trouwe klanten belonen | Eneco Community

trouwe klanten belonen

  • 3 september 2012
  • 170 reacties
  • 29971 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

170 Reacties

Reputatie 3
Badge
Zien we je dus toch volgende week. Jongens annuleren die hap... :) Mooi dat je eruit gekomen bent.
Reputatie 2
Badge
Beste aaipad,

een warme douche voor een bedrijf die je een verkeerd advies heeft gegeven en hiermee een duurder contract heeft aangeboden. Dat is te veel eer voor Eneco klantenservice. Via het forum ben je op de hoogte gebracht dat er een veel aantrekkelijker contract voorhanden is. Je geeft die warme douche aan de verkeerde.

Ik ben blij voor je dat je nu tevreden bent. Ik hoop wel dat je een kritische Eneco klant blijft en je vrienden, kennissen en familie inlicht over het Garantieprijs Premium contract en hiermee Eneco onderdruk zet om de loyaliteit van trouwe klanten te belonen.

groeten
Kees Hollemans
adviseur
Beste aaipad,

een warme douche voor een bedrijf die je een verkeerd advies heeft gegeven en hiermee een duurder contract heeft aangeboden. Dat is te veel eer voor Eneco klantenservice. Via het forum ben je op de hoogte gebracht dat er een veel aantrekkelijker contract voorhanden is. Je geeft die warme douche aan de verkeerde.

Ik ben blij voor je dat je nu tevreden bent. Ik hoop wel dat je een kritische Eneco klant blijft en je vrienden, kennissen en familie inlicht over het Garantieprijs Premium contract en hiermee Eneco onderdruk zet om de loyaliteit van trouwe klanten te belonen.

groeten
Kees Hollemans
adviseur


Hallo Kees,

Bij velen is het glas half leeg. Bij mij vandaag half vol! Ik ben het met je eens dat je bij een gesprek over contractverlenging je de klant meer zou moeten meedelen over de mogelijkheden. Ik wist niet eens dat het wettelijk verplicht was. Je mag een klant niet misleiden, maar dit vind ik geen misleiding. Mijn kinderen liegen nooit, maar of ze altijd alles hebben verteld...... En ja, het was in eerste instantie netter geweest als ze dat in oktober vorig jaar hadden gedaan. 

Ik heb in de afgelopen jaren genoeg mee gemaakt zodat ik aardig heb leren relativeren. Houdt niet weg dat ik de komende tijd als klant van Eneco best kritisch blijf! Wees niet benauwd ik heb de premium reclame folder al bijna klaar....
Reputatie 3
Badge
Wat is er nu zo voordelig aan? eneco experimenteert met dit contract, maar waarom? scheelt het echt flink wat centen?
Wat is er nu zo voordelig aan? eneco experimenteert met dit contract, maar waarom? scheelt het echt flink wat centen?


Jeroen, ik wil het er de 30e nog wel met je over hebben. Ik ben er klaar mee en tevreden over de afhandeling hoewel Eneco in eerste instantie dat natuurlijk had moeten aanbieden. De excuses heb ik aanvaard en de regeling geaccepteerd.
Reputatie 3
Badge
Het gaat niet zo zeer om alleen jou reactie. Veel mensen zijn verontwaardigd over het contract maar wat zou er zo bijzonder aan zijn? Eneco geeft zelf aan enkele maanden geleden dat het een nieuw contract is dat als test als voorgelegd wordt en ineens wil iedereen dit contract. Ik moet nog bijna een jaar dus voor mijzelf nog niet relevant.

 Ik hoor het de 30ste wel
@Aaipad, We bieden inderdaad verschillende soorten contracten aan. Als je een vergelijking\advies wilt, vraag ik je om je telefoonnummer door te geven in een privébericht. We bellen je dan even op ;)

Groet,
Mike


Mike, je collega van het klantenbehoud zou mij nog een bevestigingsmail sturen met de afgesproken regeling. Die heb ik nog niet ontvangen!
Reputatie 4
Badge +1
Klopt, de e-mail wordt automatisch verstuurd. Ik vermoed dat er ergens iets misgegaan is. Mijn collega, die je aan telefoon hebt gesproken, stuurt de bevestiging binnen 5 minuten handmatig toe. Laat je weten als je hem binnen hebt?

Groet,
Mike
Klopt, de e-mail wordt automatisch verstuurd. Ik vermoed dat er ergens iets misgegaan is. Mijn collega, die je aan telefoon hebt gesproken, stuurt de bevestiging binnen 5 minuten handmatig toe. Laat je weten als je hem binnen hebt?

Groet,
Mike


Hij is binnen. Bedankt voor de interventie.
Reputatie 4
Badge +1
Geen probleem 🙂 en sorry voor de vertraging!

Mike
Zie in uw forum een discussie over trouwe klanten voordeel. Heb onlangs een offerte gehad van Vereniging Eigen Huis met een aantrekkelijke verlaging van de energie kosten. Alvorens hier op in te gaan hoor ik graag van Eneco of die mij ook nog iets kan bieden om mij als klant te behouden.
Hoor graag van u.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Sjaak,

Tuurlijk, we nemen graag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Groet,
Mike
Bedankt voor deze snelle reactie, hoop graag spoedig iets meer te horen.

Fijne avond.
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan Sjaak. We nemen contact met je op en ik hoor graag hier op het forum van je wat er uitkomt.

Bedankt alvast en ik wens je een fijne avond toe.

Mike
Na het lezen van de verschillende reacties hier op het forum ben ik ook wel benieuwd naar het Garantieprijs Premium contract van Eneco. Ik zou dan ook graag willen weten of iemand van Eneco contact met me op zou kunnen nemen hierover. Indien mogelijk hoor ik ook wat het verschil voor mij zou zijn in vergelijking met mijn huidige contract.
Goeieavond,

Ik ben via het AD op deze discussie uitgekomen, en ben me echt rot geschrokken hoe Eneco idd met trouwe klanten omgaat, ik heb in al die jaren nog nooit wat van ze gehoord...
Ikzelf heb een variabel contract (ecostroom en Gas) en ben me kapot geschrokken van de prijzen die ik betaal in vergelijking met een Garantieprijs Premium Ecostroom@herftsgas 01-01-2016 of Garantieprijs Premium Ecostroom@wintergas 01-04-2016 wat hier geopperd wordt door de topicstarter.

Mijn prijzen:Ecostroom Verberg tarievenEnkeltarief€0,2281 per kWhDubbeltarief normaal€0,2381per kWhDubbeltarief laag€0,2131per kWhVastrecht€2,31per maandGas Verberg tarievenNormaal tarief gas meter €0,66423per m3Vastrecht€2,31per maand
Ik ben dan ook benieuwd ofdat Eneco met mij contact kan opnemen voor een vrijblijvend gesprek om eventueel een 3 jarig Garantieprijs Premium Ecostroom@herftsgas 01-01-2016 of Garantieprijs Premium Ecostroom@wintergas 01-04-2016 af te gaan sluiten...

Mijn klantnummer:
Reputatie 3
Badge
Haal je klant nr even weg ivm privacy. 🙂
Ik zie nergens de optie om het bericht aan te passen...
Edit: dit bericht kan ik wel aanpassen, vreemd.
Reputatie 3
Badge
Het uur is voorbij. De moderators zullen dit morgen dan voor je doen. 😉 hou het even in de gaten
Het uur is voorbij. De moderators zullen dit morgen dan voor je doen. 😉 hou het even in de gaten


Kan het veel kwaad?
Reputatie 3
Badge
Nee, maar sommige gooien hun hele adres op straat en roepen later in een topic over energi welke mooie dure apparaten ze hebben en een week later is het stil op het forum (vakantie) en weet elke kwaadwillende wie er op vakantie is.

zo gaat het ook met klant nr. Nu je naam nog is in een topic en hup heb al 2 zaken van je. 😉
Nee, maar sommige gooien hun hele adres op straat en roepen later in een topic over energi welke mooie dure apparaten ze hebben en een week later is het stil op het forum (vakantie) en weet elke kwaadwillende wie er op vakantie is.

zo gaat het ook met klant nr. Nu je naam nog is in een topic en hup heb al 2 zaken van je. ;)


Oke dat is waar, nou maar hopen dat de moderator snel ingrijpt 🙂
Reputatie 4
Badge +1
@Eelquito
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

@Catdogsf
Ik heb het klantnummer voor je verwijderd. Ook met jou nemen we (vrijblijvend) contact op.

Laten jullie de uitkomst nog even weten?

Groet,
Mike


@Catdogsf
Ik heb het klantnummer voor je verwijderd. Ook met jou nemen we (vrijblijvend) contact op.

Laten jullie de uitkomst nog even weten?

Groet,
Mike


Ik zal zeker hier nog een berichtje achter laten hoe het gesprek is verlopen.
Zo gauw als ik wat gehoord heb, zal ik hier laten weten wat de uitkomst is. In ieder geval alvast bedankt !