trouwe klanten belonen | Eneco Community

trouwe klanten belonen

  • 3 september 2012
  • 170 reacties
  • 29794 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

170 Reacties

Reputatie 3
Badge
Nee, maar sommige gooien hun hele adres op straat en roepen later in een topic over energi welke mooie dure apparaten ze hebben en een week later is het stil op het forum (vakantie) en weet elke kwaadwillende wie er op vakantie is.

zo gaat het ook met klant nr. Nu je naam nog is in een topic en hup heb al 2 zaken van je. 😉
Nee, maar sommige gooien hun hele adres op straat en roepen later in een topic over energi welke mooie dure apparaten ze hebben en een week later is het stil op het forum (vakantie) en weet elke kwaadwillende wie er op vakantie is.

zo gaat het ook met klant nr. Nu je naam nog is in een topic en hup heb al 2 zaken van je. ;)


Oke dat is waar, nou maar hopen dat de moderator snel ingrijpt 🙂
Reputatie 4
Badge +1
@Eelquito
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

@Catdogsf
Ik heb het klantnummer voor je verwijderd. Ook met jou nemen we (vrijblijvend) contact op.

Laten jullie de uitkomst nog even weten?

Groet,
Mike


@Catdogsf
Ik heb het klantnummer voor je verwijderd. Ook met jou nemen we (vrijblijvend) contact op.

Laten jullie de uitkomst nog even weten?

Groet,
Mike


Ik zal zeker hier nog een berichtje achter laten hoe het gesprek is verlopen.
Zo gauw als ik wat gehoord heb, zal ik hier laten weten wat de uitkomst is. In ieder geval alvast bedankt !
Heb het liefst dat ik voor 12.00 uur gebeld wordt als men belt in de komende dagen ivm dat ik nachtdiensten heb, en uiterlijk 12.00 uur in me bed lig.
Bedankt alvast.
Reputatie 4
Badge +1
Goed om te weten Catdogsf! Ik geef het gelijk door.

Mike
Ik heb aangeboden gekregen:

Garantieprijs Premium Ecostroom en gas herfst 12 tot 01-01-2016

Leveringsprijzen Garantieprijs premium Ecostroom®️ herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012             Leveringstarief             Energiebelasting*      BTW            Totaal
Normaaltarief per kWh ?            0 ,06264                       0,11400              0,0371         0,2137
Laagtarief per kWh ?                  0,04636                        0,11400                0,0337       0,1940

Leveringsprijzen Garantieprijs premium gas herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012   Leveringstarief   Energiebelasting*        BTW       Totaal per m3
Regio 3, Gasprofiel 1** ? 0,33426          0,16670                 0,10520         0,60616


Ik ben zojuist al gebeld door Eneco en heb een aanbieding gehad en ben zeer netjes te woord gestaan dat mag ook gezegt worden....

Ik krijg morgen de bevestiging binnen via de mail en dan ga ik het nog 1x goed nakijken, want de prijzen kunnen niet tippen aan die van hier boven, maar dat heeft de vriendelijke meneer aan de telefoon uitgelegd, dat er nog energiebelasting bij moest opgeteld worden bij de prijzen hierboven en dat het verschil dan niehiel is in vergelijking met wat voor aanbod ik gehad heb, maar ik dacht dat de energiebelasting bij de prijzen die hierboven zijn vermeld nog niet waren inbegrepen, maar als ik zo kijk is dat wel zo en dan snap ik het niet helemaal, maar ik wacht nog even de email af waar alles duidelijk in staat vermeld en vergelijk ik het nog even goed en dan zal ik nog een berichtje achterlaten...

@Mike jij ook bedankt dat je zo snel heb gehandeld...

ps. en nu ga ik slapen 🙂
Reputatie 4
Badge +1
@Catdogsf
Leuk om te lezen dat het gesprek naar tevredenheid is verlopen 🙂 Mijn collega stuurt je nog een e-mail met de vergelijking.

Groet,
Mike
@Catdogsf
Leuk om te lezen dat het gesprek naar tevredenheid is verlopen 🙂 Mijn collega stuurt je nog een e-mail met de vergelijking.

Groet,
Mike


Als dat zou kunnen kraag, dan zou ik graag de vergelijking willen hebben wat hij mij heeft aangeboden en de "Garantieprijs Premium Ecostroom en gas herfst 12 tot 01-01-2016

Leveringsprijzen Garantieprijs premium Ecostroom®️ herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012 Leveringstarief Energiebelasting* BTW Totaal
Normaaltarief per kWh 0 ,06264 0,11400 0,0371 0,2137
Laagtarief per kWh 0,04636 0,11400 0,0337 0,1940

Leveringsprijzen Garantieprijs premium gas herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012 Leveringstarief Energiebelasting* BTW Totaal per m3
Regio 3, Gasprofiel 1** 0,33426 0,16670 0,10520 0,60616"

Ik neem aan dat dat een aparte mail dan wordt die naar me gestuurd wordt?

En oja is "Leveringstarief" en "Leveringskosten" qua betekenis hetzelfde of is "Leveringskosten" hetzelfde als "Transportkosten"?
Beste,

Ook ik ben een van de trouwe klanten van Eneco. Heb altijd goede ervaringen met Eneco gehad. Ik ben het met veel "schrijvers" eens dat we niet zitten te wachten op kortingen op uitjes en dat soort dingen zoals eneco aangeeft maar korting op het verbruik. Er kan toch ook korting worden gegeven aan nieuwe klanten.
Ik heb dus een paar maanden geleden contact met Eneco gehad ( na eerst op internet uit te zoeken hoe de prijzen van Eneco t.o.v. andere leveranciers lagen) en aangegeven dat er andere leveranciers goedkoper waren (en dan praat ik over de bekende energie leveranciers). Wel heb ik aangegeven dat ik best wel wat meer wilde betalen omdat ik gewoon de service van Eneco goed vind en dat overstappen had ik al helemaal geen zin in maar als dit toch op jaarbasis (in mijn geval) rond de € 200,-- scheelt ga je er toch goed over nadenken.
De medewerkster die ik toen aan de telefoon had heeft mij toegezegd (als ik klant zou blijven) dat ik eenmalige korting zou krijgen en jawel, deze heb ik ook gehad. Zeer netjes en ben dus nog steeds klant bij Eneco. Wel jammer dat er is aangegeven dat het eenmalig is want nu moet ik aan het eind van dit jaar weer gaan bellen en dan maar kijken wat er gaat gebeuren. Waarom inderdaad niet trouwe klanten belonen met korting op het verbruik. Laat de klant zelf kiezen of deze liever korting op uitjes enz. wilt hebben of op verbruik. Dat lijkt me eerlijker en logischer en op deze manier houdt Eneco ook haar vaste en trouwe klanten.
Reputatie 3
Badge
Maar wanneer ben je trouwe klant? Ik ben bij de de ANWB op 3 jaar na altijd lid geweest. Dit jaar werken ze voor eerst met gradaties in lidmaatschappen en korting die dit opleverd. Dus omdat ik een nieuwe auto ben gaan rijden had ik 3 jaar pechthulp van de garage en vergeten ze de jaren ervoor en mag je weer opnieuw beginnen.

Maar bij Eneco zit ik misschien 5 jaar nu. Ben je dan ook trouwe klant met 2 contracten die je gehad hebt

Wat is trouwe klant en wanneer mag je als nieuw worden behandeld? Leuke discussie 😉
Klopt,

Maar dat is ook een questie van vertrouwen en gevoel. Ik vind dat je (zeker in deze tijd) al na 1 jaar "een trouwe" klant bent.
Tje zeg; ik ben ongeveer 30 jaar klant, welke status zou ik dan hebben???
Badge
Tje zeg; ik ben ongeveer 30 jaar klant, welke status zou ik dan hebben???

hetzelfde als die van 1 jaar volgens mij. 😉
Reputatie 3
Badge
@brandje, 1 jaar lang gratis stroom voor de GoldMember? 😉
Reputatie 3
Badge +2
Nieuwe klanten een gratis Toon en "trouwe klanten" helemaal nada niks!

Dat is discriminatie, daar moet Eneco toch eens wat mee gaan doen anders zien ze mij na 35 jaar dit jaar mogelijk vertrekken!


Zonnige groet,

Stansat
@brandje, 1 jaar lang gratis stroom voor de GoldMember? ;)


Zou niet gek zijn!
Maar zit er niet in denk ik. 
Tot straks op de Marten Meesweg!
@mike: zou ik nog antwoord kunnen krijgen op mijn vraag die ik op deze pagina steld? (pagina 17).
En wanneer krijg ik de vergelijking nog binnen die me eerder is toegezegd?
Reputatie 4
Badge +1
@Catdogsf,

Ik heb je vraag/opmerking doorgezet naar de collega die je hebt gesproken. We komen er op terug :)

Groet,
Mike