Start datum en eind datum | Eneco Community
beantwoord

Start datum en eind datum

• 4 juli 2013
  • 9 reacties
  • 1840 Bekeken

Beste medewerkers van Eneco,

Vandaag bracht ik een bezoek aan mijn eneco, en zag ik een datum staan tot wanneer mijn contract door loopt.
Dit is volgends de site 1-10... terwijl mijn jaar contract inging op 28-8. Hoe kan het dat mijn contract langer door loopt?

Ook probeer ik al een paar keer het termijn bedrag aan te passen, omdat mijn thuis situatie gewijzigd is. Maar dit werkt niet.

Vriendelijke groet,

Maarten

( en het stuur een mail formulier werkt ook nog steeds niet... )
icon

Beste antwoord door Kelly 5 juli 2013, 12:06

@petersm,
Welkom op ons forum! Je contract loopt inderdaad tot 1 oktober 2013, maar je hebt direct bij aanvang van de overeenkomst al van deze tarieven geprofiteerd. @jvp heeft je hierover een toelichting gegeven. Hoewel het een 1-jarige overeenkomst is, kan de ingangsdatum eerder zijn, afhankelijk van het moment van aanvraag.

Welke problemen ondervindt je verder met het aanpassen van je termijnbedrag en het contactformulier? Je kunt aan mij doorgeven welk termijnbedrag je wilt betalen, dan pas ik het voor je aan.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Petersm, welkom op het forum. Mocht het wat langer duren voor er een reactie komt stuur dan een moderator een pm bericht met de link naar dit topic.
Dan zien ze het niet zo snel over het hoofd 😉
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Petersm, welkom op het forum. Mocht het wat langer duren voor er een reactie komt stuur dan een moderator een pm bericht met de link naar dit topic.
Dan zien ze het niet zo snel over het hoofd ;-)

Beste @Toonjelager,

Moderators hebben al diverse keren verzocht om niet te snel naar een PM / PB te referen en te gebruiken!. De moderators lezen elk bericht, maar komen soms er niet aan toe om stel op sprong te reageren. Hiervoor ieders begrip svp. Indien Nodig zal er echt wel gereageerd gaan worden door een moderator van Eneco.

Daarbij; Het bericht van petersm, die ik natuurlijk van harte welkom heet op dit forum, is nu net pas 6 uur oud en dus rond17:45 geschreven/geplaatst, terwijl moderators van eneco tot 17:00 werken. Er zal echt morgen of overmorgen een reactie komen. Ben ik heilig van overtuigd 😉
Reputatie 4
Badge

Beste @Toonjelager,

Moderators hebben al diverse keren verzocht om niet te snel naar een PM / PB te referen en te gebruiken!.
Beste jvp,
Als je even leest staat er "mocht het wat langer duren" , dat betekend in mijn opinie niet te snel.

Daarbij snap ik jou bericht dus niet.

En weer een muis olifant verhaal.
Reputatie 6
Badge +1
Beste medewerkers van Eneco,

Vandaag bracht ik een bezoek aan mijn eneco, en zag ik een datum staan tot wanneer mijn contract door loopt.
Dit is volgends de site 1-10... terwijl mijn jaar contract inging op 28-8. Hoe kan het dat mijn contract langer door loopt?

Ook probeer ik al een paar keer het termijn bedrag aan te passen, omdat mijn thuis situatie gewijzigd is. Maar dit werkt niet.

Vriendelijke groet,

Maarten

( en het stuur een mail formulier werkt ook nog steeds niet... )

Beste Petersm,

Op je contract kun je zien tot wanneer deze loopt. Dit is dan ook met je zo afgesproken. Wel is het zo dat leveranciers met tijdvakken werken, waardoor 3 jaar soms 2 jaar en 9 maanden in werkelijkheid is en 1 jaar in werkelijkheid 1 jaar en 2 maanden kan zijn. Er word dan toch respectievelijk gesproken over 1 jarige of 3 jarige contracten.
Dit heeft ook te maken met de prijs die aan het contract hangt en tot welke tijd ze deze prijs kunnen garanderen.

Maar ik snap dat het een vertekend beeld geeft in de benaming 1 jaar of 3 jaar. Ik hou daarom altijd de einddatum, wat in het contract is vermeld, aan.

Het termijnbedrag zal echt door een moderator moeten worden opgepakt, eveneens als het niet werkende mailformulier van de site. Maar nogmaals ik verwacht dat ze straks of morgen gaan reageren. Vandaar dat ik het met dit berichtje ook weer even naar de voorgrond zet. 😉
Reputatie 5
Badge +3
@petersm,
Welkom op ons forum! Je contract loopt inderdaad tot 1 oktober 2013, maar je hebt direct bij aanvang van de overeenkomst al van deze tarieven geprofiteerd. @jvp heeft je hierover een toelichting gegeven. Hoewel het een 1-jarige overeenkomst is, kan de ingangsdatum eerder zijn, afhankelijk van het moment van aanvraag.

Welke problemen ondervindt je verder met het aanpassen van je termijnbedrag en het contactformulier? Je kunt aan mij doorgeven welk termijnbedrag je wilt betalen, dan pas ik het voor je aan.

Groet, Kelly
@petersm,

Groet, Kelly

Bedankt voor de reactie, bij het contact formulier openen er heel veel vensters in andere vensters, en een formulier is dan niet te zien. Op verschillende browsers geprobeerd, elke keer het zelfde probleem. Mijn termijn bedrag wil ik op 66 laten zetten, omdat ik nu aanzienlijk minder ga verbruiken.

Groet en bedankt!

Maarten
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Maarten,

Bedankt voor de omschrijving van het probleem. Met welke internetbrowser werk je?
Ik pas het termijnbedrag direct voor je aan naar 66 euro. Je ontvangt daar per post nog een bevestiging van.

Groet, Kelly
Hallo Maarten,

Bedankt voor de omschrijving van het probleem. Met welke internetbrowser werk je?
Ik pas het termijnbedrag direct voor je aan naar 66 euro. Je ontvangt daar per post nog een bevestiging van.

Groet, Kelly

Ik heb het geprobeerd met safari, chrome en internet explorer.
Bij alle drie het zelfde effect, ik heb het nu nogmaals geprobeerd en zie dat ik nu wel het formulier in kan vullen. Dus blijkbaar was vorige keer een tijdelijk probleem.

groet

maarten
Reputatie 5
Badge +3
Oke, nou wel fijn dat het nu weer werkt inderdaad, dan zal ik er dit keer geen melding van maken. Mocht je nog een keer problemen ondervinden, dan hoor ik het graag.

Groet, Kelly

Reageer