trouwe klanten belonen | Eneco Community

trouwe klanten belonen

  • 3 september 2012
  • 170 reacties
  • 29818 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

170 Reacties

Badge
Oh. En ik maar denken dat dit forum juist bedoeld is om over alles te discussieren. Ik bedoel. Daarvoor hebben jullie dit fora opgezet toch ? Niet alle positieve onderwerpen komen dan aan het daglicht.
Reputatie 4
Badge +1
Klopt Michael, daar is het forum voor bedoeld. Jullie feedback, ook over dit onderwerp, is van harte welkom en stellen we op prijs. Het onderhandelen over contractsvoorwaarden, doen we niet via het forum.

Mike
Badge
Het kan wel zo verhelderend zijn natuurlijk om een topic aan te maken zodat iedereen kan zien wie welke contractsvoorwaarden heeft. Ik ben daar nu zelf wel erg benieuwd naar Mike.

Succes met het aanbieden van Stan naar een oplossing 2.0 waar alles mogelijk is en waar geen beperkingen meer zijn.

Mike
Reputatie 3
Badge +2
Hallo Mike,


Bedankt voor het verhelderende telefoontje via Eneco medewerker.
Ik laat het huidige contract voor 1 jaar vast in stand i.v.m. iets lager tarief voor de gasprijs dan het Premium 3 jaars contract.
De verwachting is dat de gasprijzen iets gaan zakken in de toekomst.

Bedankt voor het gesprek,

Met energieke groet,
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Stansat,

Goed om te zien dat het telefoontje voor duidelijkheid heeft gezorgd. Graag gedaan!

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
@Michael Ik zie in je eerdere reactie dat je verwijst naar de winddelen die een andere energieleverancier aanbiedt. Dit is niet conform de huisregels. Daarom heb ik de link uit je reactie verwijderd. Graag licht ik aan je toe dat Eneco aandelen heeft in Greenchoice. Dat we aandelen bezitten (30%) betekent niet dat we beslissen wat er binnen Greenchoice gebeurd. Het aangeboden product waar je naar verwijst, is dan ook geheel op eigen initiatief van de andere leverancier.

Groet,
Mike
Heel tevreden met de klantenservice, dit forum werkt echt!
Een dag na plaatsing hing er iemand aan de telefoon om mijn gedane bevestiging voor een nieuw standaard contract om te zetten in een "trouwe klanten" contract.

Heerlijk ik voel mij begrepen door deze leverancier.
Reputatie 3
Badge
Trouwe klanten contract? Kan je vertellen wat het verschil is met een gewoon contract? Wat is trouwe klant? 30 40 jaar of na 1 jaar? Ben benieuwd. Net als dat andere contract wat ook niet op de site staat.
Reputatie 2
Badge
Als starter van deze topic “trouwe klanten belonen” wil ik forum leden bedanken die in navolging van mij Eneco heeft lastig gevallen om trouwe klanten eens exclusief te belonen. Helaas is het nog niet zover maar met kritische vragen en volhouden werd mij uiteindelijk een  “Garantieprijs Premium Ecostoom®️ en gaszomer 12 tot 01-10-2015” contract aangeboden. Dit contract kan iedere klant afsluiten zowel trouwe als nieuwe klanten. Ondanks het behaalde resultaat ben ik nog steeds boos op Eneco hoe respectloos zij met trouwe klanten omgaan.

Ik zou van de forum leden die een “Garantieprijs Premium Ecostoom®️ en gaszomer 12 tot 01-10-2015” contract hebben afgesloten graag weten welke eenheidsprijzen er voor (dubbel)stroom en gas is aangeboden.

Het “Garantieprijs Premium Ecostoom®️ en gaszomer 12 tot 01-10-2015” contract staat niet op de Eneco site. Eneco kan de eenheidsprijzen in het “Garantieprijs Premium Ecostoom®️ en gaszomer 12 tot 01-10-2015” contract naar willekeur aanpassen.

Dan nog een opmerking richting Eneco klantenservice. De afgelopen 40 jaar als Eneco klant nooit contact gehad met klantenservice en daarom was ik waarschijnlijk een tevreden klant.

Met het overgaan van Eneco contractvorm Variabel- naar Premium contract heb ik bijna wekelijks contact met ongemotiveerde medewerkers van klantenservice. 

1e klacht
Mijn maandtermijn met een Premiumcontract met €50,00 omhoog t.o.v van mijn maandtermijn Variabel contract. Geen controle bij een Eneco medewerker of de verhoging maar enigszins te verklaren was richting klant.

2e klacht
Hogere verrekenprijzen in “mijn Eneco” dan afgesloten in “Garantieprijs Premium Ecostoom®️ en gaszomer 12 tot 01-10-2015”.

Al met al heeft mijn overstap binnen Eneco van contractvorm alleen maar ergernis opgeleverd. Het eerste punt hogere maandtermijn heb ik met “mijn Eneco” zelf opgelost. Het tweede punt verschillen in eenheidsprijzen loopt nog steeds ondanks alle verstrekte informatie/adviezen mijn kant.

Misschien is telkens overstappen naar een andere Energieleverancier wel de meest zinvolle optie. Je wordt dan tenminste behandeld als nieuwe klant en je krijgt nog een bonus toe.
Badge +1
Ik heb aangeboden gekregen:

Garantieprijs Premium Ecostroom en gas herfst 12 tot 01-01-2016

Leveringsprijzen Garantieprijs premium Ecostroom®️ herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012             Leveringstarief             Energiebelasting*      BTW            Totaal
Normaaltarief per kWh ?            0 ,06264                       0,11400              0,0371         0,2137
Laagtarief per kWh ?                  0,04636                        0,11400                0,0337       0,1940

Leveringsprijzen Garantieprijs premium gas herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012   Leveringstarief   Energiebelasting*        BTW       Totaal per m3
Regio 3, Gasprofiel 1** ? 0,33426          0,16670                 0,10520         0,60616
bedankt allemaal voor jullie reactie's
over het oversluiten van contracten
ik heb afgelopen week contackt gehad met eneco
over het oversluiten van ons contract.
omdat we een aanbod krijgen van de anbo
die ik nu zeker heel goed gaat bekijken!
ook wij zijn al bijna 40 jaar bij eneco.
en wat moeten we met die aanbiedingen van cadeau's???
waar je niets aan heeft,je moet net wat nodig hebben....
laten ze met een goed bod komen.
wij hebben nog een contract tot eind juni 2013 
maar die gaan we dan verbreken.,
en dan komen ze gelijk met boete bij eneco....
Reputatie 3
Badge
Die boete kan mogelijk ook bij een nieuwe aanbieder vergoed worden en als het en enorm scherp tarief is kan de boete meegerekend alsnog een voordeel opleveren maar zou jij overstappen als de winst enkele tientjes is? Service is ook wat waard
ALS DIE BOETE BIJ DE ANDERE AANBIEDER BETAALD WORDT ,
EN HET TARIEF IS HEEL SCHERP DAN GA IK NAAR DIE ANDERE.
HET IS NET WAT CURL ZEGT,ALS ZE ZO'N GOEDE SEVICE HEBBEN
DAN HOREN ZE DE MENSEN DIE VASTEN KLANTEN ZIJN WELEENS IN HET ZONNETJE TE ZETTEN.
EN NOOIT KLAGEN DUS WAT IS (SEVICE) ALS JE ER VERDER NOOIT MEE TE MAKEN GEHAD HEEFT.
Badge +1
ALS DIE BOETE BIJ DE ANDERE AANBIEDER BETAALD WORDT ,
EN HET TARIEF IS HEEL SCHERP DAN GA IK NAAR DIE ANDERE.
HET IS NET WAT CURL ZEGT,ALS ZE ZO'N GOEDE SEVICE HEBBEN
DAN HOREN ZE DE MENSEN DIE VASTEN KLANTEN ZIJN WELEENS IN HET ZONNETJE TE ZETTEN.
EN NOOIT KLAGEN DUS WAT IS (SEVICE) ALS JE ER VERDER NOOIT MEE TE MAKEN GEHAD HEEFT.



Heb ik dat gezegd?😕
sorry dat heb jij niet gezegt !!! dat was een topic enegie,
jij heb gezegt:sigaar uit eigen doos.
sorry dat ik de verkeerde naam erbij gezet heeft.
Badge
Ik heb aangeboden gekregen:

Garantieprijs Premium Ecostroom en gas herfst 12 tot 01-01-2016

Leveringsprijzen Garantieprijs premium Ecostroom®️ herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012             Leveringstarief             Energiebelasting*      BTW            Totaal
Normaaltarief per kWh ?            0 ,06264                       0,11400              0,0371         0,2137
Laagtarief per kWh ?                  0,04636                        0,11400                0,0337       0,1940

Leveringsprijzen Garantieprijs premium gas herfst tot 01-01-2016

Per 1 oktober 2012   Leveringstarief   Energiebelasting*        BTW       Totaal per m3
Regio 3, Gasprofiel 1** ? 0,33426          0,16670                 0,10520         0,60616



ZO!.. doe mij ook even dit contract a.u.b ? Ik bedoel, dat scheelt huge met wat ik nu dus heb..
Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice....
Reputatie 4
Badge +1
@hummel We hebben deze week telefonisch contact met je gehad en een toelichting gegeven. Is het zo duidelijk voor je?

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice....


Waarover? Een nieuw contract?
Dat ik ook wel een aanbieding wil hebben voor het Garantieprijs Premium Ecostroom en gas herfst 12 tot 01-01-2016 contract.
Ook al ben ik pas 25 jaar klant......
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Albert Roos,

Als je ons e-mail stuurt, krijg je ook een reactie op je vraag. Omdat ik nu op het forum lees dat je graag een aanbieding ontvangt, zorg ik dat je wordt gebeld. We kijken dan graag wat de mogelijkheden zijn.

Groet,
Mike
Ik had al een mailtje gestuurd voor je reactie en wacht alles rustig af.:)
Zo, ik ben erbij. Scheelt toch weer een bom geld en ik hoef 3 jaar lang niet meer te zoeken naar een andere energie leverancier. 😉
Reputatie 3
Badge
Hebben ze je toch weer gestrikt. 😉
Het was het waard.

Het enige wat stijgt is je vastrecht, van 2.31 naar 2.92 per maand.
Maar die 122cent per mand extra (Gas én electrciteit heeft vastrecht) heb je er zo weer uit.
Scheelt me 8 cent per kuub gas. Op een verbruik van 1600 kuub is dat 128 per jaar.
Dan kan die 14.64 er best wel bij.
En dan reken ik nog niet eens mijn besparing op electriciteit mee....