Service | Eneco Community
vraag

Service

• 17 januari 2018
  • 12 reacties
  • 435 Bekeken

Energielevering is prima. Service is echt beneden peil. Afspraken worden niet nagekomen. Jaarcontract uitdienen en eind 2018 op zoek naar een nieuwe energieleverancier die wel doet wat is afgesproken. Jammer!

12 Reacties

Gaat het hier over je welkomsbonus?. Hier is toch al een reactie op gekomen in je andere topic
Energielevering is prima. Service is echt beneden peil. Afspraken worden niet nagekomen. Jaarcontract uitdienen en eind 2018 op zoek naar een nieuwe energieleverancier die wel doet wat is afgesproken. Jammer!

En dat je gaat overstappen dat wil je ons even meedelen?
Kan soms weer een overstapbonus opleveren toch?
Er zijn er meer hoor die steeds overstappen.
Dat kan allemaal.
Nou wat ik eigenlijk wil meedelen is dat service van Eneco bedroevend slecht is. Als Eneco beter zijn/haar best doet, kan ze klanten aan zich binden (tip).
Nou wat ik eigenlijk wil meedelen is dat service van Eneco bedroevend slecht is. Als Eneco beter zijn/haar best doet, kan ze klanten aan zich binden (tip).

Volgens mij hebben ze dat gedaan en bij je jaarnota is de bonus verrekend:

https://forum.eneco.nl/geldzaken-89/uitbetaling-welkomstpremie-15440/index1.html#post155506

Nou wat ik eigenlijk wil meedelen is dat service van Eneco bedroevend slecht is. Als Eneco beter zijn/haar best doet, kan ze klanten aan zich binden (tip).Volgens mij hebben ze dat gedaan en bij je jaarnota is de bonus verrekend:

https://forum.eneco.nl/geldzaken-89/uitbetaling-welkomstpremie-15440/index1.html#post155506

Ergens op reageren zonder dat je precies weet wat er speelt, is nooit handig Brandje;). Verrekenen van de premie met de eerstvolgende maandafrekening op 1-2-2018 is eind 2016 niet afgesproken. Ondanks telefonische toezegging (na plaatsing eerder topic) heb ik hier niets meer van gehoord of gezien.
Ik hoef uiteraard het naadje van de kous niet te weten.
Ik gaf alleen naar even aan dat het hersteld/opgelost was. Je was immers een nieuw topic begonnen......
Dat je desondanks ontevreden bent en gaat overstappen daar heb je alle recht toe en kan zelfs nog in je voordeel werken.
Opgelost toch???
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Boudesteijn,

Bedankt voor je eerlijke feedback. Kunnen we op dit moment nog iets voor je oppakken/oplossen?

Groet, Denise
Jazeker Denise. Premie per omgaande bijschrijven op mijn rekening.
Tja. Waar zou toch die alg. Voorwaarden voor zijn
Reputatie 7
Badge +6
@Boudesteijn,

Sorry, dat is niet mogelijk. Inderdaad wordt dit ook aangegeven in de algemene voorwaarden van het contract van vorig jaar. De korting wordt op de jaarnota meegenomen en in dit geval is het verrekend.
Het is bijna gelukt Eneco.... We hebben een maandbedrag afgesproken van 174 euro. In januari 2018 zijn jullie echter uitgegaan van een maandbedrag van 200 euro, waardoor ik na verrekening van de welkomstpremie 2,91 euro moest bijbetalen. Wanneer krijg ik die resterende 26 euro (200-174) aan welkomstpremie uitgekeerd??
Reputatie 7
Badge +6
@Boudesteijn

Het termijnbedrag in de jaarnota is nu ook aangepast. Hierdoor krijg je de 26 euro uiterlijk binnen twee weken uitgekeerd.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen