Positieve berichten en complimenten | Eneco Community

Positieve berichten en complimenten

• 30 december 2013
  • 42 reacties
  • 2448 Bekeken

Toon eerste bericht

42 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Reinoud,

We hebben inderdaad namens Sinterklaas een groep van de vaste forumleden een chocoladeletter gestuurd als blijk van waardering voor jullie inzet op het forum. Fijn dat het goed aangekomen is 🙂 Ik hoop dat je de letter lekker vond!
Reputatie 1
Badge +1
Wij hebben in de loop der jaren bij diverse aanbieders gezeten en niet altijd naar wens. In september 2013 zijn wij opnieuw klant geworden met heel snel weer de toon updates.

Inmiddels heeft onze dochter haar eerste huisje en natuurlijk ook zei heb ik klant gemaakt bij Eneco. Mijn ex. Buren en zelfs een callcenter medewerkster van ziggo heb ik klant gemaakt bij eneco. Kortom...ik ben een echte eneco-nieuwe-klanten-hosselaar haha.

Dit bovenstaande geeft aan dat ik geloof in Eneco. Natuurlijk heb ik ook wel wat kleine dingen gehad zoals tarieven die niet juist waren maar dit is dankzij o'a Daniëlle vlug opgelost.

De chocolade letter is ook hier ontvangen en snel verorberd lol.

Keep the good work going! Ook in 2015.
Reputatie 1
Badge +1
P's: een dikke pluim voor Daniëlle! Ik ga ervan uit dat ook in 2015 je moderator blijft....zo niet dán hebben ze bij eneco echt een boze mij aan de foon haha.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Marcel,

Leuk dat je zo'n betrokken, enthousiaste klant bent die ook weer klanten werft! 😃
Ook in 2015 beantwoord ik je vragen en help ik je graag verder, samen met mijn collega's.
Bedankt voor je compliment! 😉
Mijn eerste jaar bij eneco en erg tevreden! Bewuster en las net een mooi bedrag terug. Verder werd ik meteen gebeld na een vraag over toon. Goede service!
Reputatie 6
Badge +1
Mijn eerste jaar bij eneco en erg tevreden! Bewuster en las net een mooi bedrag terug. Verder werd ik meteen gebeld na een vraag over toon. Goede service!

Leuk om te horen. Zal Eneco goed doen.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo K. Looman!

Hartelijk dank voor jouw leuke bericht! Dat doet ons zeker goed 🙂

Groet,
Mike
Ik heb nooit praktische problemen met ENECO; ik waardeer hun inzet voor duurzaamheid, maar vooral dat ENECO zich niet laat foppen door de zgn marktwerking op de consumentenmarkt en zich niet laat overnemen door de buitenlandse RWE's van deze wereld en zich verzet tegen die malle splitsingswet teneinde een echt NUTSbedrijf te kunnen blijven.
Reputatie 4
Badge +4
@Sjef47,

Welkom op onze Community! :)

Altijd fijn om te vernemen dat je onze visie op de energiemarkt waardeert. Bedankt voor het delen!
Badge
Wij zijn al zo'n 43 jaar bij Eneco en altijd zonder problemen vandaar dat wij ook nooit gewisseld hebben voor een paar tientjes.
Ongeveer twee jaar geleden hebben wij TOON besteld en toen kregen wij redelijk snel binnen twee maanden eerst nieuwe meters.
Hier hoefden wij niets voor te doen na de installatie van TOON hebben wij toch wel wat connectie problemen gehad en dit heeft wel een paar maanden geduurd voordat het goed opgelost was.
Ik denk de nieuwe meters in combinatie met TOON wat het probleem was
Eigenlijk is het probleem mede door dit forum en de forum leden en een moderator heel goed opgelost uiteraard is de software afdeling hier ook best wel mee bezig geweest.
Over het algemeen zijn wij toch wel heel positief over Eneco.:8
Reputatie 1
Badge +1
begin vorige maand begon onze toon rare kuren te vertonen, na telefonisch contact om 16,00 uur werden wij om 17,30 al terug gebeld dat de monteur tussen 19,00 uur en 21,00 uur al zou komen met een nieuwe toon. En zo geschiede, binnen nog geen 5 uur was alles vernieuwd inc de meter adapter en ketel module. Wat een service....wat een snelheid...top!
Reputatie 4
Badge +4
@rbrokling,

Fijn dat je een positief bericht over ons plaatst! 😃 We hopen dat je nog heel lang klant van ons blijft.
Reputatie 4
Badge +4
@marcel1970,

Ook jij bedankt voor je positieve bericht! Erg fijn dat je tevreden bent over onze service. 🙂
Reputatie 1
Ik kreeg laatst een nota betreffende het installeren van Toon.
Hier was ik het niet mee eens en ik heb gebeld met het iedereen bekende nummer om te vragen hoe dat nou eigenlijk zat.

Ik heb goede uitleg gekregen van de Eneco medewerkster aan de andere kant van de lijn.
We konden het niet eens worden, en de zaak loopt nog, maar ik kreeg zonet een kaart van Eneco met Prettige Feestdagen erop. Ik leg die kaart gewoon op de tafel en kijk niet verder. Enkele uren later zegt mijn vrouw, kijk eens op de achterkant van die kaart.
Ik draai hem om, en wat schetst mijn verbazing, ik heb dus een handgeschreven kaart gekregen van die super medewerkster, en ondanks dat we het niet met elkaar eens waren, werd ik bedankt voor mijn geduld tijdens ons gesprek, en wenste zij, mij en mijn familie een voorspoedig 2016 toe.
Werd ondertekend met voor en achternaam van de medewerkster. Erg lief en super bedankt.

Omdat ik hier geen namen mag noemen ga ik een PB sturen naar een van de moderatoren, om het bedankje door te sturen naar de medewerkster, Nogmaals erg bedankt.Top.
Reputatie 3
@Sjansse, dank voor het delen van je ervaring. Ik geef het door aan de betreffende medewerkster van Eneco.
Badge
Oké Oké als we dan wat positiefs willen melden!!!

Eneco staat mooi wel bijna boven aan
Oké Oké als we dan wat positiefs willen melden!!!

Eneco staat mooi wel bijna boven aan

Betreft duurzaamheid.
Dat is een apart hoofdstuk en de goed scorende Eneco is daar reeds aan bod geweest!

https://forum.eneco.nl/groene-stroom-wind-en-zonne-energie-ea-93/stroom-wordt-steeds-minder-groen-eneco-62-duurzaamst-alle-leveranciers-9593

Reageer