare zaken met Eneco; korting op bespaarproducten; enz
Badge +5
De TS is nog op zoek naar echte argumenten denk ik ..... Het blijft wat lang stil na zo'n schot voor de boeg.
Hoi Theo,

Dat denk ik ook.
En dan heb ik de vrijkaartjes voor een bezoek aan Blijdorp nog niet genoemd, die iedere Eneco klant krijgt.
Let op: niet ieder jaar, maar Eneco maakt steeds een selectie, zodat iedere klant een keer éénmalig aan de beurt is.
Reputatie 6
Badge +1

Volgens mij doet Eneco veel voor zijn klanten mbt acties, kortingen etc. Zeker nu Toon aan het uitbreiden is, komen er ook artikelen in de "vasten klanten" shop, die lager liggen dan de reguliere gangbare prijs. Kijk maar eens naar de slimme stekker bv, of direct de hue lampen.

Volgens mij doet Eneco veel voor zijn klanten mbt acties, kortingen etc. Zeker nu Toon aan het uitbreiden is, komen er ook artikelen in de "vasten klanten" shop, die lager liggen dan de reguliere gangbare prijs. Kijk maar eens naar de slimme stekker bv, of direct de hue lampen.

Dat klopt wel, maar er wordt in mijn optiek meer bedoelt een korting op de energie bedragen; dus op gas en stroom.
Reputatie 6
Badge +1
Moet hij onderhandelen! Kortingen worden echt niet bijgebracht door energieleveranciers. Je zult op dat gebied altijd proactief moeten zijn, zodra je contract afloopt.
Moet hij onderhandelen! Kortingen worden echt niet bijgebracht door energieleveranciers. Je zult op dat gebied altijd proactief moeten zijn, zodra je contract afloopt.

Nou als het aan de reclame ligt die NUON nu heeft niet.
Want daar wordt een staffel getoond van zoveel jaar klant, zoveel korting. Beginnende bij 5%
Ik ken de details (ik haat reclame en zap altijd weg....) niet, maar zo willen ze daar de trouwe klant gaan belonen.
Reputatie 6
Badge +1
Ja die heb ik ook gezien, en lijkt idd op een structurele stap voor vaste klanten.het zou voor een kentering kunnen zorgen naar vaste klanten.
Gelet ik nog niet bij Eneco wil vertrekken, heb ik weinig zin, om me te verdiepen in de voorwaarde. Ik ga er maar stellig vanuit dat er wel iets achter zit. Want in dit land gaat alleen de zon gratis op en onder. Het zal me niet verbazen dat je de korting indirect betaald, omdat de tarieven hoger liggen. Het is dan een koekje uit eigen trommel. Ga je eerder weg dan die 5 jaar, rook je een sigaar en ben je onder de streep duurder uit geweest.

Maar goed Toon is eigenlijk ook een klant bind middel. Ga je weg, heb je nog weinig aan dit apparaat.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Eneco consument en anderen,

Graag verwijs ik jullie naar dit topic, waar dit onderwerp al aangehaald is en besproken wordt.
Beste Eneco

Al wandelend over dit forum moet ik constateren met een helaas misselijkmakend gevoel in mijn onderbuik dat dit forum alleen wordt gebruikt om de lastige en kritische klant er uit te filteren, vervolgens enigszins te pamperen en vervolgens de grote zwijgende massa volkomen te negeren.
Ik baal als een stekker van het feit dat er allerlei contractvormen bestaan die je korting opleveren maar waar je als trouwe klant niet van op de hoogte wordt gesteld en die uitsluitend worden gebruikt om eerder genoemde lastige en kritische klanten de mond te snoeren.
Ben ik nu de enige die deze verdeel en heers politiek opvalt ???????

Als trouwe klant met een overdosis aan vertrouwen in je leverancier blijf je dus gewoon in de kou staan totdat je je begint te roeren en dan wordt via achterkamer politiek je onvrede deels weggenomen. Het gaat mij niet eens om de centen want daar zit ik niet echt mee. Wat mij mateloos stoort is het volkomen onbegrip van het begrip Trouwe Klant.

Waarom moet ik in vredesnaam eerst roepen dat ik wegga voordat Eneco iets onderneemt.

Onbegrijpelijk !!!!!!!

Cor
Hoi Cor,

Voor jouw bericht had Kelly gereageerd met het verzoek verder te gaan in dit topic:

https://forum.eneco.nl/actueel-87/trouwe-klanten-korting-nuon-7704?sort=dateline.desc#comments

Dus slimmer was/is om je reactie daar te plaatsen..................:P
Reputatie 2
Badge
https://www.youtube.com/watch?v=1kuQcxd8zDk

Nu Eneco
Zinloos om hier reacties te plaatsen.
Even terug lezen en je ziet dat @Kelly een verzoek aan je gericht heeft.......
Reputatie 6
Badge +1
Beste Eneco consument en anderen,

Graag verwijs ik jullie naar dit topic, waar dit onderwerp al aangehaald is en besproken wordt.

Misschien wijs, ( ook algemeen bedoeld) om na deze verwijzing op dit topic meteen een slotje te zetten. Kan er ook niet meer in dit topic gereageerd worden, en zal men ook sneller geneigd zijn om in het ander topic door te discuseren.
Reputatie 5
Badge +3
Voor alle duidelijkheid heb ik dit topic nu gesloten. Een eventuele discussie kan verder worden gevoerd in dit topic.